Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Lublin: Wykonanie usługi polegającej na organizacji imprez z podziałem na trzy części [OP-IV.272.42.2016.LK]
Numer ogłoszenia: 116862 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na organizacji imprez z podziałem na trzy części [OP-IV.272.42.2016.LK].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji imprez z podziałem na trzy części. Część I - Organizacja projektu Smaki Krainy Wokół Lublina; Część II - Organizacja imprezy pod nazwą Kongres organizacji pozarządowych; Część III - Organizacja warsztatów z zakresu animacji społeczno-kulturalnej. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a , 1b oraz 1c do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA CZĘŚCI I - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi obejmujące swoim zakresem zorganizowanie imprez i/lub kongresów i/lub konferencji i/lub warsztatów o wartości co najmniej 15 000 zł brutto każdy. DLA CZĘŚCI II - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi obejmujące swoim zakresem zorganizowanie imprez i/lub kongresów i/lub konferencji i/lub warsztatów o wartości co najmniej 30 000 zł brutto każdy. DLA CZĘŚCI III - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi obejmujące swoim zakresem zorganizowanie imprez i/lub kongresów i/lub konferencji i/lub warsztatów o wartości co najmniej 3 000 zł brutto każdy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Do SIWZ dołączone są Wzory Umów stanowiące jej integralną część zgodnie z załącznikami nr 3a, 3b oraz 3c do SIWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin
(I piętro, pokój 157)
faks: 81 44 16 535
kornelia.leszko@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich ze Schematu II Pomocy Technicznej, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja projektu Smaki Krainy Wokół Lublina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja projektu Smaki Krainy wokół Lublinaw terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2016 roku, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Zapewnienie przygotowania dodatkowej potrawy tradycyjnej podczas konferencji podsumowującej - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja imprezy pod nazwą Kongres organizacji pozarządowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie imprezy pn. Kongres organizacji pozarządowych w dniu 2 lipca 2016 roku, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Zapewnienie dodatkowego baneru - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja warsztatów z zakresu animacji społeczno-kulturalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówieniajest przygotowanie i realizacja operacji pn. Warsztaty z zakresu animacji społeczno- kulturalnej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2016 roku, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Zapewnienie 60 sztuk pendrive na warsztaty o większej pojemności min. 32 GB - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Usługa wynajmu pomieszczeń w hotelu oraz zapewnienie wyżywienia w związku z organizacją stacjonarnego szkolenia w ramach realizacji programu Europrof
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.