eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU STANOWIĄCYM SIEDZIBĘ OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI W WISZNI MAŁEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZYLEGŁEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Wisznia Mała: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU STANOWIĄCYM SIEDZIBĘ OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI W WISZNI MAŁEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZYLEGŁEGO
Numer ogłoszenia: 116636 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji , ul. Szkolna 1, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 312 70 76, faks 071 312 70 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU STANOWIĄCYM SIEDZIBĘ OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI W WISZNI MAŁEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZYLEGŁEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku, stanowiącym siedzibę Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Wiszni Małej, mieszczącego się przy ul. Szkolnej 1 wraz z zagospodarowaniem terenu, zgodnie z Dokumentacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ, Przedmiarami robót budowlanych stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Obioru Robót stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót opisany w dokumentacji projektowej obejmuje: 1. Prace remontowe wewnątrz budynku: - remont strefy przedsionka wejściowego - remont i aranżację sali wielofunkcyjnej na I piętrze 2. Remont elewacji; - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku strukturalnego - wymianę pokrycia dachowego wraz z dociepleniem stropodachu - wymianę rynien, rur spustowych, opierzeń, parapetów zewnętrznych - remont kominów - remont strefy wejściowej do budynku - zamontowanie lekkiego daszku nad wejściem głównym 3. Prace związane z zagospodarowaniem terenu przyległego - przebudowa części nawierzchni istniejącego placu dojazdowo- postojowego - przebudowa terenu strefy wejściowej - przebudowa terenu od strony tarasu - przebudowa terenu od strony kotłowni - wykonanie elementów małej architektury - wykonanie nasadzeń zieleni wg projektowanej aranżacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje mozliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, uwzględniając treść przepisów ustawy Pzp art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w kwocie: 5000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi prawem i winna zawierać następujące elementy; a) nazwę dającego zlecenie ( Wykonawcy ), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b) określenie wierzytelności , która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie; - iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ,ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni ,że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie lub - iż Wykonawca , którego ofertę wybrano; a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art.46 ust 4a i ust.5 Ustawy. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium winno obejmować cały okres czasu związania z umową. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy TRZEBNICA nr konta 59 9591 0004 2001 0020 0497 0001 Z dopiskiem: Wadium na postępowanie pn. Wykonanie prac remontowych w budynku stanowiącym siedzibę Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Wiszni Małej wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego OŚRODKU KULTURY SPORTU I REKREACJI UL. SZKOLNA 1, 55-114 WISZNIA MAŁA - I piętro ( sekretariat) do terminu składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty. 9. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 10. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w dziale 17 SIWZ. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a Ustawy jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego ofert została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 200 000,00zł netto) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -Załącznik nr 8 do SIWZ. Oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdział 7 SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby: 1.Kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń i jednocześnie musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i posiada aktualna wpłatę potwierdzającą przynależność do O.I.I.B. 2. Kierownik robót elektrycznych posiadał uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Jednocześnie musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i posiada aktualna wpłatę potwierdzającą przynależność do O.I.I.B. 3. Kierownik robót sanitarnych posiadał uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych. Jednocześnie musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i posiada aktualna wpłatę potwierdzającą przynależność do O.I.I.B. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz zakres wykonywanych przez te osoby czynności, należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdziale 7 SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 PLN. Oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdziale 7 SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólna ofertę spełniają je łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Ustawy- załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Formularza Oferty, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ, Dokumentacją techniczną- Załącznik nr 2 do SIWZ, Przedmiarami robót budowlanych stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ, oraz z uwzględnieniem kosztów wymienionych w pkt. 5.2.8. SIWZ i par.5 ust 8 Projektu umowy- Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej. 5.Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 6.zaparafowany Projekt umowy, który jest Załącznikiem nr 4 do SIWZ, z którym Wykonawca ma obowiązek zapoznać się. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 8.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/ych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 9. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 10. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w w pkt SIWZ 7.2. i pkt 7.3. wystawione na niego. Dokumenty wymienione w pkt SIWZ 7.1. i pkt 8.8., 8.9. oraz 8.10. podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 8.12. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 6.1 niniejszej SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia (w tej sytuacji udział w realizacji jest obowiązkowy), Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 7.2. i 7.3. SIWZ. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w punkcie SIWZ 8.12. niniejszej SIWZ dokumenty wymienione w w/w. punktach każdy z Wykonawców składa osobno; kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub ten podmiot.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określenie warunków zmiany umowy. 1. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności; a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj; np.; konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj; warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, itp.; b) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany , przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj; zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj; warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury lub instalacjami istniejącymi, itp. c) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. d) wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne za skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli; - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 Ustawy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: a) wprowadzenia nowego podwykonawcy, b) rezygnacji podwykonawcy, c) zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany kierownika budowy w przypadku: 1. śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych, 2. zastrzeżeń jednej ze stron co do kompetencji kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych. W przypadku zmiany kierownika budowy lub robót nowy kierownik musi spełniać wymagania określone w SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia, iż nowy kierownik budowy lub robót spełnia wymagania określone w SIWZ dostarczy Zamawiającemu do akceptacji jego uprawnienia ze wskazaniem doświadczenia zawodowego. 5. Zgodnie z art. 144 Ustawy Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, z którym podpisano umowę oraz określa warunki takiej zmiany: a) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; b) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane: uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; c) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę natomiast powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 7. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiszniamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, Wisznia Mała ul. Szkolna 1, 55-114 Wisznia Mała- I piętro (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, Wisznia Mała ul. Szkolna 1, 55-114 Wisznia Mała- I piętro (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Infrastruktura Kultury.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.