eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wymiana 2 windtowarowo-osobowej i osobowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Rzeszów: Wymiana 2 wind: towarowo-osobowej i osobowej
Numer ogłoszenia: 116842 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana 2 wind: towarowo-osobowej i osobowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlano-instalacyjnych w zakresie wymiany dźwigów (wind) na fabrycznie nowe w budynku B Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie : - 1 szt. towarowo-osobowego - Część nr 1, - 1 szt. osobowego - Część nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Opis przedmiotu zamówienia załączony do SIWZ, załączniki, będące integralną częścią SIWZ. Dokumentacja projektowa i S.T.W. i O.R. w formie pisemnej znajdują się w Dziale Inwestycji, budynek J Zamawiającego, natomiast w formie elektronicznej dokumentacja ta została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.30 - Windy mechaniczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dla poszczególnych Części wadium wynosi: Część nr 1 - 3 000,00 zł; Część nr 2 - 2 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj.: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania : a) co najmniej 1 zamówienie obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne oraz demontaż, montaż oraz uruchomienie dźwigu towarowo-osobowego o wartości min. 350 000,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - jeśli oferta jest składana do Części nr 1, b) co najmniej 1 zamówienie obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne oraz demontaż, montaż oraz uruchomienie dźwigu osobowego o wartości min. 230 00,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - jeśli oferta jest składana do Część nr 2 oraz potwierdzą, odpowiednimi dokumentami że : c) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia : - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych z uprawnieniami SEP-1kV D i E wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych, Wszyscy ww. kierownicy muszą posiadać aktualne zaświadczenie, że są członkami właściwych izb samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust.2 Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. Za spełniającego warunki uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa poniżej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) i na potwierdzenie tego oświadczenia przedstawią niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art. 46 ust. 4 a Pzp). Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w art. 25 ust. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2.) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4.) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6.) Zdolność techniczna: na potwierdzenie opisanych warunków posiadania doświadczenia zawodowego i posiadanych uprawnień, Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie : 6.1.) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał: a) co najmniej 1 zamówienie obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne oraz demontaż, montaż oraz uruchomienie dźwigu towarowo-osobowego o wartości min. 350 000,00 zł brutto oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - jeśli oferta jest składana do Części nr 1, b) co najmniej 1 zamówienie obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne oraz demontaż, montaż oraz uruchomienie dźwigu osobowego o wartości min. 230 00,00 zł brutto oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - jeśli oferta jest składana do Część nr 2. Wykonawca winien także podać daty (D/M/R) wykonania zamówienia, odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umowy winny być wystawione po zrealizowaniu umowy oraz winny być podpisane przez Prezesa/Dyrektora lub Z-cę Prezesa/Z-cę Dyrektora lub Prokurenta/Pełnomocnika. Wzór do dokładnego wypełnienia w załączeniu do SIWZ. 6.2.) przedstawienia w ofercie co najmniej po jednej osobie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia i dokumenty stwierdzające ich posiadanie : - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych z uprawnieniami SEP-1kV D i E wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych, Wszyscy ww. kierownicy muszą posiadać aktualne zaświadczenie, że są członkami właściwych izb samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust.2 Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. Kserokopię aktualnych : zaświadczeń o członkostwie i ubezpieczeniu proszę także załączyć do oferty. Wykonawcy winni załączyć wypełniony Wykaz osób z uprawnieniami wg wzoru załączonego do SIWZ. 7.)Zdolność ekonomiczna: na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający wymaga, by Wykonawca przedstawił w ofercie polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); 8.) Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego: Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz wymaganiami opisanymi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA załączonym do SIWZ. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć stosowne oświadczenie, wg wzoru załączonego do SIWZ oraz złożenie deklaracji o przedstawieniu, po zakończeniu realizacji zamówienia, wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w O.P.Z. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp . W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, budynek J Zamawiającego, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, budynek C w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji II.2) oraz w załączniku I informacji dotyczących ofert częściowych, czas trwania zamówienia lub terminu wykonania, Zamawiający podał okres w miesiącach: 5. Dokładny termin wykonania zamówienia to: a) Część nr 1 - winda towarowo-osobowa winna być realizowana w pierwszej kolejności po zakończeniu procedury przetargowej , podpisaniu umowy i przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy. Realizacja przedmiotu zamówienia do 20 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Czas wyłączenia windy z użytkowania tj. od dnia zatrzymania windy do dnia jej ponownego uruchomienia nie może trwać dłużej niż 40 dni kalendarzowych. b) Część nr 2 - winda osobowa będzie realizowana po oddaniu do użytkowania windy towarowo-osobowej. Realizacja przedmiotu zamówienia do 20 tygodni licząc od dnia przekazania placu budowy do dyspozycji Wykonawcy. Czas wyłączenia windy z użytkowania tj. od dnia zatrzymania windy do dnia jej ponownego uruchomienia nie może trwać dłużej niż 40 dni kalendarzowych. W Sekcji IV.2.1) oraz w załączniku I informacji dotyczących ofert częściowych, w rubryce dotyczącej Kryteriów oceny ofert ze względu na Program winno być:-Cena brutto oferty - 100%. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1. Wypełniony w całości i podpisany : a) Formularz cenowy do oferowanej Części (cena ryczałtowa) , wg wzoru załączonego do SIWZ, b) Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, z zachowaniem kolejności pozycji jak w Przedmiarze robót, c) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie szczegółowego Harmonogramu Robót Budowlanych. Tak sporządzony Harmonogram, w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej może zostać zmodyfikowany i będzie stanowił załącznik do umowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie,oryginalnie poświadczonego odpisu za zgodność z oryginałem. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/ I/11/09, Postepowanie nr 13. Planowany termin otwarcia ofert: 14/05/2009 o godz. 13:00 w Siedzibie Zamawiającego, budynek J, pok. nr 9.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Winda towarowo-osobowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana 1 szt. dźwigu (windy) towarowo-osobowego - Część nr 1, w budynku B Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: -Dokumentacja projektowa, -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Opis przedmiotu zamówienia załączony do SIWZ, załączniki, będące integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.30-5, 45.31.31.00-5, 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Winda osobowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana 1 szt. dźwigu (windy) osobowego - Część nr 2, w budynku B Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: -Dokumentacja projektowa, -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Opis przedmiotu zamówienia załączony do SIWZ, załączniki, będące integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.30-5, 45.31.31.00-5, 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.