eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce › Przebudowa dróg gminy Iwierzyce w m. Będzienica i Bystrzyca , woj. podkarpackie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Iwierzyce: Przebudowa dróg gminy Iwierzyce w m. Będzienica i Bystrzyca , woj. podkarpackie
Numer ogłoszenia: 116856 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwierzyce, Iwierzyce 80, 39-124 Iwierzyce, woj. podkarpackie, tel. 017 7455950, fax 017 2221444.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminy Iwierzyce w m. Będzienica i Bystrzyca , woj. podkarpackie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminy Iwierzyce w m. Będzienica i Bystrzyca , woj. podkarpackie obejmuje wykonanie prac na dwóch odcinkach dróg: 1. Przebudowa odcinka drogi gminnej Będzienica - Dziadówki w m. Będzienica - gm. Iwierzyce, woj. podkarpackie (660 m) Zakłada się wykonanie następujących robót: - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno bitumiczną asfaltową na całej powierzchni jezdni o szerokości 4,0 m przy średniej grubości wyrównania 3cm (75k na m2) - wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4cm z mieszanki min-bit. asfaltowej standard II - wykonanie utwardzenia poboczy kruszywem naturalnym z domieszką kamienia łamanego na szerokości 0,75m - ręgulację poboczy ziemnych drogi poprzez ścięcie względnie uzupełnienie ich, nadanie odpowiednich spadków i zagęszczenie. 2. Przebudowa drogi gminnej Bystrzyca k. Strażaka w m. Bystrzyca - gm. Iwierzyce, woj. podkarpackie (240 m) Założono wykonanie następujących robót: - mechaniczne profilowanie pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 10,0 cm, szer. 3,2 m, - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną na szerokości jezdni 3,0 m przy średniej grubości wyrównania 3 cm- (75kg na m2) - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, asfaltowej standard II na całym odcinku o szerokościach jezdni jw. - regulację poboczy ziemnych poprzez częściowe ich uzupełnienie, utwardzenie oraz nadanie im odpowiednich spadków, - odmulenie jednostronnie rowu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1) Wypełnić druk OFERTY, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego, udzielić co najmniej 3-letniej gwarancji. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Wypełnić kosztorys ofertowy (integralna część oferty), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp - zał. nr 1 do SIWZ - zaakceptowany projekt umowy (poprzez podpis) - zał. nr 2 do SIWZ - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W przypadku osób kierujących robotami wymagane jest wykazanie co najmniej dwóch osób. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień (osób kierujących). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie (zał. nr 3) - przedstawić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie (zał. nr 4); - przedstawić wykaz inwestycji (od trzech do pięciu) wykonanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zastały wykonane należycie (zał. nr 5); Załączniki nr 3,4,5 mogą być w zbliżonej formie, jednak zawierające wymagane informacje. Wymagane jest też potwierdzenie w/w załączników odpowiednimi dokumentami, zaświadczeniami.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.iwierzyce.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80, pokój nr 12.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80, sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.09.2007.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.