To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Białystok: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych, papieru kserograficznego oraz akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 116951 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207564 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sienkiewicza 82, 15-005 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 747 3800, faks 085 747 3861.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych, papieru kserograficznego oraz akcesoriów komputerowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych, papieru kserograficznego oraz akcesoriów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ: 1. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) produkty będą zamawiane sukcesywnie, b) dostarczane artykuły biurowe i papiernicze, papier kserograficzny oraz akcesoria komputerowe muszą być nowe, wolne od wad, dobrej jakości oraz spełniać wymogi Polskich Norm, c) zamówienia będą dokonywane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną, d) realizacja ww. zamówień do dwóch dni od dnia złożenia zamówienia, e) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w ustalonym terminie do siedziby Zamawiającego, f) W przypadku stwierdzenia wad dostarczonych materiałów Wykonawca wymieni je niezwłocznie na nowe, pozbawione wad, nie później niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia, g) W przypadku zszywaczy, dziurkaczy oraz pendrive Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć gwarancję producenta na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia dostarczenia towaru, h) podane w SIWZ parametry techniczne mają charakter podstawowy, w związku z tym oferowany asortyment może charakteryzować się lepszymi parametrami, dotyczy to także asortymentu posiadającego zapis równoważny; i) Podane szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia służą określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i wyliczeniu ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości artykułów biurowych, papierniczych, papieru kserograficznego oraz akcesoriów komputerowych danego rodzaju w każdym czasie, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu dokonywanych zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy, w ramach wartości nominalnej zobowiązania umownego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus, Ewa i Krzysztof Jatel s.j., Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34396,63
Oferta z najniższą ceną: 34396,63 / Oferta z najwyższą ceną: 38614,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W ŚNIADOWIE
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65 - III etap
- Opracowanie dokumentacji projektowej klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach na potrzeby CUI w budynku przy ul. Świętojańskiej 22 w Białymstoku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
- Opracowanie dokumentacji projektowej klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach na potrzeby CUI w budynku przy ul. Warszawskiej 13 w Białymstoku na działce nr 358 w obrębie 17 .
- Cyfryzacja analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Dostawa produktów do receptury
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i artykułów papierniczych z podziałem na 2 pakiety.
- Dostawa papieru ksero oraz worków foliowych i torebek zamykanych na zacisk
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.