eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce 39 › Zakup maszyn drogowych do powierzchniowego utrwalania dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Brójce 39: Zakup maszyn drogowych do powierzchniowego utrwalania dróg
Numer ogłoszenia: 116952 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brójce , 95-006 Brójce 39, woj. łódzkie, tel. 42 295 01 11, faks 42 299 69 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup maszyn drogowych do powierzchniowego utrwalania dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : zakup maszyn drogowych do powierzchniowego utrwalania dróg. I. Zbiornik na emulsję: 1. do zamontowania na ramie pojazdu dostarczonego przez Zamawiającego: - samochód ciężarowy marki MAN: a) sposób załadunku zbiornika - za pomocą urządzenia hakowego lub suwnicy; b) ciężar własny pojazdu - 11,08 ton, c) dopuszczalna ładowność - 5,92 tony, d) dopuszczalny ciężar całkowity pojazdu - 17,0 ton; e) wysokość dolnej krawędzi ramy pojazdu bez obciążenia ładunkiem - 144 cm ; f) wysokość dolnej krawędzi ramy pojazdu z obciążeniem maksymalnym - 134 cm; g) szerokość ramy 107 cm; h) wysokość dolnej krawędzi ramy do haka wciągającego 153 cm; i) maksymalna długość ramy ca 5,00m. 2. pojemność minimalna 3000 litrów; 3. zbiornik wykonany z blachy aluminiowej; 4. ocieplenie zbiornika z wełny mineralnej grubości 100 mm; 5. poszycie zbiornika z blachy aluminiowej lub stali nierdzewnej; 6. automatyczne podgrzanie emulsji do temperatury roboczej oraz automatyczne utrzymywanie tej temperatury za pomocą palnika olejowego oraz rur grzewczych zamontowanych we wnętrzu zbiornika; 7. minimalna temperatura podgrzewania emulsji 60 stopni C; 8. maksymalny spadek temperatury emulsji przy temperaturze otoczenia 15 stopni C - do 2 stopni C/h; 9. szybkość podgrzania przy pełnym zbiorniku emulsji- min 30 stopni C/h 10. pompa emulsji zamontowana wewnątrz zbiornika emulsji i podgrzewana jednocześnie z emulsją; 11. palnik olejowy bezpieczny z zamkniętą komorą spalania i automatycznym sterowaniem o zasilaniu 12 V; 12. rodzaj paliwa palnika: olej napędowy lub olej opałowy d/c grzewczych; 13. automatyczne odpowietrzanie palnika; 14. silnik spalinowy o mocy minimum 20 kW, benzynowy bądź diesel, ilość cylindrów przynajmniej 2; 15. pulpit sterujący silnikiem spalinowym i układem grzewczym umieszczony w kabinie pojazdu; 16. rozruch silnika: elektryczny; 17. wydajność pompy emulsji minimum 100 l/min; 18. oświetlenie robocze zbiornika; 19. wyposażenie w gaśnice; 20. zbiornik fabrycznie nowy, rok produkcji 2016. II. Skrapiarka do emulsji bitumicznych: 1. belka skrapiająca (rampa spryskowa): a) montaż na ramie pojazdu wymienionego w części I.1. opisu przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający jej zdemontowanie jak i ponowne zamontowanie; b) belka z regulacją wysokości poprzez siłowniki elektryczne; c) belka wyposażona w dysze skrapiające (spryskowe) oraz fartuchy ochronne; d) szerokość robocza: 25 - 250 cm z dyszami co 25 cm; e) dysze skrapiające załączane (otwierane i zamykane) pneumatycznie niezależnie od siebie ze sterowaniem z pulpitu zamontowanego na skrapiarce; f) załączanie (otwieranie i zamykanie) wybranych sekcji podczas pracy skrapiarki; g) wydajność skrapiania emulsją w zakresie od 0,2 do 2,0 kg/m2 h) belka wyposażona w lancę z dyszą do skrapiania ręcznego i zaworem odcinającym; i) sprężarka do przedmuchu belki skrapiającej i lancy ręcznej; j) regulacja ciśnienia emulsji; k) wskaźniki temperatury roboczej i ciśnienia emulsji; l) wskaźnik wydajności skrapiania emulsją do zamontowania w kabinie pojazdu na którym zamontowana jest skrapiarka; m) oświetlenie robocze belki; n) ostrzegawcze lampy błyskowe w kolorze pomarańczowym; o) obrysowe tablice ostrzegawcze. p) skrapiarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2016 II. Rozsypywacz grysu kamiennego 1. sposób mocowania do skrapiarki: dyszel holowniczy do zaczepu na belce skrapiarki lub na ramie pojazdu dostarczonego przez Zamawiającego. Wysokość dyszla ponad dyszami skrapiarki; 2. pojemność kosza zasypowego: minimum 1m3 ; 3. szerokość robocza (pas posypywania): 25 cm - 275 cm; 4. regulacja szerokości posypywania: co 25 cm; 5. rozstaw kół jezdnych na oponach min. 275 cm mierzony w prześwicie; dopuszcza się mniejszy rozstaw kół w przypadku gdy wysyp grysu na emulsję wyprzedza najazd kół jezdnych rozsypywacza; 6. wysyp grysu za pomocą wału rozsypującego; 7. napęd wału rozsypującego od kół jezdnych rozsypywacza; 8. sterowanie - pneumatyczne z pulpitu operatora lub ręczne przy pomocy dźwigni; 9. podest roboczy dla osób z obsługi na szerokości roboczej rozsypywacza; 10. zabezpieczenie postojowe po odłączenia z dyszla holowniczego: koło lub koła podporowe z regulacją pod dyszlem holowniczym; 11. oświetlenie robocze; 12. obrysowe tablice ostrzegawcze; 13. znaki drogowe A14 i C10 z tyłu rozsypywacza; 14. rozsypywacz fabrycznie nowy, rok produkcji 2016 III. Dwukrotne nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Brójcach w zakresie użytkowania w/w sprzętu. IV. Przeglądy skrapiarek wynikające z warunków gwarancji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.20.00 - Maszyny do nabijania nawierzchni drogowych 43.31.00.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie i montażu skrapiarki emulsji oraz rozsypywacza do kruszywa, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto (każde) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany niniejszej umowy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności, jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla Zamawiającego lub w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności o obiektywnym charakterze); 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany np. rodzaju /modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia; 3) wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT , przy założeniu , że cena netto pozostaje bez zmian; 4) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego przez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brojce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Urzędu Gminy Brójce (95-006 Brójce 39).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Brójce (95-006 Brójce 39).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.