eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont i modernizacja prawego wału przeciwpowodziowego P-1 rz. Odry, gm. Głogów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Wrocław: Remont i modernizacja prawego wału przeciwpowodziowego P-1 rz. Odry, gm. Głogów
Numer ogłoszenia: 116636 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, fax 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja prawego wału przeciwpowodziowego P-1 rz. Odry, gm. Głogów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont prawego wału przeciwpowodziowego P-1 rzeki Odry w km wału km 11+760 do 12+158 na długości łącznie 398 m. Zakres zamówienia: 1.Wycięcie krzaków i podrostów z terenu robót wraz z transportem na wysypisko lub miejsce wskazane przez Inwestora -1194 m2 2.Zdjęcie darni z humusem na głębokość 0,1 m z odkładem do ponownego ułożenia - 126,55 m3 3.Wykop w gruncie kat. III-IV mechaniczny bez wywozu do zabudowy na miejscu - 458 m3 4.Nasypy pod ubezpieczenia skarpy i ławeczki- 2468,6 m3 5.Wykonanie materacy siatkowo-kamiennych o grubości 0,30m-3836m2 6.Wykonanie ścianki szczelnej z PVC grodzice PVC S300- 2118 m2 7.Wykonanie mikroniwelacji i roboty wykończeniowe - 796 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.10 - Konserwacja tam przeciwpowodziowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.10 - Konserwacja tam przeciwpowodziowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 23 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a.spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych; b.posiadają przerób roczny w ostatnich trzech latach (2004, 2005, 2006) w r.b.m. - minimum 1 100 tys. zł/rok (sprzedaż netto), tzn. co najmniej w jednym roku w ciągu ostatnich 3 lat; c.posiadają pozytywne i udokumentowane doświadczenie w wykonawstwie zadań podobnych do będącego przedmiotem przetargu, tj. wymienionych w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych i Klasyfikacji Środka Trwałego - grupa 2, podgrupa 20, rodzaj 224 i 225 (Rozporządzenie Rady Ministrów z 30.12.1999 r. w sprawie PKOB, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1316 ze zmianami oraz w sprawie KŚT, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1317 ze zmianami), tj. wykonali (decyduje data odbioru końcowego) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej 1 obiekt spełniający łącznie 3 warunki: odpowiadający swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia i rozmiarem minimum 350 m remontu wału przeciwpowodziowego, d.zatrudniają do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami związanymi z obiektami budowlanymi gospodarki wodnej i melioracji wodnych, e.zatrudniali przeciętnie minimum 6 pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, f.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, będzie oceniane łączne spełnianie poszczególnych wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków (wzór zał. nr 2 do SIWZ) b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e)aktualne zaświadczenia: -właściwego naczelnika urzędu skarbowego -właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i)wskazanie osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy oraz dołączenie do oferty kserokopii uprawnień zawodowych do kierowania robotami związanymi z obiektami budowlanymi gospodarki wodnej i melioracji wodnych, zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wykazem zadań, na których pełniła funkcję kierownika budowy lub robót j)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia k)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego wynika, że przerób roczny w rbm co najmniej w jednym roku w ciągu ostatnich 3 lat wynosił minimum 1 100 tys. zł/rok (sprzedaż netto) l)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej m)informacje banków lub spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, w których Wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.