To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Suwałki: Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu
Numer ogłoszenia: 116491 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216506 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5628500, faks 0-87 5628507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dokonywana przez Wykonawcę dwa razy w tygodniu do godz. 1000 - Załącznik nr 1 do SIWZ. Mięso, wędliny oraz drób będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. Całość zamówienia składa się z czterech części, Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz cenowy w części lub w całości i dołączyć do oferty. Mięso, wędliny oraz drób dostarczane i będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone przez Polskie Normy , ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transportu i środków transportu. Produkty pakowane mają być trwale i czytelnie oznaczone terminem przydatności do spożycia, termin przydatności do spożycia wg dnia dostawy nie może być krótszy niż 30% terminu przydatności dla danego produktu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 179139.62 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mięso wieprzowe, wołowe i podroby
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Masarniczy Stanisław i Wanda Kwiatkowscy, ul. 1-go Maja 35B, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 85814.27
- Oferta z najniższą ceną: 85814.27 oferta z najwyższą ceną: 85814.27
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Masarniczy Stanisław i Wanda Kwiatkowscy, ul. 1-go Maja 38B, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 57558.36
- Oferta z najniższą ceną: 57558.36 oferta z najwyższą ceną: 57558.36
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Mięso drobiowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK GALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK GALIŃSKI
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe GALPOL Marek Galiński, ul. Sejneńska 41, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11579.61
- Oferta z najniższą ceną: 11579.61 oferta z najwyższą ceną: 11579.61
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK GALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK GALIŃSKI
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe GALPOL Marek Galiński, ul. Sejneńska 41, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24187.38
- Oferta z najniższą ceną: 24187.38 oferta z najwyższą ceną: 24187.38
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r.
- Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej w Uhowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Zawichoście 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.