eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty remontowe budowlano-instalacyjne, UM-ZP-262-23/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Lublin: Roboty remontowe budowlano-instalacyjne, UM-ZP-262-23/08
Numer ogłoszenia: 116557 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, fax 081 5328927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe budowlano-instalacyjne, UM-ZP-262-23/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budowlano-instalacyjnych w Domach Studenckich nr 3 i 4 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunki wpłaty wadium: 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie pieniężne), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości. 1.2. Wadium dla: Zadania 1 - w kwocie 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Zadania 2 - w kwocie 16.000 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych) należy wnieść do dnia upływu terminu składania ofert określonego w dalszej części specyfikacji. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego w banku Bank PeKaO S.A. IV O/Lublin nr 96 1240 5497 1111 0000 5003 9148, a do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 1.4. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego o uznaniu wpłaconego wadium decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego, a nie data złożenia przelewu w banku oferenta. 1.5. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu winno zawierać, lub być opatrzone stosownymi dokumentami zawierającymi bezwarunkowe przyrzeczenie zapłaty kwoty wadium w przypadku jego utraty przez oferenta, oznaczenie stron, wskazanie płatności na pierwsze wezwanie bez dodatkowych warunków i winno zawierać zapis jego ważności przez okres związania ofertą. 1.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji do oferty należy dołączyć oryginał poręczenia lub gwarancji w oddzielnej kopercie lub koszulce. 1.7. Poręczenia i gwarancje zagranicznych banków, gwarancje zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych powinny być potwierdzone przez polski bank. 2. Warunki zwrotu wadium lub jego utraty, stosownie do art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunek określony w ppkt 1.2. może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej w rozdziale III.2) 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w celu potwierdzenia warunku określonego powyżej w III.2) ppkt 1.2.1 niniejszedo ogłoszenia; 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej w III.2) ppkt 1.2.1 niniejszego ogłoszenia; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 2.1. dokument wymieniony w pkt. 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.2. dokumenty wymienione w pkt 1.2., 1.4 składa osobno każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 2.3. dokumenty wymienione w pkt 1.3, 1.5 składa przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna na stronie inetrnetowej jw. Osoba do kontaktu: Marlena Żytkowska tel. 081 528-88-70, fax. 0-81 528-89-27, e-mail: m.zytkowska@umlub.pl, Uniwersytet Medyczny, 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pokój 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowe budowlano-instalacyjne w DS nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych wod-kan, w Domu Studenckim nr 3 przy ul. Chodźki 7 w Lublinie zgodnie z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla Domu Studenckiego nr 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe budolwano-instalacyjne w DS nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w zakresie robót budowlanych, robót w zakresie dostosowania obiektu do przepisów p.poż, instalacji elektrycznych i oddymiania klatek, instalacji sanitarnych wod-kan, przebudowa hydrantów w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Chodźki 13B w Lublinie zgodnie z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla Domu Studenckiego nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.