eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › BUDOWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W URZĘDZIE MIASTA MYSZKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Myszków: BUDOWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W URZĘDZIE MIASTA MYSZKÓW
Numer ogłoszenia: 116550 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78198 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W URZĘDZIE MIASTA MYSZKÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej w Urzędzie Miasta Myszków w ramach realizacji projektu eMapa - system informacji o terenie oraz dalszy rozwój elektronicznych usług dla mieszkańców Myszkowa - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: 1) Stworzeniu systemu przetwarzającego dane przestrzenne w oparciu o posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie użytkowe i systemowe oraz wyposażenie techniczne wyspecyfikowane w szczegółowym opisie wdrożenia systemu informacji przestrzennej w Urzędzie Miasta Myszków; 2) Budowie nowych baz danych oraz dostosowanie istniejących zasobów do zasilenia systemu; 3) Przeszkoleniu użytkowników i administratorów systemu. 3. Opis zakresu przedmiotu zamówienia i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w Szczegółowym opisie wdrożenia Systemu Informacji Przestrzennej (SIP) w Urzędzie Miasta Myszków, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Rodzaj zamówienia: usługi. 5. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) 72300000-8: Usługi w zakresie danych; 2) 72260000-5: Usługi w zakresie oprogramowania; 3) 72250000-2: Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów; 4) 48000000-8: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 6. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 7. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa będzie wykonywana w ramach realizacji projektu eMapa - system informacji o terenie oraz dalszy rozwój elektronicznych usług dla mieszkańców Myszkowa - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CADExpert Sp. z o.o., Nowe Sady 2, 94-102 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131402,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 244770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 420875,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.