eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Malowanie pomieszczeń (segmenty, korytarze, kuchnie, łazienki) w budynku Domu Studenckiego nr 7 Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Leczkowa 18

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Gdańsk: Malowanie pomieszczeń (segmenty, korytarze, kuchnie, łazienki) w budynku Domu Studenckiego nr 7 Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Leczkowa 18
Numer ogłoszenia: 116907 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66855 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń (segmenty, korytarze, kuchnie, łazienki) w budynku Domu Studenckiego nr 7 Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Leczkowa 18.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Malowanie pomieszczeń (segmenty mieszkalne, korytarze, kuchnie, łazienki) w budynku Domu Studenckiego nr7 Politechniki Gdańskiej w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Leczkowa 18. 2. Charakterystyka obiektu - stan istniejący Budynek pięciokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, jednotraktowy. Obiekt o konstrukcji tradycyjnej, murowanej z cegły pełnej oraz dziurawki, stropy prefabrykowane typu DMS. 3. Dane liczbowe Powierzchnia całkowita pomieszczeń 3608,9m2, powierzchnia użytkowa 2845,7m2, kubatura 12 547m3. 4. Podstawa prowadzenia prac Prace prowadzone będą w oparciu o Projekt wykonawczy, STWIORB oraz opis zamówienia. 5. Zakres prac 5.1. Roboty demontażowe: skucie płytek na ścianach wiatrołapu, skucie drobnych uszkodzeń powierzchni tynków ścian i stropów, skucie luźnych tynków, demontaż zabudów i podejść sanitarnych w pomieszczeniu łazienki w piwnicy, zeskrobanie uszkodzonych cokołów elewacji zewnętrznej. 5.2. Roboty do wykonania: 5.2.1. Naprawa tynków. 5.2.2. Ułożenie glazury na ścianach wiatrołapu. 5.2.3. Zabudowa instalacji c.o. płytą kartonowo-gipsową 5.2.4. Wymiana luster. 5.2.5. Wymiana uszkodzonych kratek wentylacyjnych. 5.2.6. Naprawa cokołu elewacyjnego wraz z naprawą murku schodów wejściowych i wymianą części płytek. 5.2.7 Naprawa posadzki w pomieszczeniu piwnicy. 5.2.8. Wymiana uszkodzonej ościeżnicy drzwiowej w pomieszczeniu piwnicy. 5.2.9. Prace malarskie. Zakres prac malarskich dotyczy: malowania farbami emulsyjnymi tynków ścian i sufitów, malowania farbami olejnymi: lamperii, elementów stalowych, rur stalowych, stolarki wewnętrznej drzwiowej, balustrad, grzejników żeberkowych, parapetów. Przygotowanie podłoża pod malowanie. Nie przewiduje się malowania: drzwi aluminiowych przeszklonych (w korytarzu i wejściowych), drzwiczek szafek elektrycznych, p.poż., hydrantowych, pochwytów balustrad klatek schodowych wykonanych ze stali nierdzewnej. 5.2.10. Maszynowe czyszczenie i konserwacja podłóg w korytarzach po przeprowadzonych robotach malarskich. 6. Dokumentacja projektowa Przedmiot zamówienia określają: opracowanie projektowe i STWIORB. Projekt wykonawczy określa przedmiot zamówienia, obejmuje w całości treść zadania dając wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty. 7. Przedmiar robót Przedmiar robót przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1 pkt. 6 i 7 usta-wy. 8. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 9. W przypadku stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian lub modyfikacji w przedmiocie zamówienia Wykonawca zwraca się z wnioskiem do zamawiającego w trybie określonym w art. 38 prawa zamówień publicznych. 10. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. Osoby wskazane w rozdziale V ust. 1 pkt. 3 nie wyczerpują wymagań Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, lecz są wymaganiami minimalnymi stawianymi na etapie oceny ofert. Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. kierownicy danej branży, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty w wymiarze, 60 miesięcy, licząc od dnia ich końcowego odbioru. 13. W przypadku gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo Budowlane Mariusz Jagiełło, ul. J.B. Puscha 16, 25-635 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169173,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161420,62

  • Oferta z najniższą ceną: 161420,62 / Oferta z najwyższą ceną: 231936,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.