eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przebudowa mostu na rzece Łynie w ciągu ulicy Kalinowskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Olsztyn: Przebudowa mostu na rzece Łynie w ciągu ulicy Kalinowskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 116798 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni w Olsztynie, ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353503, fax (0-89) 535-35-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdmiz.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu na rzece Łynie w ciągu ulicy Kalinowskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego mostu drogowego przez rzekę Łynę usytuowanego w ciągu ul. Kalinowskiego w Olsztynie zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, wytycznymi producentów materiałów, wiedzą techniczną i wskazaniami Zamawiającego. Remont obiektu polega na wymianie ustroju niosącego. Istniejące przęsło dł. 15,0 m, wykonane na bazie belek prefabrykowanych, strunobetonowych typu korytko należy całkowicie zdemontować. Projektuje się wykonanie przęsła na bazie belek prefabrykowanych, żelbetowych typu Wągrowiec kl. obc. B. Na belkach żelbetowa płyta gr. 14 cm. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego gr. 8+5 cm, na chodnikach z żywicy epoksydowo-poliuretanowej; krawężniki na obiekcie - kamienne. Izolacja płyty z papy termozgrzewalnej. Na obiekcie balustrady aluminiowe. Przebudowa przyczółków polega na częściowej rozbiórce i wykonaniu nowej ławy podłożyskowej, ścianki żwirowej i nadbudowie skrzydełek. Poza tym w zakres zadania wchodzi wykonanie płyt przejściowych, wybudowanie dwóch wpustów ulicznych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji. Przewiduje się remont dojazdów do mostu na odcinku - frezowanie nawierzchni asfaltowe, wykonanie nowej warstwy ścieralnej, przestawienie krawężnika betonowego na ławach betonowych. W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji wykonawczych i innych opracowań wymaganych przepisami prawa oraz Specyfikacjami Technicznymi; m.in. projekty wykonawcze podparć tymczasowych, na czas prowadzenia robót, gazociągu, wodociągu oraz kabli telekomunikacyjnych i oświetlenia ulicznego znajdujących się na obiekcie, plan BiOZ, program zapewnienia jakości, projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, projekt organizacji robót, projekty wykonawcze technologii rozbiórki i montażu przęsła, dokumentacja geodezyjna powykonawcza - oraz uzyskać niezbędne uzgodnienia. Wszystkie wymienione opracowania zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji przed przekazaniem placu budowy. Wartość zamówienia Zamawiajacy oszacował na kwotę 1023000.00 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.10 - Mosty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajcy żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe: 1) potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą (która będzie nadzorować należyte wykonanie zamówienia) posiadającą nieograniczone uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy mostów oraz posiadającą co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym przy budowie mostów, oraz przynależącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Do prac specjalistycznych - pracownicy i nadzór przeszkoleni w zakresie stosowanych technologii. 2) potencjał techniczny. Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować niżej wymienionym sprzętem: (w ilości nie mniejszej niż po 1 sztuce): dźwig o udźwigu przystosowanym do przenoszenia belek mostowych Wągrowiec 15m; koparka 1 naczyniowa o pojemności łyżki powyżej 0,4 m 3 . 3) doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej jeden remont obiektu mostowego polegający na wymianie ustroju niosącego lub wybudował taki obiekt. Wartość pojedynczego zadania (budowy lub remontu) nie niższa niż 800 000,00 zł. zrealizowane tzn. zakończone i odebrane (dostawy, usługi lub roboty) 4) potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł.(jeden milion dwieście tysięcy złotych) i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie . Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnianie warunku postawionego przez Zamawiającego. 5. Dokumenty uprawnień budowlanych osób nadzorujących wykonanie zamówienia. 6. Zaświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz sprzętu. 8. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku postawionego przez Zamawiającego, i w swej treści zawierać wartość, miejsce wykonania i datę. 9. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w w/w informacji roboty zostały wykonane należycie. 10. Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego 14. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdmiz.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZDMiZ ul. Szrajbera 9/10 10-007 Olsztyn - pokoj nr 108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: MZDMiZ ul. Szrajbera 9/10 10-007 Olsztyn - pokoj nr 112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.