eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego w tym naprawa oraz przeglądy techniczne wraz z legalizacją i wydawaniem dowodów legalizacji oraz orzeczeń technicznych.Znak sprawy20/ZPN/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Piotrków Trybunalski: Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego w tym naprawa oraz przeglądy techniczne wraz z legalizacją i wydawaniem dowodów legalizacji oraz orzeczeń technicznych.Znak sprawy: 20/ZPN/08
Numer ogłoszenia: 116850 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6480300, fax 044 6480304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-piotrkow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: ie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego w tym naprawa oraz przeglądy techniczne wraz z legalizacją i wydawaniem dowodów legalizacji oraz orzeczeń technicznych.Znak sprawy: 20/ZPN/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego w tym naprawa oraz przeglądy techniczne wraz z legalizacją i wydawaniem dowodów legalizacji oraz orzeczeń technicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postepowaniu mogą ubiegac sie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z zasada spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych C. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych D. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.szpital-piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15 97-300 Piotrków Tryb..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15 97-300 Piotrków Tryb. Sekretariat (Budynek Przychodni).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 1. autoklaw ASV,AS2,ASVE,ASVE/P 1983- 1 szt,1984- 2szt, 1987- 3 szt,1989-1 szt, 1991- 1 szt,1992-1 szt, 1993- 1 szt, 1996 - 1 szt, 1997 - 1 szt 12 co 3 miesiące 2. sterylizator gazowy GST 21 ,GST 21 k 1982 2 co 3 miesiące 3. Stół operacyjny WS1, SJ 21 1979,1984,1997 4 co 6 miesięcy 4. lampa operacyjna 9-ogniskowa 1983 4 co 6 miesiecy 5. lampa operacyjna 9-ogniskowa BH 1300 brak danych 2 co 6 miesięcy 6. komora cieplna KBC 100/250, KBC G65, KC65 1974,1993,1994- pozostałe brak tabliczek znamionowych 4 X 7. cieplarka CDF2,ZWE2,DF-2,ZC-2 1980-1990 4 X 8. destylator De61 1993 2 X 9. destylator DEM 11, DEM 20 1993 2 X 10. redestylator REL 5 1984 1 X 11. ssak WAN M1, SKO 7, WAN M2,G-12 brak tabliczek znamionowych 30 X 12. wirówka MPW 300,MPW 340,MPW 220, MPW 350 brak danych 6 X 13. wirówka talerzowa 16-gniazdowa W-3 brak danych 4 X 14. lampy bezcieniowe 1-ogniskowe SH150, BH 132 brak tabliczek znamionowych 10 X 15. fotel zabiegowy WF-10 brak danych 1 X 16. EEG 8X 1992 1 X 17. fotel ginekologiczny brak danych 1 X.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. interdyn ID 79 M 1988 1 co 3 miesiace 2. diadynamik DD6 1988 2 co 3 miesiace 3. terapuls GS 220 1992 1 co 3 miesiące 4. diatermia GT 30 , GT 300 1977-4 szt ,1983-2 szt 6 co 3 miesiące 5. lancentronGT 50,Bk 15, G-120 1977-1 szt , 1983- 2szt 3 co 3 miesiące 6. stymat S 200,S 120, S 300 1974- 2szt., 1988- 2 szt 4 co 3 miesiące 7. ultraton D-200 1978 1 co 3 miesiące 8. RTG EDR 750 1986 1 co 1 miesiąc 9. wywoływarka automatyczna KODAK brak danych 1 przegląd co 1 miesiąc 10. inkubator IK-31 1985-1988 6 co 1 miesiąc 11. EKG E30,E 30M,E300 1980-2 szt.,1990-1 szt. 10 X 12. zestaw reanimacyjny WR 5011 1999 1 przegląd co 3 miesiące 13. inkubator V85,V850 ATOM 1997 2 przegląd co 3 miesiące 14. inkubator 8000SC, 2000 1 przegląd co 3 miesiące 15. inkubator Isolette C 2000,C200 1998- 1 szt., pozostałe- brak danych 3 przegląd co 3 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. specol Epoll 20, 1987 1 X 2. mikroskop P20,Carl Zeiss,Jenamed ,PZO brak danych 7 X 3. lampa szczelinowa MOK 1,OPTOM 1973-2 szt., 1990- 1 szt.1992- 1 szt. 3 X 4. polomierz Zeiss,Goldmann brak danych 2 X 5. inhalator OGARIT IUF,L2Thomex brak danych 10 X 6. Aparaty do mierzenia ciśnienia krwi - zegarowe brak danych 150 X 7. Oftalmoskop 1995 9 X 8. Lampa SOLUX brak danych 3 X 9. Tablica do badań wzroku brak danych 1 X 10. laryngoskop brak danych 8 X 11. materac p.odlezynowy brak danych 10 X 12. Materac do podgrzewania z zasilaczem 1995 4 X.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.