eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Wykonanie robót sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Choroszcz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-18

Choroszcz: Wykonanie robót sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Choroszcz
Numer ogłoszenia: 11676 - 2016; data zamieszczenia: 18.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349668 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy, ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7132200, faks 085 7191839.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Choroszcz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Choroszcz: - robota polegająca na uzupełnianiu ubytków w nawierzchni dróg nieulepszonych mieszanką kruszywa naturalnego (materiał Wykonawcy) wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem w miejscu wbudowania - szacunkowa ilość wynosi 2.300 m3 Wymagania dla mieszanki kruszywa wg. WT-4 2010 (Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych. Wymagania techniczne. Wymagania wobec mieszanek do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego - uziarnienie mieszczące się w krzywych granicznych podanych na rysunkach 18 i 19 oraz spełniające wymagania określone w Tablicy 6). - wynajem koparko - spycharki wraz z obsługa operatorską - szacunkowa ilość wynosi 93 h - wynajem koparki wraz z obsługa operatorską - szacunkowa ilość wynosi 30 h - wynajem kosiarki do koszenia poboczy dróg wraz z operatorem - szacunkowa ilość wynosi 62 h - wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 - 20 ton wraz z kierowcą - szacunkowa ilość wynosi 62 h - wynajem ciągnika z przyczepą wraz z operatorem - szacunkowa ilość wynosi 30 h - wynajem walca do zagęszczania gruntu wraz z operatorem - szacunkowa ilość wynosi 30 h - wynajem ładowarki wraz z operatorem - szacunkowa ilość wynosi 15 h - wynajem brony talerzowej wraz z operatorem - szacunkowa ilość wynosi 19 h - prace ręczne (m.in. przy wykonywaniu i naprawie przydrożnych rowów odwadniających, wykonywaniu i naprawie przepustów, profilowaniu skarp nasypów i wykopów, usuwaniu drzew i zakrzaczeń, ścinaniu i uzupełnianiu poboczy gruntowych) szacunkowa ilość wynosi 40 h Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Wartość zadań realizowanych w ramach zamówienia nie może przekroczy łącznie kwoty zł brutto (słownie: złotych). W przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych na ten cel Zamawiający może aneksem do umowy zwiększyć tę kwotę - nie więcej jednak niż o 50 % (zamówienie uzupełniające do 50% wartości zamówienia podstawowego). 3. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 14.21.22.00 - Kruszywo 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Choroszczy, ul. Zastawie I/22, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157360,05

  • Oferta z najniższą ceną: 157360,05 / Oferta z najwyższą ceną: 157360,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.