eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pt. Rozbudowa kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Środa Wielkopolska: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pt. Rozbudowa kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska.
Numer ogłoszenia: 116789 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp. , ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pt. Rozbudowa kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia : pełnienie nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę obejmuje sprawowanie następujących funkcji: - Inżyniera Kontraktu (Inżyniera), - Inspektora Nadzoru, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - Inspektora Nadzoru w zakresie robót drogowych przy realizacji nw. zadań: . budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przykanalikami wraz z odbudową nawierzchni drogi na całej szerokości jezdni z krawężnikami w ul. Mickiewicza (od ul. Kórnickiej do ul. Kosynierów) w Środzie Wielkopolskiej - zadanie nr 1 . budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przykanalikami wraz z odbudową nawierzchni drogi na całej szerokości jezdni z krawężnikami w ul. Kórnickiej (od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza) w Środzie Wielkopolskiej - zadanie nr 2 . budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odbudową nawierzchni drogi na całej szerokości jezdni z krawężnikami w ul. Kórnickiej (od ul. Mickiewicza do ul. Wyspiańskiego i Przemysłowej) w Środzie Wielkopolskiej - zadanie nr 3 . wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Mickiewicza (od ul. Kórnickiej do ul. Kosynierów) w Środzie Wielkopolskiej - zadanie nr 4 . wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Kórnickiej (od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza) w Środzie Wielkopolskiej - zadanie nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Dokumentacje Projektowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do wglądu w siedzibie Zamawiającego Wydział Inwestycji i Zamówień pok. 219 lub na stronie internetowej Zamawiającego http://www.srodawlkp.biuletyn.net (dot. postępowania ogłoszonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Rozbudowę kolektorów sanitarnych i deszczowych wraz z odbudową ulic na terenie aglomeracji Środa Wielkopolska)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na zarządzaniu i nadzorowaniu oraz prowadził rozliczenia i sprawozdawczość inwestycji: - budowy sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o łącznej długości min. 1,5 km każde - wykonaniu nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej min 4.000 m2 każde, na których pełnił niezależną od wykonawcy robót funkcję nadzoru inwestorskiego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Jako 1 usługę należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Wykaz należy sporzadzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia tj. . Inżynier Kontraktu - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 7 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi nadzorujących budowy, . min. 1 osobę na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową, jest członkiem właściwej izby Inżynierów Budownictwa, . min. 1 osobę na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową, jest członkiem właściwej izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz i informacje o osobach uczestniczących w wykonywaniu zamówienia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku do oferty dołączyć należy: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: a) Konieczności zastąpienia osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji wymienionych w § 2 ust 2 nową osobą. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest posiadanie przez nowa osobę kwalifikacji nie niższych niż kwalifikacje osoby wymienionej w umowie. b) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych nad którymi prowadzony jest nadzór. c) Obniżenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót budowlanych objętych projektami, w stopniu proporcjonalnym do obniżenia wynagrodzenia wykonawcy. d) Zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego pozwolenia na budowę dla realizowanego zamowienia, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia i koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, d) Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodaqwlkp.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, pokój nr 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, pokój nr 214 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.