eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych i peryferii, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i urządzeń peryferyjnych oraz usługi konserwacji komputerów i sieci komputerowych, zainstalowanych w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ wraz z na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych i peryferii, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i urządzeń peryferyjnych oraz usługi konserwacji komputerów i sieci komputerowych, zainstalowanych w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ wraz z naprawami.
Numer ogłoszenia: 116554 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, fax 022 6838224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych i peryferii, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i urządzeń peryferyjnych oraz usługi konserwacji komputerów i sieci komputerowych, zainstalowanych w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ wraz z naprawami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych i peryferii, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i urządzeń peryferyjnych oraz usługi konserwacji komputerów i sieci komputerowych, zainstalowanych w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ wraz z naprawami. Zamawiającemu, w wyniku przeprowadzonego przetargu, zależy na wyłonieniu jednego Wykonawcy, który zapewni wykonanie całości przedmiotu zamówienia (dostawy + usługi). Przedmiot zamówienia w zakresie dostaw sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych i peryferii oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów i urządzeń peryferyjnych składa się z 46 pozycji zawartych w III rozdziale ust. 2 SIWZ w tabelach 1 i 2, które podane zostały ponownie w Zał. Nr 2A w postaci arkusza asortymentowo-cenowego przeznaczonego do wypełnienia przez Oferenta i dołączenia do oferty i Zał. Nr 2B do SIWZ (charakterystyka sprzętu komputerowego, wymienionego w Zał. Nr 1 A) Przedmiot zamówienia w zakresie usług konserwacji i napraw sprzętu komputerowego, opisany jest w III rozdziale ust. 4 SIWZ oraz podany jest ponownie w Zał. Nr 3 do SIWZ, aby po podpisaniu przez Oferenta został dołączony do oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do siedziby Zamawiającego oddelegował stałych pracowników, którzy posiadają praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie administrowania, konfigurowania i zarządzania aplikacjami MAGIC 6 i KS PPS oraz platformami NOVEL 4.11 i MS Windows 2003 Server oraz zobowiąże ich do zachowania tajemnicy służbowej. Ofertę wg wzoru, stanowiącą Zał. Nr 1 należy złożyć na całość przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 50.32.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ubiegający się o niniejsze zamówienie Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki, a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się w p. IX SIWZ. Wykonawca: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1- 3 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą: 1.Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 4 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9, ust. 2 p. 1-3 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605), wymienionymi w: § 1 ust. 1, pkt 2; § 1 ust. 2 p.5; §1 ust. 3 pkt 3; § 2 ust. 1, pkt. 1 lit. a; tego Rozporządzenia: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: 3.1 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru - Zał. Nr 5 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga następującego dokumentu: 4.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy, obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty o których mowa powyżej ust. 2 pkt. 2.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokumenty wymagane w ust. 1; ust.3 pkt. 3.1; ust. 4 pkt. 4.1 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Czas reakcji na zgłoszenie awarii (nie więcej niż 3 godz.) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska WAT Samodzielny Publiczny ZOZ Warszawa, 01-480 ul. Kartezjusza 2, pok. 411.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT Samodzielny Publiczny ZOZ Warszawa, 01-480 ul. Kartezjusza 2, Kancelaria -pok. 109 lub Sekcja zamówień publicznych pok. 411.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.