eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKO - RESTAURACYJNYCH ORAZ ZAPEWNIENIE SAL SZKOLENIOWYCH W TRAKCIE SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTUMOJE KOMPETENCJE TO TRWAŁOŚĆ FIRMY W RAMACH POKL 8.1.1. (ZP-4/2013)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Konin: ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKO - RESTAURACYJNYCH ORAZ ZAPEWNIENIE SAL SZKOLENIOWYCH W TRAKCIE SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: MOJE KOMPETENCJE TO TRWAŁOŚĆ FIRMY W RAMACH POKL 8.1.1. (ZP-4/2013)
Numer ogłoszenia: 116887 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204786 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKO - RESTAURACYJNYCH ORAZ ZAPEWNIENIE SAL SZKOLENIOWYCH W TRAKCIE SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: MOJE KOMPETENCJE TO TRWAŁOŚĆ FIRMY W RAMACH POKL 8.1.1. (ZP-4/2013).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal szkoleniowych w ośrodku znajdującym się w odległości nie większej niż 20 km od Konina w trakcie szkoleń uczestników projektu: Moje kompetencje to trwałość firmy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII, Działanie 8.1, Poddziałanie 8.1.1. realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie. Realizację szkoleń Zamawiający planuje w okresie od czerwca 2013r. do marca 2015r. na podstawie harmonogramu szkoleń. Harmonogramy szkoleń będą ustalane z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Zakłada się średnio realizację 2 szkoleń w miesiącu, szkolenia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.30 do 15.30. Liczba osób na każdym szkoleniu nie przekroczy 12 osób + 1 trener. Zamawiający planuje maksymalnie 128 dni szkoleniowych, tj.: a) 8 szkoleń 1-dniowych b) 9 szkoleń 2-dniowych c) 26 szkoleń 3- dniowych d) 4 szkolenia 6- dniowe 2.2 W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 2.2.1 2 serwisy kawowe dostarczone: pierwszy przed rozpoczęciem szkolenia tj. na godzinę 8.30 oraz drugi ok. godz. 12.00: - kawa (podana w termosach po 250 ml na osobę), - herbata (podana w termosach po 250 ml na osobę), - dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), - łącznie 200 g na 1 uczestnika ciastek kruchych różnego rodzaju (m.in. ciastka typu delicje, wiązanka, rozetka z marmoladą, masą kakaową, itp.) - drożdżówka/pączek/inne ciasto typu sernik, babka, jabłecznik itp.(2 szt. po 75 g na osobę), - wodę mineralną - gazowaną i niegazowaną (w butelkach po 250 ml na osobę). - sok w dzbankach (250ml na osobę) - suche przekąski (paluszki, chipsy, ciastka, cukierki - 75g/osobę) 2.2.2 zestawy obiadowe podawane w formie porcjowanej (1 zestaw na 1 osobę) na godzinę 13.30: danie ciepłe składające się z zupy oraz porcji mięsa lub ryby, ryżu, frytek lub ziemniaków oraz surówki lub gotowanych jarzyn, sok podawany w dzbankach, deser. Istotne jest zagwarantowanie urozmaiconego menu. Obiad podawany jest w wydzielonej sali na ceramice z uwzględnieniem obsługi kelnerskiej. Przykładowe menu: Zestaw 1 Zupa pomidorowa z makaronem, filet z kurczaka smażony panierowany (150g), frytki (150g), sałatka z czerwonej kapusty (150g), sok 100% czarna porzeczka (250ml), szarlotka na ciepło z gałką lodów Zestaw 2 Krem pieczarkowy z groszkiem ptysiowym, pieczeń wieprzowa duszona (150g), kluski śląskie (150g) z sosem (25g), surówka z kapusty pekińskiej z majonezem (150g), sok 100% jabłko (250ml), deser lodowy Zestaw 3 Krem brokułowy z płatkami migdałowymi, kotlet devolay (150g), ziemniaki tłuczone (250g), surówka z marchwi i jabłek (150g), sok 100% pomarańcza (250ml), deser owocowy Zestaw 4 Rosół z makaronem, potrawka z kurczaka (150g), ryż na sypko(150g), gotowane warzywa (150g), sok 100% pomarańcza (250ml), sernik na ciepło Zestaw 5 Krupnik, filet rybny smażony panierowany (170g), frytki (150g), ogórek konserwowy (100g), sok 100% jabłko (250ml), galaretka z owocami Zestaw 6 Żurek z jajkiem i kiełbasą, filet z kurczaka smażony panierowany (150g), ziemniaki tłuczone (250g), surówka z kapusty kiszonej i marchewki (150g), sok 100% grejpfrut (250ml), ciasto czekoladowe 2.2.3 kolację podawaną w formie bufetu szwedzkiego (w przypadku szkoleń z noclegiem) - dwie ciepłe potrawy do wyboru typu: zupa gulaszowa (350 ml na osobę) z pieczywem (150g na osobę) lub żurek z kiełbasą (350 ml na osobę), makaron- spaghetti bolognese (300g na osobę) lub taglitelle z kurczakiem (300g na osobę) - bufet sałatkowy (200g na osobę) - pieczywo różnego rodzaju (150g na osobę), masło (25g na osobę) - mięsa pieczyste lub wędliny (150g na osobę) - sery żółte i wędzone, pleśniowe (75g na osobę) - twaróg ze szczypiorkiem (70g na osobę) 2.2.4 salę szkoleniową dla 12 osób + stanowisko pracy trenera: - stanowiącej wyodrębnione, wyciszone i klimatyzowane pomieszczenie z możliwością odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji, wyposażoną w stoły i krzesła, - z dostępem do Internetu (dla 12 stanowisk komputerowych), wyposażoną w ekran i rzutnik umożliwiający przeprowadzenie prezentacji, - zlokalizowanej w mieście Koninie lub najbliższej okolicy (do 20 km). 2.2.5 nocleg dla uczestników szkoleń: - zakwaterowanie w pokojach jedno lub dwuosobowych z TV i niezbędnym wyposażeniem , - pościel z ręcznikami w standardzie, - pokoje z łazienką (pełny węzeł sanitarny) TV, internet, - ciepła woda, papier toaletowy w standardzie, - śniadanie kontynentalne, w formie bufetu, w cenie pokoju. 2.3 Ośrodek powinien mieć standard nie niższy niż wymagany dla kategorii określonej minimum trzema gwiazdkami, zgodnie z ustawą z 29.8.1997 r. o usługach turystycznych oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 19.8.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich, w których świadczone są usługi hotelarskie. Wszystkie pokoje, sale szkoleniowe, stołówka muszą mieścić się w co najwyżej 3 budynkach. Odległość pomiędzy wszystkimi budynkami nie może być większa niż 300 m. Maksymalna liczba zestawów kawowych to 2816, zestawów obiadowych to 1408 i kolacji to 308, noclegów to 180. Istnieje możliwość realizacji szkoleń w 2 grupach szkoleniowych jednocześnie. 2.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - zmiany liczby zamawianych zestawów obiadowych oraz powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy do godz. 9.00 tego samego dnia, - odwołania zamówionych zestawów kawowych i obiadowych oraz powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem, jednak nie później niż do godz. 12.00 dnia poprzedzającego szkolenie. - zmiany rezerwacji noclegów oraz powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy do godz. 9.00 tego samego dnia, 2.5 Wyżywienie ma być przygotowane z zachowaniem warunków sanitarnych dla faktycznie uczestniczących w danym dniu szkolenia osób. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. Ustawy z dn. 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) 2.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości wykorzystanych usług do swoich rzeczywistych potrzeb. Zapłata będzie następować za faktyczną liczbę wydanych, ale nie przekraczającą liczbę zamówionych, zestawów kawowych, obiadowych i kolacji oraz rzeczywistą liczbę noclegów na podstawie faktury wystawionej po realizacji cyklu szkoleń, nie rzadziej niż raz na miesiąc..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy WITYNG Sp. z o.o., ul. Mikorzyn 1a, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207378,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150128,04

  • Oferta z najniższą ceną: 150128,04 / Oferta z najwyższą ceną: 243678,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.