eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Wykonanie przebudowy wejścia głównego oraz termomodernizacji części elewacji południowo-wschodniej Pawilonu Somatycznego w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Morawica: Wykonanie przebudowy wejścia głównego oraz termomodernizacji części elewacji południowo-wschodniej Pawilonu Somatycznego w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
Numer ogłoszenia: 116530 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, fax 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy wejścia głównego oraz termomodernizacji części elewacji południowo-wschodniej Pawilonu Somatycznego w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wejścia głównego oraz termomodernizacji części elewacji południowo-wschodniej Pawilonu Somatycznego w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy przy ul. Spacerowej 5. Zakres robót budowlano - montażowych oraz instalacyjnych obejmuje niżej wymienione branże: - roboty budowlane - przebudowa wejścia głównego do Pawilonu Somatycznego: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, roboty betonowe, izolacje ścian, okładziny ścian, okładziny schodów i podestu wejściowego, balustrady, konstrukcja stalowa i zadaszenie, stolarka okienna i drzwiowa, wypełnienie gazonów, chodnik, piwnice - remont pomieszczenia, murek oporowy, przewody wentylacji mechanicznej; - instalacje elektryczne - przebudowa wejścia głównego do Pawilonu Somatycznego: linia zasilająca i tablica TOW, instalacja oświetlenia wejścia, instalacja grzewcza, pomiary; - roboty budowlane - termomodernizacja części elewacji południowo-wschodniej Pawilonu Somatycznego: elewacja - roboty rozbiórkowe, elewacja, dylatacje, elewacja - część cokołowa i izolacja. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja budowlana będąca integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia w skład, której wchodzą niżej wymienione projekty budowlano - wykonawcze i opracowania: - projekt budowlany przebudowy wejścia głównego do Pawilonu Somatycznego zawierający: inwentaryzację wejścia głównego, projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany; - projekt konstrukcji przebudowy wejścia głównego do Pawilonu Somatycznego; - projekt instalacji elektrycznej wewnętrznej przebudowy wejścia głównego do Pawilonu Somatycznego; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy wejścia głównego do Pawilonu Somatycznego; - projekt budowlany termomodernizacji części elewacji południowo-wschodniej Pawilonu Somatycznego; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych termomodernizacji części elewacji południowo-wschodniej Pawilonu Somatycznego; - przedmiary robót (na postawie KNR i KNNR), które obejmują zestawienie przewidywanych robót w kolejności technologicznej ich wykonania i ustaloną ilością jednostek przedmiarowych podzielone na branże jak wyżej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy 00/100 zł). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki: - nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem (wykonywanie robót budowlanych); - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; - zapewni do realizacji zamówienia osoby posiadające przewidziane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach obejmujących przedmiot zamówienia oraz będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - zrealizuje cały zakres przedmiotu zamówienia w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy; - udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji należytego wykonania całego zakresu robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego; - udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady fizyczne całego zakresu wykonanych robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego; - zagwarantuje wykonanie całości zamówienia przy założeniu, że zapłata za wykonany przedmiot zamówienia będzie dokonana na podstawie faktur częściowych wystawionych za wykonane i odebrane roboty budowlane oraz fakturą końcową po dokonanym odbiorze końcowym w ciągu 30 dni od daty doręczenia ich Zamawiającemu; - zagwarantuje wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami i parametrami technicznymi określonymi w SIWZ w oparciu o materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie; Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach będących integralną częścią złożonej oferty. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, poza sytuacją określoną w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz ofertowy sporządzony wg wymaganego wzoru; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznacznego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz uprawnionych do reprezentowania podmiotu gospodarczego); - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie stosowne do wymogów art.36 ust.4 Pzp dotyczące części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom; - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi; - aktualne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności; - aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego przez osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi; - wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; - dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością wszystkich przedstawionych w powyższym wykazie zamówień; - kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej wraz z tabelami elementów scalonych oraz zestawieniami materiałów, sprzętu i robocizny z ceną. Kosztorysy ofertowe mają być sporządzone i załączone do oferty w układzie jak w przedmiarach robót tak, aby każdy kosztorys na poszczególne rodzaje robót stanowił odrębny dokument wchodzący w skład oferty; - zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Potwierdzeniem spełnienia warunku, jakim jest wniesienie wymaganego wadium będzie dowód wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł), który należy złożyć zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji musi być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i musi być złożone wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5, tel(041)36-41-378, fax(041)36-41-226. Opłata 100,- PLN-gotówka lub zaliczenie pocztowe.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.