eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warta Bolesławiecka › Zakup i dostawa nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla gminy Warta Bolesławiecka - uzupełnienie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Warta Bolesławiecka: Zakup i dostawa nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla gminy Warta Bolesławiecka - uzupełnienie
Numer ogłoszenia: 116941 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Warta Bolesławiecka, Warta Bolesławiecka 40, 59-722 Warta Bolesławiecka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8189573, fax 076 8189523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartabol.pl www.wartaboleslawiecka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla gminy Warta Bolesławiecka - uzupełnienie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla Gminy Warta Bolesławiecka- uzupełnienie 1.Rodzaj i ilość pojemników: a) Pojemniki 240 l w kolorze: - niebieski na papier w ilości 600 szt b) pojemniki 1100 w kolorach: - zielony na szkło w ilości 5 szt - żółty na plastik w ilości 5 szt - niebieski na papier w ilości 5 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.30.00 - Pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone jest bez obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawca musi zrealizować jako należycie wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia ( dostawy) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia . c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. oraz przez oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia: 1. Dla potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, należy załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a/ odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że dostawy zostały wykonane należycie. b) oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , należy złożyć następujące oświadczenia. a) oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Dla potwierdzenia, iż proponowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego należy złożyć: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym obowiązującym normom i wymaganiom zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartaboleslawiecka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Warcie Bolesławieckiej 40c; 59-720 Raciborowice Górne , I piętro, pokój nr 15 w godz.7.30-15.30 , pocztą - cena 19,00 zł ; na stronie internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Warcie Bolesławieckiej nr 40c, I piętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia nie będzie finansowany ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.