eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Przebudowa dróg oraz rekultywacja dróg likwidowanych na obiekcie scaleniowym Brzeziny, gm. Uniejów, Powiat Poddębicki, woj. łódzkie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Poddębice: Przebudowa dróg oraz rekultywacja dróg likwidowanych na obiekcie scaleniowym Brzeziny, gm. Uniejów, Powiat Poddębicki, woj. łódzkie.
Numer ogłoszenia: 116989 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782805, 6782806, fax 043 6782701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-powiat.poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg oraz rekultywacja dróg likwidowanych na obiekcie scaleniowym Brzeziny, gm. Uniejów, Powiat Poddębicki, woj. łódzkie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg oraz rekultywacja dróg likwidowanych na obiekcie scaleniowym Brzeziny, gm. Uniejów, Powiat Poddębicki, woj. łódzkie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie, zmianę ułożenia lub wybudowanie urządzeń służących udostępnieniu i wykorzystaniu gruntów wydzielonych w wyniku scalenia wraz z przeprowadzeniem koniecznych prac przygotowawczych - przepusty szt. 15; 2) Przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dróg do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników scalenia - długość ogółem 3,73 km; 3) Rekultywację likwidowanych odcinków dróg - długość ogółem 1,10 km; 4) Działania niezbędne w związku ze zmianą dotychczasowej struktury gospodarstw rolnych - pasy wiatrochronne, likwidacja miedz - obszar scalenia: 228,59 ha; 5) Obsługę geodezyjną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 14000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz, 1158, z późn. zm.). Wymaga się aby gwarancja miała postać gwarancji nieodwołalnej i na pierwsze żądanie. 4. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw wynikających z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wadium musi być wniesione przez wszystkich lub za wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, co musi jednoznacznie wynikać z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium lub dokumentu stanowiącego wadium. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 54 9263 0000 0004 3850 2000 0002 w Banku Spółdzielczym w Poddębicach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli pieniądze znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składa wraz z ofertą dowód wykonanego przelewu. 7. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz Wykonawca wraz z ofertą składa oryginał dokumentu. 8. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegającą na przebudowie dróg o długości minimum 3 km o wartości brutto nie mniejszej niż 800000,00 zł (do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że te roboty zostały wykonane należycie). Potencjał Kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się uprawnieniami, wykształceniem i doświadczeniem zawodowym odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, tj. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: Kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Potencjał finansowo - ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 800000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie żądanych w niniejszym postępowaniu oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił opisane powyżej warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - według Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - według Załącznika nr 3 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegającą na przebudowie dróg o długości minimum 3 km o wartości brutto nie mniejszej niż 800000,00 zł (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe) wraz z dokumentem potwierdzającym, że te roboty zostały wykonane należycie; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzony według Załącznika nr 5 do SIWZ); Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że wymienione w wykazie osoby, posiadają niezbędne do wykonywania niniejszego zamówienia uprawnienia, tj.: Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 800000,00 zł. 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. We wskazanym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Przepisy dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 2 i 3 każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oddzielnie. 3) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-powiat.poddebice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 206..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Kancelaria - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu Nr GW.3091/8/2006 Scalanie gruntów obiektu Brzeziny obejmującego część obrębu Brzeziny, współfinansowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego pn. Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.2. Scalanie gruntów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.