Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Abramów: Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady
Numer ogłoszenia: 116577 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. 22 Lipca 2, 21-143 Abramów, woj. lubelskie, tel. 81 8525016, faks 81 8525016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ugabramow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wymagania dotyczące wszystkich pojemników: a) wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) b) jeden uchwyt do podnoszenia pokrywy osadzony na całej szerokości c) przystosowanie do opróżniania przez typowe samochodowe śmieciarki posiadające listwę grzebieniową i ramiona do opróżniania pojemników czterokołowych. d) oznakowanie na pojemniku: Na pokrywie: - wytłoczenie z napisem: NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU Na korpusie:- wytłoczenie lub nadruk nieścieralny o podanej niżej treści: - Urząd Gminy w Abramowie ul. 22-go Lipca 2 21-143 Abramów - na każdym pojemniku ma znajdować się widoczny, kolejny numer pojemnika zgodny z danymi przedstawionymi przez Zamawiającego e) posiadające atest PZH- dołączyć atest f) wykonane zgodnie z normą EN-840 - dołączyć certyfikat g) Warunki techniczne: - odporny na działanie promieni UV - odporny na niskie temperatury - odporny na środki chemiczne - odporny na uderzenia mechaniczne h) pojemniki mają być fabrycznie nowe Wymagania szczegółowe dla poszczególnych pojemników: 1. Pojemniki na odpady o pojemności 120 litrów w ilości 700 sztuk: a) kolor ciemnozielony b) dwukołowy system jezdny c) przednia ściana korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu 2. Pojemniki na odpady o pojemności 240 litrów w ilości 410 sztuk: a) kolor ciemnozielony b) dwukołowy system jezdny c) przednia ściana korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu 3. Pojemniki na odpady o pojemności 1100 litrów w ilości 12 sztuk: a) kolor ciemnozielony b) wyposażone w czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół c) przednia oraz boczne ściany korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu 4. Pojemniki na odpady segregowane (frakcja sucha) o pojemności 1100 litrów w ilości 6 sztuk a) kolor żółty b) wyposażone w czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół c) przednia i boczne ściany korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu d) dodatkowe oznakowanie na pojemniku: na korpusie: :- wytłoczenie lub nadruk nieścieralny o podanej niżej treści: - FRAKCJA SUCHA- papier, tektura, plastik 5. Pojemniki na odpady segregowane (szkło) o pojemności 1100 litrów w ilości 6 sztuk a) kolor zielony b) wyposażone w czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół c) przednia i boczne ściany korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu d) dodatkowe oznakowanie na pojemniku: na korpusie:- wytłoczenie lub nadruk nieścieralny o podanej niżej treści: - SZKŁO.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedno zadanie polegające na dostarczeniu pojemników na odpady- łącznie o wartości z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wykazu wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Certyfikaty i atesty PZH na wykonane pojemniki
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość oraz tryb dokonania zmian niniejszej umowy w następujących przypadkach: rezygnacja z części dostaw pojemników przez Zamawiającego co spowoduje obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości dokonanego zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugabramow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Abramów
ul. 22 Lipca 2
21-143 Abramów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Abramów ul. 22 Lipca 2 21-143 Abramów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
- "Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady z podziałem na zdania"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Dostawa materiałów służących ochronie środowiska dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.