eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB NOWO WYBUDOWANEJ DROGI EKSPRESOWEJ S3 ODCINEK MIĘDZYRZECZ-GORZÓW WLKP.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Zielona Góra: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB NOWO WYBUDOWANEJ DROGI EKSPRESOWEJ S3 ODCINEK MIĘDZYRZECZ-GORZÓW WLKP.
Numer ogłoszenia: 116526 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB NOWO WYBUDOWANEJ DROGI EKSPRESOWEJ S3 ODCINEK MIĘDZYRZECZ-GORZÓW WLKP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB NOWO WYBUDOWANEJ DROGI EKSPRESOWEJ S3 ODCINEK MIĘDZYRZECZ-GORZÓW WLKP. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 121) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.). Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059j.t. ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy, dla obiektów i urządzeń infrastruktury drogowej administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze. Ilość punktów poboru energii elektrycznej wynosi 10. Łącznie przewidywany pobór energii elektrycznej na potrzeby zasilania obiektów administracyjno-biurowych oraz urządzeń infrastruktury drogowej w trakcie trwania umowy wynosi 1220 MWh. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Formularz Oferta II. Formularz cenowy III. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo -oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. IV. Pełnomocnictwo do podpisania oferty -oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian dotyczących zamówienia w zakresie zmiany ilości punktów poboru energii, w przypadku rezygnacji z punktów poboru energii lub zmniejszenia zapotrzebowania w poszczególnych punktach. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości punktów poboru energii, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3. Moc umowna, grupa taryfowa i warunki ich zmian oraz miejsca dostarczenia energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru energii określone zostaną w umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a odpowiednim OSD. 4. Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania niniejszej Umowy szacuje się na 1220 MWh. W przypadku zrealizowania dostaw w mniejszym zakresie, tj. niewyczerpującym ilości energii wskazanej w ust. 4, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Zaprzestanie sprzedaży energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii objętych Umową będzie dokonywane w oparciu o każdorazową zmianę Opisu Przedmiotu Zamówienia. Przedmiotowa zmiana nie stanowi zmiany warunków Umowy. 6. W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto niefakturowanej części wynagrodzenia zostanie aneksem do umowy odpowiednio dostosowana. 7. Grupa taryfowa dla każdego punktu poboru może być zmieniona nieodpłatnie na pisemny wniosek Zamawiającego, raz na 12 miesięcy, po spełnieniu warunków określonych przez Wykonawcę, uzgodnionych z OSD, uwzględniających postanowienia Taryfy OSD i uwarunkowania techniczne. 8. W przypadku gdy okres rozliczeniowy określony w umowie będzie różny od okresu 1 miesiąca, okres zostanie automatycznie dostosowany do okresu rozliczeniowego przewidzianego w umowie; przedmiotowa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. 9. Zmiana osób wyznaczonych do kontaktów z Zamawiającym lub Wykonawcą następuje przez powiadomienie drugiej Strony w formie pisemnej lub telefonicznie. Przedmiotowa zmiana nie wymaga aneksu do Umowy. 10. Ponadto strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy lub świadczenie Stron; 3) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby Umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. 11. Wszelkie zmiany Umowy, z zastrzeżeniem punktów 8 i 9 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym jednak zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów/faksów i adresów wskazanych w Umowie, zawiadamiając o tym pisemnie drugą Stronę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od chwili dokonania zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pokój nr 2 (parter)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pokój nr 2 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.