eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Abramów › Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Abramów: Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady
Numer ogłoszenia: 116577 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. 22 Lipca 2, 21-143 Abramów, woj. lubelskie, tel. 81 8525016, faks 81 8525016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugabramow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wymagania dotyczące wszystkich pojemników: a) wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) b) jeden uchwyt do podnoszenia pokrywy osadzony na całej szerokości c) przystosowanie do opróżniania przez typowe samochodowe śmieciarki posiadające listwę grzebieniową i ramiona do opróżniania pojemników czterokołowych. d) oznakowanie na pojemniku: Na pokrywie: - wytłoczenie z napisem: NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU Na korpusie:- wytłoczenie lub nadruk nieścieralny o podanej niżej treści: - Urząd Gminy w Abramowie ul. 22-go Lipca 2 21-143 Abramów - na każdym pojemniku ma znajdować się widoczny, kolejny numer pojemnika zgodny z danymi przedstawionymi przez Zamawiającego e) posiadające atest PZH- dołączyć atest f) wykonane zgodnie z normą EN-840 - dołączyć certyfikat g) Warunki techniczne: - odporny na działanie promieni UV - odporny na niskie temperatury - odporny na środki chemiczne - odporny na uderzenia mechaniczne h) pojemniki mają być fabrycznie nowe Wymagania szczegółowe dla poszczególnych pojemników: 1. Pojemniki na odpady o pojemności 120 litrów w ilości 700 sztuk: a) kolor ciemnozielony b) dwukołowy system jezdny c) przednia ściana korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu 2. Pojemniki na odpady o pojemności 240 litrów w ilości 410 sztuk: a) kolor ciemnozielony b) dwukołowy system jezdny c) przednia ściana korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu 3. Pojemniki na odpady o pojemności 1100 litrów w ilości 12 sztuk: a) kolor ciemnozielony b) wyposażone w czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół c) przednia oraz boczne ściany korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu 4. Pojemniki na odpady segregowane (frakcja sucha) o pojemności 1100 litrów w ilości 6 sztuk a) kolor żółty b) wyposażone w czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół c) przednia i boczne ściany korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu d) dodatkowe oznakowanie na pojemniku: na korpusie: :- wytłoczenie lub nadruk nieścieralny o podanej niżej treści: - FRAKCJA SUCHA- papier, tektura, plastik 5. Pojemniki na odpady segregowane (szkło) o pojemności 1100 litrów w ilości 6 sztuk a) kolor zielony b) wyposażone w czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół c) przednia i boczne ściany korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu d) dodatkowe oznakowanie na pojemniku: na korpusie:- wytłoczenie lub nadruk nieścieralny o podanej niżej treści: - SZKŁO.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedno zadanie polegające na dostarczeniu pojemników na odpady- łącznie o wartości z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wykazu wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Certyfikaty i atesty PZH na wykonane pojemniki

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość oraz tryb dokonania zmian niniejszej umowy w następujących przypadkach: rezygnacja z części dostaw pojemników przez Zamawiającego co spowoduje obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości dokonanego zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugabramow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Abramów ul. 22 Lipca 2 21-143 Abramów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Abramów ul. 22 Lipca 2 21-143 Abramów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.