eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Konserwacja mechanizmów metodą luźno-pokrowcową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Gdynia: Konserwacja mechanizmów metodą luźno-pokrowcową.
Numer ogłoszenia: 116518 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Składnica Marynarki Wojennej, ul. kontradm. X. Czernickiego 124, 81-904 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6267933, fax 058 6267650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja mechanizmów metodą luźno-pokrowcową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja mechanizmów metodą luźno-pokrowcową - zgodnie z wykazem zawartym w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.12.30.00 - Sprężarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.30.00 - Sprężarki Oryginalny kod CPV: 34.31.11.20 - Silniki z zapłonem samoczynnym Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.11.20 - Silniki z zapłonem samoczynnym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 spe4łniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp oraz warunki dotatkowe, takie jak: a) prowadzą dzialąność gospopdarczą w zakresie przedmiotu zamowienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b) znajdują się w syutacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) spełniaja wymagania zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalo-nych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i in-formacji zawartych w ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 4.Aktualne zaświadczenie ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem skła-dek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesią-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej obejmującej przedmiot zamówienia. Okres ubezpieczenia musi obejmować termin zakończenia wykonania zamówienia. Wartość polisy musi być adekwatna do wartości powierzonego wykonawcy sprzętu wojskowego. 7.Certyfikat systemu jakości zgodnie z normami międzynarodowymi serii ISO 9000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP. 8.Nazwę banku i numer konta, na które Zamawiający dokona wpłaty wynikającej z reali-zacji umowy. 9.Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); 10.Kalkulację kosztów według wzoru przedstawionego w załączniku do SIWZ. 11.Dane opisowe do określenia doświadczeń w zakresie przedmiotu zamówienia w tym: ilość prac konserwacyjnych wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, opis dokumentacji konserwacyjnej oraz opis wyposażenia warsztatowego w zakresie możliwości wykonania konserwacji urządzeń. 12.Umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 13.Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. 1-9; 14.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Doświadczenia i wyposażenie techniczne Wykonawcy - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRALNA SKŁADNICA MARYNARKI WOJENNEJ Adres: ul. X. Czernickiego 124 81-904 GDYNIA kzpcsmw@mw.mil.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: CENTRALNA SKŁADNICA MARYNARKI WOJENNEJ Adres: ul. X. Czernickiego 124 81-904 GDYNIA kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.