eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem. Nr sprawy:3/PN/13.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Zamość: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem. Nr sprawy:3/PN/13.
Numer ogłoszenia: 116762 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83034 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o., ul. Peowiaków 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6775000, faks 084 6385145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem. Nr sprawy:3/PN/13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem - rocznie ok. 100.000 kg Usługi pralnicze wraz z transportem mają się odbywać zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Zakres usług pralniczych: Dezynfekcji (warunki dezynfekcji dla prątków gruźlicy - Tbc, HIV, HBV, HCV) prania, prasowania i naprawiania (szycia, przyszywania guzików i troczków, wymiany uszkodzonych suwaków) następujących rzeczy - bielizny pościelowej, kocy, podkładów, pokrowców na materace, obrusów, zasłon, pidżam, szlafroków, ręczników, fartuchów, garsonek, kołder, poduszek, odzieży ochronnej i roboczej oraz nakładek do mopów i ścierek do sprzątania oraz prania i dezynfekcji materacy. Czysta bielizna winna być zapakowana w zależności od przyjętego postępowania np. zaspawana w folię plus worek zewnętrzny bakterioszczelny wielokrotnego użytku lub w inny sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami na całej drodze od Wykonawcy do Zamawiającego. Spodnie, fartuch, bluzy lekarskie itp. powinny być dostarczane na wieszakach. Poszczególne asortymenty powinny być segregowane i pakowane oddzielnie. Odbiór i dostarczenie prania odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w godzinach 7.00-7.15 Wykonawca ponosi koszt zakupu środków czystości i preparatów dezynfekujących potrzebnych do wykonania usługi a proces prania prowadzony będzie z zastosowaniem środków piorących posiadających dopuszczające do stosowania atesty i opinie PZH, zapewniające skuteczne działanie dezynfekcyjne, bakteriobójcze (włącznie z prątkami gruźlicy), grzybobójcze i wirusobójcze. W skład bielizny i odzieży wchodzi ( w tym z oddziałów zakaźno-obserwacyjnych chorób płuc i gruźlicy) : - Bielizna łóżkowa - poszwy, prześcieradła, poszewki, podkłady, koszule szpitalne, szlafroki, pidżamy, pokrowce na materace. - Bielizna operacyjna- prześcieradła operacyjne, serwety operacyjne, fartuchy operacyjne, ubrania lekarskie operacyjne, serwetki, itp. - Bielizna dziecięca- poszwy, poszewki, prześcieradła, kocyki, pidżamy dziecięce, kaftaniki, śpiochy itp. - Odzież medyczna- fartuchy lekarskie, ubrania lekarskie, ubrania pielęgniarskie. - Pozostałe- koce, materace szpitalne, poduszki, kaftany bezpieczeństwa, odzież robocza, firany, zasłony, pokrowce, ścierki, ręczniki itp. Bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji przyjęć brudnej bielizny i zwrotu bielizny czystej. Jednostka rozliczeniowa - 1 kg brudnego prania. Ważenie odbywać się będzie u zamawiającego w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Handlowy WODEX Sp. z o.o., ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 308730,00

  • Oferta z najniższą ceną: 308730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 308730,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.