eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup mebli oraz urządzenia sportowego do rekreacji na wolnym powietrzu z podziałem na zadaniazad. 1Rozwój infrastruktury okołoturystycznej zabytkowej kopalni IGNACY w Rybniku - wyposażenie w meble. zad. 2Dostawa wraz z montażem urządzenia do uprawiania sportu na wolnym powietrzu (wyposażenie skate-parku - half-pipe w dzielnicy Rybnicka Kuźnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Rybnik: Zakup mebli oraz urządzenia sportowego do rekreacji na wolnym powietrzu z podziałem na zadania: zad. 1: Rozwój infrastruktury okołoturystycznej zabytkowej kopalni IGNACY w Rybniku - wyposażenie w meble. zad. 2: Dostawa wraz z montażem urządzenia do uprawiania sportu na wolnym powietrzu (wyposażenie skate-parku - half-pipe w dzielnicy Rybnicka Kuźnia
Numer ogłoszenia: 116616 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli oraz urządzenia sportowego do rekreacji na wolnym powietrzu z podziałem na zadania: zad. 1: Rozwój infrastruktury okołoturystycznej zabytkowej kopalni IGNACY w Rybniku - wyposażenie w meble. zad. 2: Dostawa wraz z montażem urządzenia do uprawiania sportu na wolnym powietrzu (wyposażenie skate-parku - half-pipe w dzielnicy Rybnicka Kuźnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz urządzenia sportowego do rekreacji na wolnym powietrzu z podziałem na zadania. Zadanie 1: Rozwój infrastruktury okołoturystycznej zabytkowej kopalni IGNACY w Rybniku - wyposażenie w meble. Zakres zadania obejmuje dostawę wraz z montażem mebli biurowych dla przebudowanych i rozbudowanych pomieszczeń budynku maszynowni i stolarni w Rybniku przy ul. Mościckiego 3. Wykaz wyposażenia: Fotel tapicerowany 5 szt. Fotel tapicerowany z połączeniem imitacji skóry gładkiej i perforowanej (dopuszczalna eko-skóra), oparcie tapicerowane z dwóch stron. Mechanizm umożliwiający swobodne kołysanie się, blokadę oparcia w pozycji do pracy, regulację siły oporu oparcia. Płynna regulacja wysokości z wykorzystaniem podnośnika pneumatycznego. Podłokietniki stalowe dodatkowe tapicerowane. Podstawa wykonana z polerowanego aluminium. Koła do powierzchni twardych. Wymiary: wysokość 1100-1250 mm, wysokość oparcia 650-700 mm, średnica podstawy 670-730 mm. Kolor wykończenia: czarny lub z przeważającym czarnym, zgodny z kolorystyką krzeseł tapicerowanych. Krzesło tapicerowane 4 szt. Wymiary: wysokość 900-940 mm, szerokość 470-520 mm, siedzisko miękkie, tapicerowane, rama stalowa chromowana, podłokietniki stalowe z drewnianymi nakładkami, możliwość składowania w stosie, tkanina: 100% poliester, 260 g/m2, trudnozapalność: EN 1021 1&2. Dla wszystkich biurek i wyposażenia biurowego: Meble wykonane z płyty wiórowej melaminowanej o grubości 18 mm (wypełnienia) i 25 mm (wieńce i blaty), boki zaokrąglone, klamki chromowane. Biurko półokrągłe lewe 160 cm 2 szt. Biurko na nogach metalowych, wysokość 720-750 mm, szerokość 1600 mm, głębokość 700-1005 mm, głębokość z lewej strony do wcięcia 500 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Biurko półokrągłe prawe 160 cm 2 szt. Biurko na nogach metalowych, wysokość 720-750 mm, szerokość 1600 mm, głębokość 700-1005 mm, głębokość z prawej strony do wcięcia 500 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Podstawa pod komputer 4 szt. Wymiary: szerokość 240-280 mm, głębokość 500 mm, 4 kółka do podłóg twardych, kolor: Country Oak HD lub podobny. Szafa zamykana 2 szt. Wysokość: 1850 mm, szerokość 800 mm, głębokość 360 mm, w środku 5 regulowanych półek, drzwi dwuskrzydłowe zamykane na klucz, kolor Country Oak HD lub podobny. Kontener z szufladami do biurek pracowników 4 szt. Kontener na kółkach do podłóg twardych, z 4 szufladami równej wielkości, z centralnym zamkiem, wysokość 750 mm, szerokość 430 mm, głębokość 500 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Półki wysuwane na klawiaturę 4 szt. Długość 700 mm, głębokość 300 mm, wysokość 100 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Szafka wisząca 80 cm 3 szt. Wymiary: długość 800 mm, wysokość 500 mm, głębokość 360 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Kontener zamykany (półki) 3 szt. Wymiary: długość 800 mm, wysokość 750 mm, głębokość 500 mm, 4 nogi nieruchome, w środku jedna półka, zamykany drzwiami dwuskrzydłowymi, przesuwanymi, kolor Country Oak HD lub podobny. Krzesło konferencyjne 50 szt. Wymiary: wysokość 780-850 mm, szerokość 500-550 mm, miękkie tapicerowane oparcie i siedzisko, rama stalowa chromowana, możliwość składowania w stosie do 12 szt., tapicerka spełniająca parametr trudnozapalności zgodnie z normą EN 1021 1&2, kolor tapicerki: czarny. Stół konferencyjny, składany 10 szt. Wymiary: wysokość 700-730 mm, długość po rozłożeniu 1550-1650 mm, głębokość 780-850 mm, blat melaminowy. Krawędź blatu zabezpieczona obrzeżem ABS o grubości 2 mm w kolorze identycznym do blatu, konstrukcja chromowana lub aluminiowa, kolor blatu zgodny z kolorem stołu konferencyjnego. Stół konferencyjny 160 x 80 cm 1 szt. Wymiary: wysokość 700-750 mm, długość po rozłożeniu 1550-1650 mm, głębokość 780-850 mm, blat melaminowy. Krawędź blatu zabezpieczona obrzeżem ABS o grubości 2 mm w kolorze identycznym do blatu, konstrukcja chromowana lub aluminiowa, kolor blatu zgodny z kolorem stołu konferencyjnego składanego Zadanie 2: Dostawa wraz z montażem urządzenia do uprawiania sportu na wolnym powietrzu (wyposażenie skate- parku - half-pipe w dzielnicy Rybnicka Kuźnia w Rybniku). Konstrukcja rampy powinna być wykonana z atestowanych profili stalowych, zabezpieczonych antykorozyjnie i zakotwionych do podłoża w sposób zapewniający stateczność rampy. Moduły połączone ze sobą za pomocą specjalistycznych śrub konstrukcyjnych tworzących podstawę rampy o wymiarach w cm ( dł. x szer. x wys.) 1050 x. 500 x 150 cm. Część jezdna pokryta powinna być antypoślizgową sklejką wodoodporną, obustronnie laminowaną. Boki i tyły pokryte taką samą sklejką bez odcisku siatki antypoślizgowej. Wszystkie krawędzie zewnętrzne rampy zabezpieczone przed przypadkowymi uszkodzeniami mechanicznymi, profilami metalowymi. Bariery o wysokości 125 cm zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe, zgodnie z EN-PN 14974;2006. Teren na którym planuje się ustawić rampę ma wymiary: 16 x 16 m. Urządzenie musi być wykonane zgodnie z normą PN-EN-14974 i posiadać stosowne certyfikaty i świadectwa dopuszczenia. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 dostawy z montażem wyposażenia biurowego - każda o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto (dla zadania 1). 2) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 dostawy z montażem wyposażenia sportowo-rekreacyjnego - każda o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (dla zadania 2). W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin dostawy - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakres zadania nr 1 jest ujęty w wydatkach kwalifikowanych zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie ze środków w ramach RPO..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozwój infrastruktury okołoturystycznej zabytkowej kopalni IGNACY w Rybniku - wyposażenie w meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Rozwój infrastruktury okołoturystycznej zabytkowej kopalni IGNACY w Rybniku - wyposażenie w meble. Zakres zadania obejmuje dostawę wraz z montażem mebli biurowych dla przebudowanych i rozbudowanych pomieszczeń budynku maszynowni i stolarni w Rybniku przy ul. Mościckiego 3. Wykaz wyposażenia: Fotel tapicerowany 5 szt. Fotel tapicerowany z połączeniem imitacji skóry gładkiej i perforowanej (dopuszczalna eko-skóra), oparcie tapicerowane z dwóch stron. Mechanizm umożliwiający swobodne kołysanie się, blokadę oparcia w pozycji do pracy, regulację siły oporu oparcia. Płynna regulacja wysokości z wykorzystaniem podnośnika pneumatycznego. Podłokietniki stalowe dodatkowe tapicerowane. Podstawa wykonana z polerowanego aluminium. Koła do powierzchni twardych. Wymiary: wysokość 1100-1250 mm, wysokość oparcia 650-700 mm, średnica podstawy 670-730 mm. Kolor wykończenia: czarny lub z przeważającym czarnym, zgodny z kolorystyką krzeseł tapicerowanych. Krzesło tapicerowane 4 szt. Wymiary: wysokość 900-940 mm, szerokość 470-520 mm, siedzisko miękkie, tapicerowane, rama stalowa chromowana, podłokietniki stalowe z drewnianymi nakładkami, możliwość składowania w stosie, tkanina: 100% poliester, 260 g/m2, trudnozapalność: EN 1021 1&2. Dla wszystkich biurek i wyposażenia biurowego: Meble wykonane z płyty wiórowej melaminowanej o grubości 18 mm (wypełnienia) i 25 mm (wieńce i blaty), boki zaokrąglone, klamki chromowane. Biurko półokrągłe lewe 160 cm 2 szt. Biurko na nogach metalowych, wysokość 720-750 mm, szerokość 1600 mm, głębokość 700-1005 mm, głębokość z lewej strony do wcięcia 500 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Biurko półokrągłe prawe 160 cm 2 szt. Biurko na nogach metalowych, wysokość 720-750 mm, szerokość 1600 mm, głębokość 700-1005 mm, głębokość z prawej strony do wcięcia 500 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Podstawa pod komputer 4 szt. Wymiary: szerokość 240-280 mm, głębokość 500 mm, 4 kółka do podłóg twardych, kolor: Country Oak HD lub podobny. Szafa zamykana 2 szt. Wysokość: 1850 mm, szerokość 800 mm, głębokość 360 mm, w środku 5 regulowanych półek, drzwi dwuskrzydłowe zamykane na klucz, kolor Country Oak HD lub podobny. Kontener z szufladami do biurek pracowników 4 szt. Kontener na kółkach do podłóg twardych, z 4 szufladami równej wielkości, z centralnym zamkiem, wysokość 750 mm, szerokość 430 mm, głębokość 500 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Półki wysuwane na klawiaturę 4 szt. Długość 700 mm, głębokość 300 mm, wysokość 100 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Szafka wisząca 80 cm 3 szt. Wymiary: długość 800 mm, wysokość 500 mm, głębokość 360 mm, kolor Country Oak HD lub podobny. Kontener zamykany (półki) 3 szt. Wymiary: długość 800 mm, wysokość 750 mm, głębokość 500 mm, 4 nogi nieruchome, w środku jedna półka, zamykany drzwiami dwuskrzydłowymi, przesuwanymi, kolor Country Oak HD lub podobny. Krzesło konferencyjne 50 szt. Wymiary: wysokość 780-850 mm, szerokość 500-550 mm, miękkie tapicerowane oparcie i siedzisko, rama stalowa chromowana, możliwość składowania w stosie do 12 szt., tapicerka spełniająca parametr trudnozapalności zgodnie z normą EN 1021 1&2, kolor tapicerki: czarny. Stół konferencyjny, składany 10 szt. Wymiary: wysokość 700-730 mm, długość po rozłożeniu 1550-1650 mm, głębokość 780-850 mm, blat melaminowy. Krawędź blatu zabezpieczona obrzeżem ABS o grubości 2 mm w kolorze identycznym do blatu, konstrukcja chromowana lub aluminiowa, kolor blatu zgodny z kolorem stołu konferencyjnego. Stół konferencyjny 160 x 80 cm 1 szt. Wymiary: wysokość 700-750 mm, długość po rozłożeniu 1550-1650 mm, głębokość 780-850 mm, blat melaminowy. Krawędź blatu zabezpieczona obrzeżem ABS o grubości 2 mm w kolorze identycznym do blatu, konstrukcja chromowana lub aluminiowa, kolor blatu zgodny z kolorem stołu konferencyjnego składanego Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem urządzenia do uprawiania sportu na wolnym powietrzu (wyposażenie skate-parku - half-pipe w dzielnicy Rybnicka Kuźnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 2: Dostawa wraz z montażem urządzenia do uprawiania sportu na wolnym powietrzu (wyposażenie skate- parku - half-pipe w dzielnicy Rybnicka Kuźnia w Rybniku). Konstrukcja rampy powinna być wykonana z atestowanych profili stalowych, zabezpieczonych antykorozyjnie i zakotwionych do podłoża w sposób zapewniający stateczność rampy. Moduły połączone ze sobą za pomocą specjalistycznych śrub konstrukcyjnych tworzących podstawę rampy o wymiarach w cm ( dł. x szer. x wys.) 1050 x. 500 x 150 cm. Część jezdna pokryta powinna być antypoślizgową sklejką wodoodporną, obustronnie laminowaną. Boki i tyły pokryte taką samą sklejką bez odcisku siatki antypoślizgowej. Wszystkie krawędzie zewnętrzne rampy zabezpieczone przed przypadkowymi uszkodzeniami mechanicznymi, profilami metalowymi. Bariery o wysokości 125 cm zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe, zgodnie z EN-PN 14974;2006. Teren na którym planuje się ustawić rampę ma wymiary: 16 x 16 m. Urządzenie musi być wykonane zgodnie z normą PN-EN-14974 i posiadać stosowne certyfikaty i świadectwa dopuszczenia. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.