eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Lipno: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 1167 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Lipno sp. z o. o. , ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2880414, faks 54 2880280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Lipno Sp. z o.o., z podziałem na 233 części. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części, z tym, że w pozycjach od 1 - do 228 każda pozycja stanowi odrębna cześć, a w pozostałych częściach stanowią pozycje w nich wymienione. UWAGA: 1) Każdy z wymienionych powyżej Pakietów (części) należy traktować jako oddzielną część zamówienia. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części, z tym, że w pozycjach od 1 - do 228 każda pozycja stanowi odrębna cześć, a w pozostałych częściach stanowią pozycje w nich wymienione. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia jednej umowy na wszystkie wygrane przez Wykonawcę pakiety 3) Wymagane jest, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 233.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część Kwota wadium 1 5,20 2 617,40 3 34,45 4 14,00 5 0,31 6 3,57 7 4,42 8 13,60 9 6,12 10 1,36 11 0,85 12 8,10 13 0,27 14 0,38 15 1,50 16 10,00 17 10,63 18 5,25 19 0,25 20 0,25 21 0,27 22 0,27 23 7,28 24 0,79 25 1,20 26 0,50 27 0,72 28 2,48 29 0,35 30 0,40 31 24,96 32 39,33 33 0,81 34 4,20 35 4,20 36 31,00 37 100,00 38 17,58 39 9,58 40 5,10 41 2,84 42 0,40 43 0,70 44 0,80 45 9,40 46 3,20 47 11,40 48 19,95 49 2,00 50 1,20 51 3,70 52 0,71 53 5,78 54 0,84 55 0,48 56 0,48 57 6,30 58 69,56 59 20,90 60 0,22 61 1,49 62 0,68 63 22,00 64 2,70 65 4,05 66 2,16 67 3,24 68 1,62 69 10,08 70 1,35 71 7,88 72 0,38 73 4,80 74 1,04 75 17,20 76 232,50 77 0,65 78 5,13 79 6,50 80 28,00 81 35,63 82 31,05 83 43,69 84 113,60 85 6,20 86 0,60 87 1,40 88 3,72 89 0,48 90 7,92 91 175,00 92 4,02 93 5,76 94 7,11 95 5,52 96 3,03 97 9,76 98 13,05 99 7,40 100 3,00 101 4,13 102 20,06 103 47,79 104 43,07 105 28,91 106 4,02 107 10,72 108 288,00 109 531,00 110 180,00 111 4,08 112 4,26 113 2,22 114 2,25 115 2,70 116 18,00 117 0,10 118 0,10 119 1,12 120 5,60 121 6,72 122 1,45 123 13,63 124 9,57 125 5,80 126 5,70 127 33,08 128 0,59 129 57,20 130 0,53 131 8,84 132 61,60 133 29,25 134 88,20 135 40,95 136 43,00 137 2,94 138 0,24 139 1,10 140 10,75 141 1,80 142 13,02 143 13,02 144 15,00 145 1,38 146 2,93 147 1,89 148 0,45 149 5,48 150 93,08 151 5,30 152 14,62 153 5,50 154 1,00 155 5,00 156 2,65 157 1,14 158 6,84 159 2,28 160 0,29 161 1,30 162 47,45 163 60,00 164 60,00 165 60,00 166 60,00 167 0,25 168 2,30 169 5,38 170 16,20 171 22,92 172 12,38 173 12,92 174 3,00 175 63,58 176 91,54 177 23,23 178 76,44 179 31,28 180 98,70 181 57,48 182 35,55 183 22,50 184 22,05 185 196,20 186 158,55 187 31,25 188 2,30 189 50,70 190 25,00 191 37,80 192 117,39 193 3,68 194 47,74 195 71,22 196 163,39 197 3,01 198 86,50 199 43,67 200 1,38 201 18,40 202 2,00 203 10,62 204 200,20 205 153,00 206 85,50 207 2,65 208 4,48 209 10,20 210 1,99 211 8,25 212 1,16 213 1,66 214 0,26 215 5,67 216 9,24 217 5,45 218 3,04 219 4,35 220 3,71 221 1,84 222 1,06 223 24,00 224 2,00 225 2,00 226 15,00 227 45,00 228 3,75 229 133,97 230 600,02 231 116,62 232 619,89 233 458,15

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. UWAGA: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia, o ile z treści zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia nie będą wynikać w/w dane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru. 3. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin realizacji - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany modelu zaoferowanego produktu w przypadku wycofania zaoferowanego produktu z produkcji po dniu składania ofert - potwierdzone pisemnie przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu - na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych, 2) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. 3. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna - przez cały okres trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, pok. 238.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 10:30, miejsce: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.