eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OBSŁUGA GASTRONOMICZNA I HOTELOWA KONFERENCJI I SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ W SZCZECINIE PN. PROFESJONALNE KADRY - LEPSZE JUTRO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Szczecin: OBSŁUGA GASTRONOMICZNA I HOTELOWA KONFERENCJI I SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ W SZCZECINIE PN. PROFESJONALNE KADRY - LEPSZE JUTRO
Numer ogłoszenia: 116603 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 120, 44 67 185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA GASTRONOMICZNA I HOTELOWA KONFERENCJI I SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ W SZCZECINIE PN. PROFESJONALNE KADRY - LEPSZE JUTRO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa gastronomiczna i hotelowa konferencji i spotkań realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie pn. Profesjonalne kadry - lepsze jutro szczegółowo opisana w cz.IV SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy oraz wszelkie oświadczenia składane przez strony wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę; 2) wystąpią obiektywne niezależne od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć, w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie dwóch tygodni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70-421 Szczecin (pokój nr 343)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej pod nazwą Profesjonalne kadry - lepsze jutro.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konferencja Zachodniopomorskiego Integracji Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Konferencja Zachodniopomorskiego Integracji Społecznej Termin: 19 maja 2011 r., 9.00 - 15.00 (dokładne godziny do uzgodnienia z Zamawiającym) Maksymalna liczba uczestników: 100 osób Wyżywienie: 1 obiad dla każdego uczestnika, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 2, Zapewnienie 5 sal w jednym obiekcie: 1 sala konferencyjna na min 100 osób i 4 sale warsztatowe (na min 25 osób każda). Miejsce: Szczecin Ponadto Wykonawca jest zobowiązany - w razie potrzeby - zapewnienia noclegów dla maksymalnie 15 gości zaproszonych przez Zamawiającego, obejmujących całodobowe wyżywienie (tj. śniadanie, kolację, obiad). Liczba uczestników korzystających z noclegów zostanie podana Wykonawcy na 3 dni przed terminem konferencji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spotkanie dla regionalnych ośrodków polityki społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Spotkanie dla regionalnych ośrodków polityki społecznej Termin: 17-19 maja 2011 r. (3 dni) I dzień: 12.00-19.30 II dzień: 08.30-19.30 III dzień: 08.30-10.30 (dokładne godziny do ustalenia z Zamawiającym) Maksymalna liczba uczestników: 30 osób Miejsca noclegowe: 2 doby hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 30 osób, Wyżywienie: 2 obiady, 2 śniadania, 2 kolacje dla każdego uczestnika podczas całego spotkania, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 4 Miejsce: Szczecin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spotkania Realizacja projektów systemowych w Priorytecie VII PO KL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Spotkania Realizacja projektów systemowych w Priorytecie VII PO KL. Terminy: czerwiec 2011 r., wrzesień 2011 r., listopad 2011 r. (3 spotkania, po 2 dni każde spotkanie) I dzień: 09.30-19.30 II dzień: 08.00-14.00 (dokładne godziny do ustalenia z Zamawiającym) Maksymalna liczba uczestników na każdym spotkaniu: 50, Miejsce noclegowe: 1 doba hotelowa w pokojach jednoosobowych dla 10 osób, 1 doba hotelowa w pokojach dwuosobowych dla 40 osób. Wyżywienie: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolacja dla każdego uczestnika podczas każdego spotkania, Liczba przerw kawowych podczas jednego spotkania (w tym kawy powitalnej): 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spotkania Współpraca publicznych służb zatrudnienia z pracownikami pomocy społecznej przy podejmowaniu działań aktywizacji społeczno-zawodowej wobec osób objętych wsparciem w ramach PO KL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: Spotkania Współpraca publicznych służb zatrudnienia z pracownikami pomocy społecznej przy podejmowaniu działań aktywizacji społeczno-zawodowej wobec osób objętych wsparciem w ramach PO KL. Terminy: październik-listopad 2011 r. (2 spotkania, po 2 dni każde spotkanie) Maksymalna liczba uczestników na każdym spotkaniu: 60 I dzień: 09.30-19.30 II dzień: 08.00-14.00 (dokładne godziny do ustalenia z Zamawiającym) Miejsca noclegowe: 1 doba hotelowa w pokojach jednoosobowych dla 10 osób, 1 doba hotelowa w pokojach dwuosobowych dla 50 osób. Wyżywienie: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolacja dla każdego uczestnika podczas każdego spotkania, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konferencja podsumowująca realizację cykli szkoleniowych w roku 2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: Konferencja podsumowująca realizację cykli szkoleniowych w roku 2011. Termin: w przedziale 28-30 listopada 2011 r. (1 dzień) Czas trwania konferencji: 09.30 - 14.00 (dokładne godziny do ustalenia z Zamawiającym) Maksymalna liczba uczestników: 150 Wyżywienie: 1 obiad dla każdego uczestnika, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany - w razie potrzeby - zapewnienia noclegów dla maksymalnie 10 gości zaproszonych przez Zamawiającego, obejmujących całodobowe wyżywienie (tj. śniadanie, kolację, obiad). Liczba uczestników korzystających z noclegów zostanie podana Wykonawcy na 3 dni przed terminem konferencji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spotkania w siedzibie ROPS - usługa cateringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI: Spotkania w siedzibie ROPS - usługa cateringu Usługa cateringowa: obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie posiłków - zestaw obiadowy (w tym zastawa i sztućce niejednorazowe) oraz uprzątnięcie miejsca serwowania posiłków po ich zakończeniu. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go w sposób i przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami, zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. Termin i miejsce realizacji usługi: maksymalnie 13 spotkań w okresie czerwiec - listopad 2011 r. (dokładne terminy i godziny będą podawane na 3 dni robocze przed każdym spotkaniem), sala konferencyjna Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej, ul. Starzyńskiego 3-4, p. III, pok. 19. Liczba osób: maksymalnie 20 na każde spotkanie (dokładna liczba zostanie podana na 3 dni robocze przed każdym spotkaniem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.