eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Manowo › MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ WC I SALI NARAD W BUDYNKU URZĘDU GMINY MANOWO - ROBOTY DODATKOWE



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Manowo: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ WC I SALI NARAD W BUDYNKU URZĘDU GMINY MANOWO - ROBOTY DODATKOWE
Numer ogłoszenia: 116858 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Manowo, Manowo, 76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3183220, fax 094 3183289.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ WC I SALI NARAD W BUDYNKU URZĘDU GMINY MANOWO - ROBOTY DODATKOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Pomieszczenie USC 1. Wymiana parapetów - 5szt. 2. Montaż narożników ściennych - 22,75m 3. Malowanie grzejników - 9,9m2 4. Montaż lustra - 1szt. II. WC przy schodach na parterze 1. Montaż lustra - 1szt. 2. Obsadzenie drzwi - 1szt. III. Sala posiedzeń 1. Izolacja cieplna sufitu - 149,43m2 2. Malowanie tapet - 128,96m2 3. Montaż narożników ściennych - 54,62m 4. Montaż instalacji nagłaśniającej - 1kpl IV. WC na piętrze 1. Sufit podwieszany - 5,1m2 2. Malowanie ścian i sufitów 3. Montaż lustra - 2szt. 4. Wymiana okien - 1,44m2 V. Korytarz 1. Roboty ogólnobudowlane: malowanie ścian i sufitów, rozbiórki boazerii, cokolików, wymiana listew przyściennych, obudowa elementów konstrukcyjnych i instalacji płytami kartonowo - gipsowymi Szczegółowy zakres prac zawarty jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 198025 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POŚREDNICTWO HANDLOWE I FINANSOWE USŁUGI BUDOWLANE TOMASZ BANASIK, UL. ODRODZENIA 4/18, 75-950 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 45.324,71
  • Oferta z najniższą ceną: 45.324,71 / oferta z najwyższą ceną: 45.324,71
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.