eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi-odbudowa DW 977 w m. Łękawka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Kraków: Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi-odbudowa DW 977 w m. Łękawka
Numer ogłoszenia: 116767 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90429 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi-odbudowa DW 977 w m. Łękawka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz pozyskaniu wszelkich wymaganych prawem, stosownych do zakresu zadania, decyzji administracyjnych i uzgodnień pozwalających wykonać roboty budowlane, II. Opracowanie przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, III. Wykonanie robót budowlanych ( w oparciu o opracowaną dokumentację przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego oraz pozyskane decyzje administracyjne) polegających na przywróceniu ciągłości drogi wojewódzkiej na odcinku przerwanym w wyniku uszkodzenia korpusu drogi, odwodnieniu obszaru osuwiska wraz z zabezpieczeniem drogi przed skutkami ewentualnych kolejnych uszkodzeń oraz odbudowie istniejącej drogi wojewódzkiej po śladzie odbywającego się obecnie ruchu samochodowego na długości koniecznej do prawidłowego dowiązania sytuacyjnego i wysokościowego poza zakresem opracowania, Powyższe roboty zlokalizowane są na odc. 030 km 1+080- 1+235. Podany kilometraż traktować należy jako orientacyjną lokalizację zadania i zasadniczych robót. Faktyczne ustalenie koniecznych prac odwodnieniowych oraz związanych z odbudową drogi, leży po stronie Wykonawcy. Powyższe roboty obejmują: 1. opracowanie i zabezpieczenie odwodnienia całego terenu a w szczególności pasa drogowego. po którym aktualnie odbywa się ruch samochodowy, 2. odbudowa zniszczonego przepustu odc. 030 km 1+215 (wg starego kilometraża km 7+790 - tj. na pasie wyłączonym z ruchu- teren osuwiska), 3. odbudowa konstrukcji nawierzchni po śladzie obecnie odbywającego się ruchu samochodowego dostosowana do kategorii ruchu, pobocza o szerokości 1.0 m w wyjątkowych przypadkach min 0.75m (gdy pas drogowy nie pozwala), 4. przebudowa skrzyżowania z drogą gminną, 5. wybudowanie przystanku komunikacji autobusowej, 6. wybudowanie pętli autobusowej dla umożliwienia zawracania (linia nr 8), 7. odtworzenie poboczy, 8. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 9. wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 10. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 11. roboty ziemne, 12. Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez Wykonawcę, 13. Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy. VI. Pełnienie nadzoru autorskiego, VII. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, VIII. Zgłoszenie zakończenia robót. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1468973,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 889828,04

  • Oferta z najniższą ceną: 889828,04 / Oferta z najwyższą ceną: 912966,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.