Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Łaziska Górne: REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI ORAZ MAŁOPOWIERZCHNIOWE NAPRAWY DRÓG WOJEWÓDZKICH - ZADANIE A i B
Numer ogłoszenia: 116673 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, fax 032 2244499 w. 226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.bip.info.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI ORAZ MAŁOPOWIERZCHNIOWE NAPRAWY DRÓG WOJEWÓDZKICH - ZADANIE A i B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dla zadania A wykonanie remontu nawierzchni jezdni ulicy Ks. Górki w Mikołowie Bujakowie poprzez: wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych, rozbiórka nawierzchni mechanicznie frezarką /głębokość frezowania średnio 6 cm/ przy krawędziach jezdni - szerokość 2 m; rozbiórka nawierzchni mechanicznie frezarką celem uzyskania prawidłowego profilu, spadków poprzecznych, /głębokość frezowania średnio 2 cm/ frezowanie na wcinkach celem prawidłowego połączenia remontowanej jezdni z istniejącą nawierzchnią gł. 8 cm, mechaniczne oczyszczenie drogi, skropienie asfaltem warstwy dolnej przed ułożeniem geosiatki i warstwy wyrównawczej, ułożenie geosiatki, ułożenie mechanicznie mieszanki mineralno bitumicznej gr. średnio 4 cm - uzyskanie odpowiedniego profilu, ułożenie mechanicznie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego BA 12,8 gr. 4 cm, wykonanie robót towarzyszących ww. Wykonanie ww. remontu nastąpi zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową - załącznik nr 1b oraz specyfikacją techniczną załącznik nr 1c do SIWZ). Przedmiotem zamówienia jest dla zadania B wykonanie małopowierzchniowych napraw nawierzchni jezdni DW 925 ul. Spyry w Mikołowie Bujakowie oraz DW 928 ul. Pszczyńska w Wyrach poprzez: wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych, rozbiórka nawierzchni mechanicznie frezarką /głębokość frezowania średnio 5 cm/ mechaniczne oczyszczenie drogi, ułożenie mechanicznie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego BA 12,8 gr. 5 cm, wykonanie robót towarzyszących ww. Wykonanie ww. remontu nastąpi zgodnie z wymaganiami jakościowymi załącznik nr 2b do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w latach 2002, 2003, 2004,2005,2006 co najmniej 2 zamówieniach na roboty zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto) - dla zadania A, 20 000 zł - dla zadania B; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) posiadają sprzęt własny, gwarantujący prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub potwierdzony dostęp do niego, e) przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru: kierownika z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inżynieryjno - drogowej (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami), g) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków wykonawca musi przedłożyć następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) aktualny wypis/ odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki, d) w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; e) aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. a) wykaz wykonanych przez oferenta w latach 2002,2003,2004,2005,2006 robót, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 100 000zł /dla zadania A/, 20 000 zł /dla zadania B/ co najmniej 2 roboty budowlane wypełnić druk nr 3 b) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane opisane w wykazie wykonanych robót wykonane zostały z należytą starannością (co najmniej 2 referencje) c) przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru: kierownika z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inżynieryjno - drogowej (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5), a) wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, (na złączonym druku - załącznik nr 4), d) dokumenty potwierdzające dostęp do sprzętu, UWAGA! - dotyczy sprzętu dzierżawionego (należy załączyć umowę dzierżawy, najmu lub oświadczenie właściciela sprzętu o bezwarunkowym udzieleniu praw do dysponowania sprzętem na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa do nabyci w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg Łaziska Górne ulica Chopina 8, kancelaria, pokój 306. Cena za SIWZ 44,00PLN.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Kopertę wraz z ofertą nalezy złożyć w siedzibie Zamawiającego Łaziska Górne ulica Chopina 8 w kancelarii.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.08.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont nawierzchni jezdni ulicy Ks. Górki w Mikołowie Bujakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dla zadania A wykonanie remontu nawierzchni jezdni ulicy Ks. Górki w Mikołowie Bujakowie poprzez: wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych, rozbiórka nawierzchni mechanicznie frezarką /głębokość frezowania średnio 6 cm/ przy krawędziach jezdni - szerokość 2 m; rozbiórka nawierzchni mechanicznie frezarką celem uzyskania prawidłowego profilu, spadków poprzecznych, /głębokość frezowania średnio 2 cm/ frezowanie na wcinkach celem prawidłowego połączenia remontowanej jezdni z istniejącą nawierzchnią gł. 8 cm, mechaniczne oczyszczenie drogi, skropienie asfaltem warstwy dolnej przed ułożeniem geosiatki i warstwy wyrównawczej, ułożenie geosiatki, ułożenie mechanicznie mieszanki mineralno bitumicznej gr. średnio 4 cm - uzyskanie odpowiedniego profilu, ułożenie mechanicznie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego BA 12,8 gr. 4 cm, wykonanie robót towarzyszących ww..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: małopowierzchniowych naprawy nawierzchni jezdni DW 925 ul. Spyry w Mikołowie Bujakowie oraz DW 928 ul. Pszczyńska w Wyrach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dla zadania B wykonanie małopowierzchniowych napraw nawierzchni jezdni DW 925 ul. Spyry w Mikołowie Bujakowie oraz DW 928 ul. Pszczyńska w Wyrach poprzez: wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych, rozbiórka nawierzchni mechanicznie frezarką /głębokość frezowania średnio 5 cm/ mechaniczne oczyszczenie drogi, ułożenie mechanicznie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego BA 12,8 gr. 5 cm, wykonanie robót towarzyszących ww..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Modernizacja napowietrzania reaktora C1 na oczyszczalni "Wschód" przy ul. Południowej 3 w Łaziskach Górnych
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Łaziska Górne
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
- Budowa drogi gminnej nr 250211W relacji DW614 Surowe Stara Wieś -Zastucze wraz z rozbudową mostu i budową oświetlenia ulicznego
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.