Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Brójce 39: Zakup maszyn drogowych do powierzchniowego utrwalania dróg
Numer ogłoszenia: 116952 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brójce , 95-006 Brójce 39, woj. łódzkie, tel. 42 295 01 11, faks 42 299 69 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup maszyn drogowych do powierzchniowego utrwalania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : zakup maszyn drogowych do powierzchniowego utrwalania dróg. I. Zbiornik na emulsję: 1. do zamontowania na ramie pojazdu dostarczonego przez Zamawiającego: - samochód ciężarowy marki MAN: a) sposób załadunku zbiornika - za pomocą urządzenia hakowego lub suwnicy; b) ciężar własny pojazdu - 11,08 ton, c) dopuszczalna ładowność - 5,92 tony, d) dopuszczalny ciężar całkowity pojazdu - 17,0 ton; e) wysokość dolnej krawędzi ramy pojazdu bez obciążenia ładunkiem - 144 cm ; f) wysokość dolnej krawędzi ramy pojazdu z obciążeniem maksymalnym - 134 cm; g) szerokość ramy 107 cm; h) wysokość dolnej krawędzi ramy do haka wciągającego 153 cm; i) maksymalna długość ramy ca 5,00m. 2. pojemność minimalna 3000 litrów; 3. zbiornik wykonany z blachy aluminiowej; 4. ocieplenie zbiornika z wełny mineralnej grubości 100 mm; 5. poszycie zbiornika z blachy aluminiowej lub stali nierdzewnej; 6. automatyczne podgrzanie emulsji do temperatury roboczej oraz automatyczne utrzymywanie tej temperatury za pomocą palnika olejowego oraz rur grzewczych zamontowanych we wnętrzu zbiornika; 7. minimalna temperatura podgrzewania emulsji 60 stopni C; 8. maksymalny spadek temperatury emulsji przy temperaturze otoczenia 15 stopni C - do 2 stopni C/h; 9. szybkość podgrzania przy pełnym zbiorniku emulsji- min 30 stopni C/h 10. pompa emulsji zamontowana wewnątrz zbiornika emulsji i podgrzewana jednocześnie z emulsją; 11. palnik olejowy bezpieczny z zamkniętą komorą spalania i automatycznym sterowaniem o zasilaniu 12 V; 12. rodzaj paliwa palnika: olej napędowy lub olej opałowy d/c grzewczych; 13. automatyczne odpowietrzanie palnika; 14. silnik spalinowy o mocy minimum 20 kW, benzynowy bądź diesel, ilość cylindrów przynajmniej 2; 15. pulpit sterujący silnikiem spalinowym i układem grzewczym umieszczony w kabinie pojazdu; 16. rozruch silnika: elektryczny; 17. wydajność pompy emulsji minimum 100 l/min; 18. oświetlenie robocze zbiornika; 19. wyposażenie w gaśnice; 20. zbiornik fabrycznie nowy, rok produkcji 2016. II. Skrapiarka do emulsji bitumicznych: 1. belka skrapiająca (rampa spryskowa): a) montaż na ramie pojazdu wymienionego w części I.1. opisu przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający jej zdemontowanie jak i ponowne zamontowanie; b) belka z regulacją wysokości poprzez siłowniki elektryczne; c) belka wyposażona w dysze skrapiające (spryskowe) oraz fartuchy ochronne; d) szerokość robocza: 25 - 250 cm z dyszami co 25 cm; e) dysze skrapiające załączane (otwierane i zamykane) pneumatycznie niezależnie od siebie ze sterowaniem z pulpitu zamontowanego na skrapiarce; f) załączanie (otwieranie i zamykanie) wybranych sekcji podczas pracy skrapiarki; g) wydajność skrapiania emulsją w zakresie od 0,2 do 2,0 kg/m2 h) belka wyposażona w lancę z dyszą do skrapiania ręcznego i zaworem odcinającym; i) sprężarka do przedmuchu belki skrapiającej i lancy ręcznej; j) regulacja ciśnienia emulsji; k) wskaźniki temperatury roboczej i ciśnienia emulsji; l) wskaźnik wydajności skrapiania emulsją do zamontowania w kabinie pojazdu na którym zamontowana jest skrapiarka; m) oświetlenie robocze belki; n) ostrzegawcze lampy błyskowe w kolorze pomarańczowym; o) obrysowe tablice ostrzegawcze. p) skrapiarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2016 II. Rozsypywacz grysu kamiennego 1. sposób mocowania do skrapiarki: dyszel holowniczy do zaczepu na belce skrapiarki lub na ramie pojazdu dostarczonego przez Zamawiającego. Wysokość dyszla ponad dyszami skrapiarki; 2. pojemność kosza zasypowego: minimum 1m3 ; 3. szerokość robocza (pas posypywania): 25 cm - 275 cm; 4. regulacja szerokości posypywania: co 25 cm; 5. rozstaw kół jezdnych na oponach min. 275 cm mierzony w prześwicie; dopuszcza się mniejszy rozstaw kół w przypadku gdy wysyp grysu na emulsję wyprzedza najazd kół jezdnych rozsypywacza; 6. wysyp grysu za pomocą wału rozsypującego; 7. napęd wału rozsypującego od kół jezdnych rozsypywacza; 8. sterowanie - pneumatyczne z pulpitu operatora lub ręczne przy pomocy dźwigni; 9. podest roboczy dla osób z obsługi na szerokości roboczej rozsypywacza; 10. zabezpieczenie postojowe po odłączenia z dyszla holowniczego: koło lub koła podporowe z regulacją pod dyszlem holowniczym; 11. oświetlenie robocze; 12. obrysowe tablice ostrzegawcze; 13. znaki drogowe A14 i C10 z tyłu rozsypywacza; 14. rozsypywacz fabrycznie nowy, rok produkcji 2016 III. Dwukrotne nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Brójcach w zakresie użytkowania w/w sprzętu. IV. Przeglądy skrapiarek wynikające z warunków gwarancji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.20.00 - Maszyny do nabijania nawierzchni drogowych 43.31.00.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie i montażu skrapiarki emulsji oraz rozsypywacza do kruszywa, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto (każde) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmiany niniejszej umowy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności, jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla Zamawiającego lub w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności o obiektywnym charakterze); 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany np. rodzaju /modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia; 3) wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT , przy założeniu , że cena netto pozostaje bez zmian; 4) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego przez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brojce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Urzędu Gminy Brójce (95-006 Brójce 39).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Brójce (95-006 Brójce 39).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.