eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa ulicy Stanisława Witkacego w Zgierzu - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Zgierz: Przebudowa ulicy Stanisława Witkacego w Zgierzu - etap I
Numer ogłoszenia: 116681 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84673 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Stanisława Witkacego w Zgierzu - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę ul. Stanisława Witkacego w Zgierzu od ul. Tuwima do ul. Kamiennej, zgodnie z przedstawionym poniżej szczegółowym zakresem rzeczowym zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), zgłoszeniami do Starostwa Powiatowego w Zgierzu z dnia 30.07.2013, 14,02,2014 wraz z załącznikami graficznymi (załącznik nr 3). Przedmiar robót ( załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia) należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Przed złożeniem oferty oraz wykonaniem przedmiotu zamówienia zalecana jest wizja lokalna. A. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 146,1 mb. 2. Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki z oporem - 146,1 mb. 3. Wykonanie nowych krawężników - 146,1 mb w tym 70 m zatopionych. 4. Frezowanie nawierzchni asfaltowej wraz z dowozem we wskazane miejsce - 4329,8 m2. 5. Skropienie po frezowaniu nawierzchni drogowej asfaltem - 4329,8 m2. 6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 4329,8 m2 7. Rozbiórka zatok parkingowych i odtworzenie z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 197,5 m2 . 8. Wykonanie utwardzenia pobocza parkingu z beton C 8/10 gr. 12 cm na podłożu z kamienia łamanego o gr. 15 cm. - 202 m2. 9. Opracowanie projektu i wykonanie oznakowań stałej organizacji ruchu (oznakowania poziome i pionowe). Projekt oznakowań winien być zgodny z obowiązującymi przepisami i podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Oznakowania poziome należy pomalować farbą chlorokauczukową. B. Warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmiot umowy należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, jak również z demontowanych obrzeży i krawężników. 2. Materiały, o których mowa w ust.1 powinny odpowiadać, co, do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych /D.U. Nr 92, poz.881/ oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Materiały z rozbiórki przydatne do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest po oczyszczeniu przewieźć je we wskazane przez Zamawiającego miejsce (odległość do 3 km) i tam złożyć w sposób uporządkowany. Pozostałe materiały z rozbiórki, nadmiar gruzu i gruz nieprzydatny - stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty i obowiązki z niej wynikające. 4. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty badań potrzebnych do udokumentowania wymaganej, jakości robót i wbudowanych materiałów. 5. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny oraz wykonania i utrzymania niezbędnego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji zadania, a także do jego demontażu po robotach / całość winna być uwzględniona w cenie umownej /. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizowałaby wszelkie uciążliwości związane z robotami dla okolicznych mieszkańców i firm. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to miedzy innymi: wszelkie pomiary geodezyjne, koszty prób, badań, odbiorów, odtwarzania tereny do stanu pierwotnego i inne określone w opisie przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy. UWAGA: W przypadku opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełniają wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie pod względem głównych , istotnych parametrów technicznych przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości i trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. C/ Załączniki: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: - zał. nr 1. 2. Przedmiar robót - zał. nr 2. 3. Potwierdzenie zgłoszenia robót do Starostwa z dnia 30.07.2013 oraz 14.02.2014 zał. nr 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe LAMBDAR Sp. z o.o., ul. Dostawcza 6, 93-231 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 589208,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 253923,35

  • Oferta z najniższą ceną: 253923,35 / Oferta z najwyższą ceną: 310111,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.