eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Byczyna › ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu Rozwój mikroprzedsiębiorstw i spółdzielni socjalnych w województwie opolskim



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Byczyna: ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu Rozwój mikroprzedsiębiorstw i spółdzielni socjalnych w województwie opolskim
Numer ogłoszenia: 116600 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu Rozwój mikroprzedsiębiorstw i spółdzielni socjalnych w województwie opolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Laptop Procesor serii min. Core i3, Rozmiar i typ matrycy: 15,6 cala LED Pamięć RAM: 4GB DDRAM3 Pojemność dysku twardego: 500GB Karta graficzna: niezintegrowana min. 512MB System operacyjny. Gwarancja producenta: 24 miesiące Zestaw oprogramowania Program biurowy (minimalne wymagania: edytor tekstów, program kalkulacyjny , program do prezentacji multimedialnych, program pocztowy), Program antywirusowy - licencja minimalnie 15 miesięcy, Renomowany program do nagrywania. Drukarka Drukarka laserowa kolorowa, Format wydruku: A4, Wydajność miesięczna: min. 18 000 stron, Szybkość wydruku - czarny: min. 15 stron/min, Szybkość wydruku - kolor: min. 4 strony/min., Wydruk pierwszej strony: max. po 15 sek., Drukowanie dwustronne: manualne, Pojemność podajnika: min. 140 arkuszy, Pojemność tacy odbiorczej: min. 100 arkuszy, Typ złącza zewnętrznego: USB, Gwarancja producenta: min. 12 miesięcy. Skaner Max format skanowania: A4, Optyczna rozdzielczość skanowania: min. 4800 dpi, Głębia koloru: 48 bit, Maksymalna rozdzielczość skanowania interpolowana: 19 200 dpi, Typ złącza zewnętrznego: USB, Wymagana przystawka do skanowania slajdów, Gwarancja producenta: min. 12 miesięcy Projektor multimedialny Technologia wyświetlania: DLP, Rzeczywista rozdzielczość: min. 1024 x 768 (XGA) pikseli, Liczba wyświetlanych kolorów: 16,7 mln., Jasność (tryb normalny): min. 3500 ANSI Lumenów, Kontrast (tryb normalny): min. 2500:1, Żywotność lampy (tryb normalny): min. 2000 godzin, Złącza - minimalne wymagania: D-Sub, S-Video, HDMI, Wbudowany głośnik: TAK, Gwarancja producenta: min. 2 lata na projektor, min. 6 miesięcy na lampę. Flipchart Rodzaj tablicy: magnetyczna, Półka na markery: TAK. Ekran Na statywie, wymiary 2m x2m.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usług Informatycznych MediaComp, ul. Paderewskiego 1, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9286,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8914,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8914,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9282,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydawanych na podstawie art. 11 ust.8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.