eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie i dostarczenie materiałów promujących

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Rzeszów: Wykonanie i dostarczenie materiałów promujących
Numer ogłoszenia: 116418 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 88089 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie materiałów promujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kalendarz książkowy z indywidualną okładką oraz wklejkami: 1) Nakład: 1000 sztuk, 2) Format: A5 lub zbliżony ± 10 %, 3) Papier: biały, 80 g/m2, perforacja narożników, 4) Objętość: 361 str. w tym: 314 str. kalendarza, 23 str. notesu teleadresowego, 24 strony (12 kartek) wklejek z nadrukiem w pełnym kolorze z obydwóch stron (zdjęcia, grafiki i teksty) umieszczonych równomiernie w części kalendarzowej, 5) Kalendarium: układ - na 1 stronie od poniedziałku do piątku każdy dzień oddzielnie i sobota z niedzielą razem, kolor - bordowo-popielaty, 6) Okładka: piankowa miękka z okleiną autorską foliowaną barwną kalendrowaną (struktura płótna), posiada wpalenia, 7) Grzbiet szyty i klejony, 8) Zapakowane w paczki maksymalnie po 100 szt. 9) Przygotowanie płyt do druku wklejek i okładki do kalendarza książkowego - system Ctp. 2. Kalendarz na biurko leżący / planer / biuwar: 1) nakład: 1000 sztuk, 2) format: A2 lub zbliżony ± 10 %, 3) objętość: 52 karty, 4) papier: biały, 90 g/m2, 5) wnętrze autorskie w pełnym kolorze (zdjęcia, grafiki i teksty), 6) sklejenie na dłuższym boku. 3. Pendrive / przenośna pamięć USB 2.0 z naklejkami wypukłymi: 1) ilość: 275 sztuk, 2) pojemność: 1 GB, 3) obudowa: z plastiku, ze skuwką i zaczepem do smyczy umieszczonym na obudowie pamięci (nie na skuwce), 4) z obydwóch stron naklejki wypukłe epoksydowe (3d) odporne na działanie promieni UV, detergentów, temperatur niskich i wysokich; minimalna wielkość naklejki: szerokość 14 mm wysokość 30 mm z nadrukiem zdjęć w pełnym kolorze, 5) budowa przenośnej pamięci USB 2.0 zapewnia nie odrywanie się naklejki (chodzi o podwyższone brzegi), 6) budowa zapewnia naklejenie dwóch naklejek pokrywających maksymalną powierzchnię z obydwóch stron przedmiotu, 7) materiały promocyjne i informacyjne ZPORR w wersji elektronicznej umieszczone zostaną przez pracowników Urzędu. 4. Torba konferencyjna na ramię: 1) ilość: 275 sztuk, 2) pojemność: 15 l lub zbliżona ± 10 %, 3) z kilkoma przegrodami, z klapą, z uchwytem i regulowanym paskiem wyściełanym, 4) materiał: poliester, 5) nadruk zdjęcia i/lub grafik na klapie, w pełnym kolorze, 6) grubość poliestru - 600 D, 7) technika nadruku: umożliwiająca zadrukowanie jak największej ilości miejsca na klapie, zapewniająca nie niszczenie się nadruku min. przez okres roku, w przypadku nadruku zdjęcia zapewniająca zachowanie jego ostrości, barw, proporcji. Zdjęcia inwestycji współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach ZPORR, grafiki, teksty dotyczące promocji EFRR w ramach wskazanego programu dostarczone zostaną przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63278,69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; ZPORR.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. Biskupia 4/1, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 37462.50
  • Oferta z najniższą ceną: 37462.50 / oferta z najwyższą ceną: 59035.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.