Wrocław: Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław
Numer ogłoszenia: 116732 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław. Zakres prac obejmuje: - prace murarsko-tynkarskie, - prace posadzkarskie, - prace instalacji sanitarnych wraz z wymianą osprzętu, - prace instalacji elektrycznych wraz z wymianą osprzętu i zabezpieczeń
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE nr 1 - 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), ZADANIE nr 2 - 4.200 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), ZADANIE nr 3 - 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), ZADANIE nr 4 - 4.500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), ZADANIE nr 5 - 6.700 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych), ZADANIE nr 6 - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), ZADANIE nr 7 - 5.200 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych), ZADANIE nr 8 - 4.300 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych), ZADANIE nr 9 - 5.300 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych w budynku lub lokalu mieszkalnym bądź użytkowym o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, przy czym wartość pojedynczej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 50 000 zł Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 3 do SIWZ. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 6/ informacja o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 4 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). 7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych w budynku lub lokalu mieszkalnym bądź użytkowym o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, przy czym wartość pojedynczej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 50 000 zł z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl lub otrzymać w cenie 30,00 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257, pok. 101, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok 105, I piętro lub można przesłać pocztą na adres: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 7 w tym: 3 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 3 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m², 1 lokal o powierzchni 60,50 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 6 w tym: 3 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 2 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m², 1 lokal o powierzchni 60,50 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 6 w tym: 4 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 2 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m²,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 6 w tym: 2 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 3 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m², 1 lokal o powierzchni 60,50 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 9 w tym: 4 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 3 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m², 2 lokale o powierzchni 60,50 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 5 w tym: 3 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 2 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m²,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 7 w tym: 2 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 4 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m², 1 lokal o powierzchni 60,50 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 7 w tym: 4 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 3 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m²,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna liczba lokali przeznaczonych do modernizacji: 8 w tym: 5 lokali o powierzchni 14 m² - 40 m², 2 lokale o powierzchni 40,50 m² -60 m², 1 lokal o powierzchni 60,50 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej z narzutami bez podatku od towarów i usług - 85
- 3. Termin wykonania w danym ZADANIU - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Remont sanitariatów zlokalizowanych na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.