eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy anten oraz odbiornika GPS dla jednostek organizacyjnych Instytutu Łączności Państwowego Instytutu Badawczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Warszawa: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy anten oraz odbiornika GPS dla jednostek organizacyjnych Instytutu Łączności Państwowego Instytutu Badawczego.
Numer ogłoszenia: 116929 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5128100, fax 022 5128625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itl.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy anten oraz odbiornika GPS dla jednostek organizacyjnych Instytutu Łączności Państwowego Instytutu Badawczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy anten oraz odbiornika GPS dla jednostek organizacyjnych Instytutu Łączności Państwowego Instytutu Badawczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.35.20.00 - Anteny i reflektory Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.20.00 - Anteny i reflektory Oryginalny kod CPV: 30.22.00.00 - Cyfrowy sprzęt kartograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.22.00.00 - Cyfrowy sprzęt kartograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ (w zależności od zadania na które składana jest oferta) oraz zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt VI terminie. 4.Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy CE. 5.Wykonawca musi przedstawić cenę oferty odpowiednio dla oferowanych części przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 6.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 5 stanowiącymi integralną część SIWZ. 7.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty, oświadczenia oraz załączniki wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa na dzień składania kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - Wykonawców występujących wspólnie , czyli uczestników konsorcjum. 3.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4.Opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f (w zależności od zadania na które jest składana oferta). 5.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 6.Zaakceptowany wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7.Warunki gwarancyjne i serwisowe - załącznik nr 5. 8.W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt VIII (z zastrzeżeniem pkt VIII .2 niniejszej SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.itl.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, budynek główny, pok. 266, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, budynek główny, pok. 146, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - antena rożkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy 1 szt anteny rożkowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - antena pomiarowa, ramowa, pasywna do 30MHz (bez wzmacniacza).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy 1 szt anteny pomiarowej, ramowej, pasywnej do 30MHz (bez wzmacniacza).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 126.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - antena pomiarowa, ramowa, pasywna do 5MHz (bez wzmacniacza).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy 1 szt anteny pomiarowej, ramowej, pasywnej do 5MHz (bez wzmacniacza)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 126.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - odbiornik GPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy 1 szt odbiornika pomiarowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.22.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - antena odbiorcza systemu LORAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy 1 szt anteny odbiorczej systemu LORAN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - antena odbiorcza systemu GPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy 1 szt anteny odbiorczej systemu GPS..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.