eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Przeprowadzenie form doskonalenia dla nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu Kompetencje zawodowe nauczycielek i nauczycieli jako element budowania organizacji uczącej się i lokalnej strategii oświatowej w powiecie ostrzeszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Kalisz: Przeprowadzenie form doskonalenia dla nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu Kompetencje zawodowe nauczycielek i nauczycieli jako element budowania organizacji uczącej się i lokalnej strategii oświatowej w powiecie ostrzeszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 116642 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu , ul. Wrocławska 182, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7676301, faks 062 7665965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odn.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie form doskonalenia dla nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu Kompetencje zawodowe nauczycielek i nauczycieli jako element budowania organizacji uczącej się i lokalnej strategii oświatowej w powiecie ostrzeszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia form doskonalenia dla wskazanych grup uczestników, w ramach realizacji zamówienia pn.: Przeprowadzenie form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Kompetencje zawodowe nauczycielek i nauczycieli jako element budowania organizacji uczącej się i lokalnej strategii oświatowej w powiecie ostrzeszowskim realizowanego przez Powiat Ostrzeszowski w partnerstwie z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu oraz Publiczną Biblioteką Pedagogiczną Książnica Pedagogiczna im. A. Parczewskiego w Kaliszu. Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi w terminie od 28.04.2014 r. do 30.06.2015 r. i obejmie ogółem 126 godzin w tym: a) szkolenia w ramach sieci - 126 godzin 2 sieci nauczycieli x 2 grupy x 2 szkolenia po 5 godzin , 2 sieci x 2 grupy x 2 szkolenia po 4 godz, , 3 sieci nauczycieli x 1 grupa x 2 szkolenia po 5 godz., 3 sieci nauczycieli x 1 grupa x 2 szkolenia po 4 godz 3.Przedmiot zamówienia obejmie realizację form doskonalenia dla nauczycieli łącznie 126 godzin dydaktycznych ( 45 min - 1 godz. dydaktyczna) w ramach 20 części zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia : a) cześć I - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II st. i jest trenerem mającym wiedzę i doświadczenie w zakresie budowania strategii planowania promocji szkoły, nowoczesnych metod marketingu szkoły - zarówno w odniesieniu do klientów wewnętrznych, jak klientów zewnętrznych szkoły. - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej. b) cześć II Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II i jest trenerem mającym doświadczenie w zakresie strategii współpracy szkoły z dziennikarzami i mediami, zarządzania informacją dotyczącą sytuacji trudnych i kryzysowych oraz kształtowania pozytywnego wizerunku szkoły. - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej c) cześć III Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II i jest trenerem w zakresie zasad precedencji w rzeczywistości szkolnej, wystąpień publicznych (techniki wystąpień w zależności od rodzaju wystąpień w rzeczywistości szkolnej) - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej d) cześć IV Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II i jest trenerem oraz posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie technik negocjacyjnych w odniesieniu do klientów wewnętrznych i zewnętrznych szkoły, rozwiązywania konfliktów oraz umiejętnego przekonywania do wprowadzania zmian niezbędnych w szkole w odniesieniu do rzeczywistości szkolnej, - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych e) cześć V - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: - wykształcenie magisterskie II - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) f) cześć VI - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) g) cześć VII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, z która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) h) cześć VIII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie, doświadczenie związane z edukacyjnymi projektami unijnymi - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, dyrektorów, samorządowców) i) cześć IX - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: - wykształcenie magisterskie II - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) j) cześć X - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II -co najmniej 5-letni staż pracy w szkole na stanowisku nauczyciela -doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli lub studentów) -publikacje naukowe z danej dziedziny k) cześć XI - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II -co najmniej 5-letni staż pracy w szkole na stanowisku nauczyciela -doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, studentów) -publikacje naukowe z danej dziedziny l) cześć XII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II -posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) m) cześć XIII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce ( szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) n) cześć XIV - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce ( szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) o) cześć XV - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: - wykształcenie magisterskie II - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce ( szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) p) cześć XVI - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce ( szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów) r) cześć XVII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II i jest trenerem lub promotorem zmian KOWEZiU - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych s) cześć XVIII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II i jest trenerem lub promotorem zmian KOWEZiU - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych t) cześć XIX - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II i jest trenerem lub promotorem zmian KOWEZiU - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych u) cześć XX Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada: -wykształcenie magisterskie II i jest trenerem lub promotorem zmian KOWEZiU - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odn.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu ul. Wrocławska 182 pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu ul. Wrocławska 182 pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn Budowanie strategii promocyjnej szkoły..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zalety planowania strategicznego w kontekście promocji szkoły. Ocena efektywności elementów promocji szkoły wykorzystywanych dotychczas. Umiejętność wyboru wyróżników szkoły. Redefinicja czynników promocyjnych (szkolne uroczystości, spotkania, działania w środowisku lokalnym, materiały informacyjne prezentacje etc.). - 5 godz. x 2 grupy ogółem 10 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Metody i technik przydatne we współpracy z mediami oraz partnerami społecznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasady współpracy z dziennikarzami i przygotowywanie komunikatów medialnych. Zasady informowania o sytuacjach trudnych i kryzysowych. Jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły w mediach. jak ukazywać zalety współpracy ze szkołą i korzyści z jej wspierania partnerom społecznym. Praca z trudnym klientem. - 4 godz. x 2 grupy ogółem 8 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Wizerunek dyrektora szkoły..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekspozycja publiczna dyrektora -jak wyglądać, jak się zachowywać, aby jak najlepiej reprezentować placówkę? Wystąpienia publiczne - jak się przygotować, jak przemawiać? (techniki w zależności od rodzaju wystąpienia). Rozmowa z trudnym klientem - wykład Zasady precedencji w rzeczywistości szkolnej. - 5 godz. x 2 grupy ogółem 10 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie pn Techniki prowadzenia negocjacji z trudnym partnerem w szkole ( rodzic, uczeń, nauczyciel)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prezentacja technik negocjacyjnych przydatnych w relacjach z partnerami szkoły. W jaki sposób przekonywać do swych pomysłów nauczycieli, rodziców i uczniów Czy możliwe są negocjacje i jak je prowadzić z nauczycielami, rodzicami i uczniami - 4 godz. x 2 grupy ogółem 8 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie pn Szkolenie pn. Komunikacja interpersonalna jako narzędzie rozwiązywania konfliktów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaczenie i funkcje komunikacji Proces komunikacji Komunikacja werbalna Komunikacja pisemna Komunikacja niewerbalna Bariery skutecznej komunikacji Zasady dobrego komunikowania się Typy zachowań uczestników procesu komunikacji Szkolenie powinno dać narzędzie nauczycielom w rozwiązywaniu konfliktów w szkole między nauczycielami, uczniami, uczniem a nauczycielem, a także między nauczycielami i rodzicami. Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością ćwiczeń, bez zbędnej skomplikowanej wiedzy związanej z procesem. 5 godz x 2 grupy ogółem 10 godz. dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pn. Kontakty na linii nauczyciel - rodzic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Współpraca z rodzicami, Aktywizacja rodziców, Wzmocnienie i uatrakcyjnienie współpracy szkoły z rodzicami, Pozyskiwanie rodziców jako partnerów szkoły, Formy integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, Jak radzić sobie z roszczeniową postawą rodziców Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań. - 4 godz. x 2 grupy ogółem 8 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie pn. Metody aktywizujące jako narzędzie w pracy z uczniem i motywacji do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Co przemawia za stosowaniem metod aktywizujących? - dla nauczyciela - dla ucznia słabego, zdolnego Przykłady aktywizujących metod nauczania Motywowanie uczniów do nauki, Nowatorskie metody nauczania. Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów metod i ćwiczeń w niewielkich grupach.. - 5 godz. x 2 grupy ogółem 10 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie pn. Opracowanie praktycznych rozwiązań na potrzeby szkoły - projekty edukacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekty edukacyjne Skuteczne występowanie o środki unijne dla szkoły Kryteria dobrego projektu Konstruowanie dobrego projektu np. w ramach zagranicznej współpracy szkół, Pozyskiwanie wsparcia ekspertów, Nawiązanie realnej współpracy ze szkołami zagranicznymi w celu wymiany młodzieży - 4 godz. x 1 grupa ogółem 4 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie pn. Nowe rozwiązania, technologie, programy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nowoczesna technologia w warsztacie pracy nauczyciela, Ciekawe narzędzia i programy na zajęciach, np. tworzenie podcastów, filmów wideo, Moodle, Program Stop Motion Animation - informacyjnie Praca w chmurze, prezentacje w Prezi - ćwiczenia Kreatywne nauczanie z wykorzystaniem TIK - przykłady Skuteczne wykorzystanie nowoczesnych technologii Szkolenie w pracowni komputerowej. Praca ćwiczeniowa. Materiały ćwiczeniowe. - 4 godz x 1 grupa ogółem 4 godz. dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie pn. Psychologia pomaga w dobrym kształceniu i wychowaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka modeli osobowości z wyróżnieniem wielkiej piątki Perspektywy postrzegania czasu wg Zimbardo - testy ZTPI, interpretacje, stosowanie w diagnostyce edukacyjnej Psychologia nastawień Carol Dweck i jej rola w edukacji - testy, interpretacje, praktyczny trening zmiany nastawienia Rola planowania w efektywnym uczeniu się - diagnoza i sposoby postępowania wg Zimbardo i Carol Dweck - 5 godz. x 1 grupa ogółem 5 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szkolenie pn. Dialog interdyscyplinarny w kształceniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Behawioryzm i konstruktywizm w kształceniu Wpływ psychologii poznawczej na stosowane strategie kształcenia Komplementarność wiedzy wyjaśniającej i interpretacyjnej w edukacji Dialog interdyscyplinarny w pokoju nauczycielskim - budowanie trzeciej kultury Diagnostyka edukacyjna - metody wspólne i zróżnicowane w zależności od dyscypliny wiedzy Kształcenie kontekstowe - praktyczne przykłady i heurystyki działań edukacyjnych Kształcenie kontekstowe- wypracowywanie w grupach i analiza planów scenariuszy lekcyjnych 5 godz x 1 grupa Ogółem 5 godz. dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szkolenie pn. Twórczość w edukacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Psychometryczne i poznawcze teorie inteligencji Nauczycielska diagnoza uczniów ponadprzeciętnie zdolnych Teorie elitarne i egalitarne twórczości Związek twórczości z uzdolnieniami i cechami osobowości Dostosowanie metod edukacyjnych do możliwości ucznia Kompetencje nauczyciela w rozwijaniu uzdolnień twórczych ucznia - 4 godz. x 1 grupa ogółem 4 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Szkolenie pn. Współczesne metody dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak pomóc uczniowi uczyć się Tworzenie map myśli. Kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej. Inteligencje wielorakie w praktyce szkolnej. Inteligencja emocjonalna. Uczenie polisensorczne. Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej Metody waloryzacyjne (eksponujące wartości) Metody samodzielnego dochodzenia do wiedzy Metody aktywne - 5 godz. x 1 grupa ogółem 5 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szkolenie pn .Zachowania niepożądane - jak sobie z nimi radzić.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca z uczniem z ADHD - symptomy, diagnoza, sposoby postępowania Zespół Aspergera -symptomy, sposoby postepowania w szkole Uczeń z zachowania mi opozycyjno-buntowniczymi-opracowanie strategii postępowania Konflikt rówieśniczy - sposoby rozwiazywania, mediacja rówieśnicza - 4 godz. x 2 grupa ogółem 8 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szkolenie pn. Ocenianie kształtujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocenianie kształtujące - nowa filozofia oceniania. Planowanie pracy w ocenianiu kształtującym. Wspieranie rozwoju ucznia i uczenia się poprzez ocenianie kształtujące Znaczenie pytań kluczowych i nacobezu w nauczaniu (techniki zadawania pytań). Motywująca rola informacji zwrotnej. Różnice między ocenianiem kształtującym a sumującym Korzyści z wykorzystania oceniania kształtującego w pracy nauczyciela. - 5 godz. x 1 grupa ogółem 5 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szkolenie pn Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i specyfika jego funkcjonowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diagnoza potrzeb uczniów - wczesne rozpoznanie Dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do ich możliwości Opinie i orzeczenia PPP - planowanie pracy korekcyjnej Kompetencje nauczyciela Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia jako narzędzie - 4 godz. x 1 grupa ogółem 4 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szkolenie pn. Tworzenie adaptacja programów nauczania dla zawodu dostosowanych do specyfiki szkoły, potrzeb uczniów i rynku pracy ze szczególnym uwzględnieniem korelacji przedmiotów zawodowych i ogólnokształcących oraz monitorowania realizacji podstawy programowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: program nauczania dla zawodu w świetle prawa, metodyki konstruowania programów nauczania i dokumentów szkolnych (Szkolny Plan Nauczania), projektowanie programu nauczania z uwzględnieniem specyfiki szkoły i potrzeb uczniów, planowanie korelacji przedmiotów zawodowych z nauczaniem ogólnokształcącym, planowanie ewaluacji programu nauczania dla zawodu, monitorowanie realizacji podstawy programowej. 5 godz. x 1 grupa ogółem 5 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Szkolenie pn. Nowa formuła egzaminów zawodowych potwierdzających kwalifikacje w zawodzie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aspekty formalno - prawne nowego egzaminu zawodowego, potwierdzanie nowych kwalifikacji i zdobywanie nowych zawodów - planowanie ścieżki kształcenia w kontekście uczenia się przez całe życie LLL, struktura, formy, przebieg nowego egzaminu zawodowego, analiza zadania praktycznego dla wybranych umiejętności z danej kwalifikacji, przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego. 4 godz. x 1 grupa ogółem 4 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Szkolenie pn. Kompetencje nauczyciela zapewniające wysoki poziom realizacji kształcenia zawodowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nauczyciel jako promotor indywidualnego sukcesu swoich wychowanków: sposoby i metody rozwijania sił twórczych i zdolności innowacyjnej uczniów, nauczyciel jako organizator środowiska uczenia się swoich wychowanków: metody kształtowania u uczniów wiedzy zawodowej, umiejętności praktycznych oraz umiejętności personalno - społecznych, nauczyciel jako przewodnik przygotowujący swoich uczniów do dalszego kształcenia i pracy zawodowej: sposoby i metody kształtowania umiejętności uczenia się, planowania ścieżki kształcenia równoległego (w kontekście idei uczenia się przez całe życie LLL) i kariery zawodowej (w kontekście zdobywania nowych zawodów), nauczyciel jako osoba poznająca uczniów i ich środowisko: sposoby diagnozowania cech rozwojowych i indywidualnych uczniów i ich środowiska społeczno - wychowawczego (w kontekście indywidualizacji procesu kształcenia), nauczyciel jako sprawny uczestnik procesu komunikacji: komunikacja z uczniami, rodzicami i innymi nauczycielami. 5 godz. x 1 grupa ogółem 5 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Szkolenie pn. Kwalifikacyjne kursy zawodowe KKZ jako poszerzenie oferty dydaktycznej placówki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aspekty formalno - prawne prowadzenia KKZ, indywidualne ścieżki kształcenia i kariery - diagnoza kompetencji uczestników, opracowanie planów i programów KKZ , przygotowanie metodyczne nauczycieli do prowadzenia KKZ - specyfika uczenia się dorosłych. 4 godz. x 1 grupa ogółem 4 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.