eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Zagospodarowanie terenu przylegającego do Libiąskiego Centrum Kultury oraz skweru u zbiegu ulic Górniczej i Ks. Pieli w Libiążu - przebudowa ciągów komunikacyjnych wokół budynku LCK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Libiąż: Zagospodarowanie terenu przylegającego do Libiąskiego Centrum Kultury oraz skweru u zbiegu ulic Górniczej i Ks. Pieli w Libiążu - przebudowa ciągów komunikacyjnych wokół budynku LCK
Numer ogłoszenia: 116995 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 32 6271311, faks 32 6249290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przylegającego do Libiąskiego Centrum Kultury oraz skweru u zbiegu ulic Górniczej i Ks. Pieli w Libiążu - przebudowa ciągów komunikacyjnych wokół budynku LCK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu przylegającego do Libiąskiego Centrum Kultury oraz skweru u zbiegu ulic Górniczej i Ks. Pieli w Libiążu - przebudowa ciągów komunikacyjnych wokół budynku LCK. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap II - Zagospodarowanie terenu przylegającego do Libiąskiego Centrum Kultury oraz skwer u zbiegu ulic Górniczej i Ks. Pieli w Libiążu. Zakres robót obejmuje w szczególności: -remont schodów do LCK w Libiążu, od strony parku, -remont schodów wejścia głównego do LCK w Libiążu wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, -remont zadaszenia szacht okien piwnicy budynku LCK w Libiążu, od strony południowej, -rozbiórka istniejącego parkingu od strony wejścia głównego do LCK w Libiążu wraz z budową 4 miejsc postojowych, -remont istniejących chodników i drogi dojazdowej wokół budynku LCK w Libiążu, -utwardzenie fragmentu działki budowlanej pod nowe chodniki, obiekty małej architektury w miejscach publicznych, miejsce gromadzenia odpadów stałych, -budowa obiektów małej architektury w miejscach publicznych - 10 sztuk ławek do siedzenia i 10 sztuk koszy na śmieci. -remont korytek odwadniających z rynien budynku LCK w Libiążu, -rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego, -wykonanie remontu cokołu wokół budynku LCK w Libiążu, z tynku mozaikowego, -wykonanie dokumentacji powykonawczej - geodezyjnej i architektonicznej. Miejsce wykonywania zamówienia: teren przylegający do Libiąskiego Centrum Kultury w Libiążu (ul. Górnicza 1). Opis przedmiotu zamówienia zawiera: uszczegółowienie zakresu robót objętych przetargiem (załącznik nr 7 do SIWZ), dokumentacja techniczna (załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ). UWAGA: zakres robót, który zawiera dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych jest szerszy od zakresu robót, który realizowany będzie w ramach przedmiotowego zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dookreślony został w załączniku nr 7 do SIWZ - uszczegółowieniu zakresu robót objętych przetargiem oraz w przedmiarze robót (zał. Nr 9 do SIWZ).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 1.1.Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 1.2.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 20.07.2016. r. o godzinie 8:00 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 03 1240 4155 1111 0010 6069 7380 z dopiskiem: wadium na zadanie: Przebudowa ciągów komunikacyjnych wokół budynku LCK, oraz wskazać w ofercie numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2.Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 2.3.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt. 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6.Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7.Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia (dwie umowy) obejmujące roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy nawierzchni asfaltowych o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 dla każdego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą (mi) zdolną (ymi) do wykonania zamówienia tj. posiadającą (ymi) prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi: o specjalności drogowej (kierownik robót). Osoba/y powinna/y posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-/Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. -/Jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. -Wypełniony formularz OFERTA, według załącznika nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie: 1)Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie. 2)Zmiany w zakresie realizacji robót wynikające ze zmian w dokumentacji projektowej, spowodowanej jej wadami skutkującymi koniecznością przerwania prac przez wykonawcę lub korzystniejszym rozwiązaniem. 3)Nastąpiła konieczność wykonania robót zamiennych, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia. 4)zamiany (przesunięcia) terminu realizacji zamówienia: -w przypadku np. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizacje zamówienia itp., -w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, czy zamówień dodatkowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, -nastąpiła konieczność zmiany w zakresie realizacji robót w wyniku zmiany w dokumentacji projektowej, spowodowanej jej wadami lub korzystniejszym rozwiązaniem, -nastąpiła konieczność wykonania robót zamiennych wymagających większych nakładów czasowych, -w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl - Biuletyn Informacji Publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.