Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Przasnysz: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla personelu Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 11654 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7534316, faks 029 7534380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla personelu Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został zawarty w 6 Pakietach. Pakiet I - Odzież robocza dla pracowników personelu medycznego, Pakiet II - Odzież robocza dla pracowników personelu technicznego i gospodarczego Pakiet III - Obuwie robocze dla pracowników personelu medycznego Pakiet IV - Obuwie robocze dla pracowników personelu technicznego i gospodarczego. Pakiet V - Czepki i furażerki dla pracowników kuchni Pakiet VI - Odzież i obuwie dla Ratowników Medycznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszych Warunkach. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawcy posiadający aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie zalegający z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, posiadają aktualne informacje z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9. - posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 1 podobną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 zamawiający żąda następujących dokumentów: 1A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2A) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3A) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4A) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1B). Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 1 podobne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. C) Wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ. D) Wypełniony Załącznik Nr 2 E) Próbki dołączone do oferty określone ilościowo w punkcie XVII SIWZ F) Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ustawy Prawo Zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy - zał. Nr 3 do SIWZ. F) Parafowany wzór umowy, który jest załącznikiem Nr 5 do SIWZ. G) Jeżeli oferent przewiduje udzielenie zlecenia podwykonawcom należy załączyć dane podwykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz pok. Z123.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Odzież robocza dla pracowników personelu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z: - Żakiety damskie - Spódnice - Spodnie damskie - Bluzy męska - Spodnie męskie - Fartuchy damskie - Fartuchy męskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Odzież robocza dla pracowników personelu technicznego i gospodarczego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z: - ubranie męskie (bluza+spodnie) - czapka - kurtka ocieplana - rękawice ocieplane - czapka ocieplana - kurtka przeciwdeszczowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - obuwie robocze dla pracowników personelu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z: - buty damskie skórzane profilowane - buty męskie skórzane profilowane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Obuwie robocze dla pracowników personelu technicznego i pracowników gospodarczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z: - trzewiki robocze męskie - buty ocieplane gumowane - buty gumowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - czepki i furażerki męskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z: - czepki białe - furażerki męskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Odzież i obuwie dla Ratowników Medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z: - kurtek całorocznych ocieplanych + spodnie zimowe - ubrań letnich dwuczęściowych - butów skórzanych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej BHP dla pracowników Białowieskiego Parku Narodowego
- Dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku, pojemników jednorazowego użytku oraz wyrobów do utrzymania czystości do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie.
- Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych
- 93-P-24 Jednorazowa odzież medyczna i rękawice medyczne
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych i flizelinowych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.