To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Warszawa: Rezerwacja i zakup oraz dostarczanie biletów na przewozy pasażerskie na rzecz Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia.
Numer ogłoszenia: 116713 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95485 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia, ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 295 00 30, faks 22 295 00 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rezerwacja i zakup oraz dostarczanie biletów na przewozy pasażerskie na rzecz Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest w zakresie rezerwacji i zakupu oraz dostarczania biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, biletów kolejowych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe oraz biletów autobusowych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy autobusowe na rzecz Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia, zwanym dalej Zamawiającym. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w zakresie usługi rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) kompleksowej obsługi w zakresie rezerwacji biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, realizacji połączeń wieloetapowych krajowych, zagranicznych i możliwości ich łączenia; 2) zapewnienia wysokiej jakości oferowanych usług, w tym: a) opracowania najkrótszych i najtańszych połączeń na danej trasie, w określonej przez Zamawiającego klasie, b) możliwości dokonania rezerwacji lub jej zmiany i anulacji lub wykupu biletu lotniczego, w tym również w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy; Wykonawca zobowiązuje się wskazać numer telefonu oraz procedurę obowiązującą przy składaniu zamówień jednostkowych na rezerwację i zmianach w wylocie lub przylocie w soboty oraz w dniu ustawowo wolne od pracy oraz w godzinach poza godzinami pracy Zamawiającego, czyli od godziny 17.00 w danym dniu do godziny 9.00 w dniu następnym; c) informowania o zbliżających się terminach wykupu o założonych rezerwacjach, d) opracowywania realizacji połączeń wieloetapowych, e) wystawiania biletów lotniczych elektronicznych lub papierowych w zależności od istniejących możliwości przewoźnika, f) zapewnienia możliwości odbioru biletu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli taką możliwość zapewnia przewoźnik; 3) zapewnienia Zamawiającemu możliwości każdorazowego anulowania biletu lotniczego lub zmiany czasu, terminu, klasy podróży, danych pasażera lub pasażerów, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży; 4) dostarczania zamówionych biletów lotniczych do budynku siedziby Zamawiającego (ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa) lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wraz z prawidłowo wystawioną fakturą, każdorazowo w terminie ustalonym przez Strony umowy, nie późnej niż na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży, której zamówienie jednostkowe dotyczy; 5) dostarczania, w szczególnych przypadkach, zamówionych biletów lotniczych do punktu obsługi pasażerów przewoźnika realizującego przelot albo, jeżeli istnieje taka możliwość, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Zamawiającego (zgodnie z decyzją Zamawiającego), w terminie ustalonym przez Strony umowy, lecz nie później niż na 6 godzin przed rozpoczęciem podróży, której zamówienie jednostkowe dotyczy; 6) dostarczania do Zamawiającego faktury zawierającej numer umowy oraz dokładny opis składników tworzących kwotę należną Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy, tj. w szczególności cenę biletu lotniczego według taryfy przewoźnika, wysokość opłaty lotniskowej, wysokość naliczonego rabatu (jeżeli rabat został udzielony), cenę biletu lotniczego po rabacie (jeżeli rabat został udzielony), opłatę transakcyjną za wystawienie biletu lotniczego u przewoźnika, wysokość podatku od towarów i usług (VAT), ostateczną cenę biletu lotniczego płatną przez Zamawiającego, a także datę, trasę, i klasę przelotu oraz nazwisko pasażera. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w zakresie usługi rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów kolejowych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) kompleksowej obsługi w zakresie zakupu biletów kolejowych, realizacji połączeń wieloetapowych i możliwości ich łączenia; 2) zapewnienia Zamawiającemu możliwości każdorazowego anulowania biletu kolejowego lub zmiany czasu, terminu, klasy podróży, danych pasażera lub pasażerów, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży; 3) dostarczania zamówionych biletów kolejowych do budynku siedziby Zamawiającego (ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa) lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wraz z prawidłowo wystawioną fakturą, każdorazowo w terminie ustalonym przez Strony umowy, nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w zakresie usługi rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów autobusowych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy autobusowe, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) kompleksowej obsługi w zakresie zakupu biletów autobusowych, realizacji połączeń wieloetapowych i możliwości ich łączenia; 2) zapewnienia Zamawiającemu możliwości każdorazowego anulowania biletu autobusowego lub zmiany czasu, terminu, klasy podróży, danych pasażera lub pasażerów, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży; 3) dostarczania zamówionych biletów autobusowych do budynku siedziby Zamawiającego (ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa) lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wraz z prawidłowo wystawioną fakturą, każdorazowo w terminie ustalonym przez Strony umowy, nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży. 5. Orientacyjne zapotrzebowanie na usługi w okresie realizacji zamówienia publicznego: 1) przewidywana liczba zakupionych biletów lotniczych: a) trasy zagraniczne pozaeuropejskie: trzydzieści siedem, b) trasy zagraniczne europejskie: sto osiemdziesiąt sześć, c) trasy krajowe: dziewięćdziesiąt osiem; 2) przewidywana liczba zakupionych biletów kolejowych: a) trasy zagraniczne europejskie: dziewięć, b) trasy krajowe: czterdzieści osiem; 3) przewidywana liczba zakupionych biletów autobusowych: a) trasy zagraniczne europejskie: sześć, b) trasy krajowe: sześć. 6. Termin płatności faktury: czternaście dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
- Furnel Travel International Sp. z o.o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 510437,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 627837,69
Oferta z najniższą ceną: 627837,69 / Oferta z najwyższą ceną: 627837,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwa wizowego._322
- Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.