Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-01-16
P³ock: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu P³ockiego w 2008 roku.
Numer og³oszenia: 11669 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w P³ocku, ul. Bielska 59, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu P³ockiego w 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu P³ockiego w 2008 roku. Zadanie nr 1 Zak³adanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomo¶ci) - za³o¿enie ewidencji budynków i lokali dla obszaru wiejskiego gminy Drobin. Zakres pracy obejmuje 3 640 obiektów, w tym 3 500 budynków i 140 lokali. Zadanie nr 2 Zak³adanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomo¶ci) - za³o¿enie ewidencji budynków i lokali dla obszaru wiejskiego gminy Wyszogród. Zakres pracy obejmuje 2 500 obiektów, w tym 2 400 budynków i 100 lokali. Zadanie nr 3 Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów: a)zmienionych w wyniku ich melioracji oraz aktualizacja operatu ewidencji gruntów dla obiektów objêtych pracami ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych gruntów -tereny wiejskie. Zakres pracy obejmuje 203 dzia³ki ewidencyjne o ³±cznej powierzchni 277,57 ha, w tym 169,91ha gruntów zmeliorowanych. b)zmienionych u¿ytków w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów (tereny wiejskie). Zakres pracy obejmuje 6 dzia³ek o ³±cznej pow. 17,05ha, w tym gruntów zalesionych 3,65ha, po³o¿onych w 3 obrêbach na terenie 2 gmin. c)zmienionych klas i u¿ytków gruntowych wykazanych w raportach i materia³ach wykonawcy prac na zlecenie ARiMR w ramach programu Phare 2003 pt. Pozyskanie danych katastralnych oraz obszarów kwalifikowanych na potrzeby Systemu Identyfikacji Dzia³ek Rolnych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów (tereny wiejskie) c.1) dla obszaru wiejskiego gmin: Drobin, Wyszogród. c.2) dla gminy Radzanowo. Zakres pracy obejmuje 20 000 klaso-u¿ytków o pow. 13 000ha w 11 230 dzia³kach ewidencyjnych po³o¿onych w 92 obrêbach ewidencyjnych na terenie 3 gmin: Drobin, Wyszogród, Radzanowo w Powiecie P³ockim. 3)Pracê nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w dziedzinie geodezji i kartografii, projektami modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz warunkami technicznymi Zamawiaj±cego, które stanowi± odpowiednio za³±czniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego: a)nr 1 i nr 2 dla zadania nr 1. b)nr 3 i nr 4 dla zadania nr 2. c)nr 5 dla zadania nr 3. 4)Wykonanie pracy odpowiednio zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, nale¿y zg³osiæ do O¶rodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w P³ocku.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Us³ugi doradcze dotycz±ce architektury, in¿ynierii, budowy i podobne Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.00.00.00 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.25.00.00 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe Oryginalny kod CPV: 74.27.15.00 - Us³ugi badania gleby Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.35.15.00 - Us³ugi badania gleby .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: a)zadanie nr 1 - 2 300,00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce trzysta z³otych). b)zadanie nr 2 - 1 600,00 PLN (s³ownie: jeden tysi±c sze¶æset z³otych). c)zadanie nr 3 - 1 900,00 PLN (s³ownie: jeden tysi±c dziewiêæset z³otych)..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1)Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ: a)Pracê mog± wykonaæ podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz±, a tak¿e inne jednostki organizacyjne utworzone zgodnie z przepisami prawa, je¿eli przedmiot ich dzia³ania obejmuje prowadzenie prac w zakresie geodezji i kartografii (dla zadania nr 1, nr 2, nr 3 ) lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów (a tak¿e innej obejmuj±cej ten zakres - dla zadania nr 3) - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 2005r. poz. 2027 z pó¼n. zm.). spe³nienie tego wymogu nast±pi poprzez z³o¿enie nastêpuj±cego dokumentu i o¶wiadczenia: a)aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b)o¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 u.p.z.p (wg. za³±cznika Nr 7 do siwz). 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a)posiadaj± wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z pó¼n. zm.) - z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podzia³y nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzanie dokumentacji do celów prawnych (dla zadania nr 1, nr 2, nr 3) oraz z zakresu klasyfikacji gruntów (dla zadania nr 3). spe³nienie tego wymogu nast±pi poprzez z³o¿enie nastêpuj±cych dokumentów i o¶wiadczeñ: a)Dokumentów stwierdzaj±cych, ¿e osoby, które bêd± wykonywa³y zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z pó¼n. zm.) - z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podzia³y nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzanie dokumentacji do celów prawnych (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3) oraz z zakresu klasyfikacji gruntów (dla zadania nr 3) - dla minimum 1 osoby. b)o¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p. (wg. za³±cznika Nr 7 do siwz). 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, spe³nienie tego wymogu nast±pi poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p. (wg za³±cznika Nr 7 do siwz). 4)spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówieñ publicznych i nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. spe³nienie tego wymogu nast±pi poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 wy¿ej wskazanej ustawy (wg za³±cznika Nr 7 do siwz). 5)udziel± gwarancji na okres co najmniej 12 miesiêcy oraz rêkojmi za wady na okres 36 miesiêcy, liczonych od daty zakoñczenia odbioru wykonanej us³ugi. 6)wnios± wadia na zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3. 7)spe³ni± pozosta³e warunki siwz (w tym z³o¿± ofertê zgodnie z tre¶ci± siwz).
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu 1.Wype³niony i podpisany formularz oferty (wed³ug za³±cznika nr 6 do siwz). 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3.O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy (wed³ug za³±cznika nr 7 do siwz). 4.Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywa³y zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z pó¼n. zm.) z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podzia³y nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzanie dokumentacji do celów prawnych (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3) oraz z zakresu klasyfikacji gruntów (dla zadania nr 3) - dla minimum 1 osoby. 5.Orygina³ dokumentu wadialnego lub kserokopiê przelewu potwierdzaj±cego wniesienie wadium na zadanie nr 1, na zadanie nr 2, na zadanie nr 3. 6.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegaj± siê Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± z³o¿yæ ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty. Wspólnie Wykonawcy sk³adaj±: 1.Wype³niony i podpisany formularz oferty 2.Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywa³y zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia zawodowe - dla minimum 1 osoby. 3.Dowód wniesienia wadium. 4.Pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odrêbnie ka¿dy Wykonawca sk³ada: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówieñ publicznych i nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy (wg za³±cznika nr 7 do siwz), 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w P³ocku ul.Bielska 59 09-400 P³ock.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w P³ocku, 09-400 P³ock, ul. Bielska 59 - Kancelaria Ogólna - pokój 212.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Zak³adanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomo¶ci) - za³o¿enie ewidencji budynków i lokali dla obszaru wiejskiego gminy Drobin..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres pracy obejmuje: 3 640 obiektów, w tym: 3 500 budynków i 140 lokali..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Zak³adanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomo¶ci) - za³o¿enie ewidencji budynków i lokali dla obszaru wiejskiego gminy Wyszogród.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres pracy obejmuje: 2 500 obiektów, w tym: 2 400 budynków i 100 lokali.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów: a)zmienionych w wyniku ich melioracji oraz aktualizacja operatu ewidencji gruntów . b)zmienionych u¿ytków w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów c)zmienionych klas i u¿ytków gruntowych wykazanych w raportach i materia³ach wykonawcy prac na zlecenie ARiMR w ramach programu Phare 2003.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) Zakres pracy obejmuje 203 dzia³ki ewidencyjne o ³±cznej powierzchni 277,57 ha, w tym 169,91ha gruntów zmeliorowanych b) Zakres pracy obejmuje 6 dzia³ek o ³±cznej pow. 17,05ha, w tym gruntów zalesionych: 3,65ha, po³o¿onych w 3 obrêbach na terenie 2 gmin. c) Zakres pracy obejmuje 20 000 klaso-u¿ytków o pow. 13 000ha w 11 230 dzia³kach ewidencyjnych po³o¿onych w 92 obrêbach ewidencyjnych na terenie 3 gmin: Drobin, Wyszogród, Radzanowo w Powiecie P³ockim..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.27.15.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w P³ocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- DOSTAWA GRYZONI I KRÓLIKÓW W ROKU 2024
- DOSTAWA POKARMU DLA RYB, GADÓW I PTAKÓW W ROKU 2024
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagro¿eñ awari±) w budynkach i na terenach stanowi±cych w³asno¶æ MTBS Sp.z o.o.
- ¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJ¡CE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIAN¡ DWÓCH D¬WIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Rozbudowa budynku u¿yteczno¶ci publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
- ROZBUDOWA PORTU ZWI¡ZKU GMIN JEZIORAK W I£AWIE
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podle¶nej 61
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowê i rozbudowê wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku gara¿owo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwa³kach
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
wiêcej: Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.