To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Płock: Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 116416 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 28759 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, fax 024 3640311.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem gminy Płock.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74700000 - 6 - usługi sprzątania budynków 74750000 - 1 - usługi sprzątania biur 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS sp. z o.o. w Płocku, które zostały określone w Załączniku Nr 6. 2.Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a. utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku: 1.codzienne sprzątanie klatek schodowych, podestów i korytarzy (zamiatanie, zbieranie odpadów i miejscowe zmywanie), 2.codzienne mycie pomieszczeń sanitarnych wspólnego użytku (dotyczy w szczególności budynku przy ul. Miodowej 25), 3.mycie klatek schodowych, podestów i korytarzy dwa razy w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 4.mycie drzwi wejściowych do budynku, lamperii, balustrad schodowych i grzejników na klatkach schodowych jeden raz w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 5.mycie okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych minimum dwa razy w roku - na wiosnę i na jesieni (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 6.sprzątanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń wspólnych jeden raz w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 7.wykładanie dostarczanych przez ROM-y trutek na szczury i myszy w pomieszczeniach określonych w pkt. 6 minimum dwa razy w roku w terminach podanych przez ROM-y, 8.oczyszczanie w miarę potrzeb kratek przed drzwiami wejściowymi do klatek schodowych, 9.usuwanie w miarę potrzeb śmieci z koszy przed budynkiem, 10.codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitariatów- wycieranie kurzu z mebli i urządzeń wchodzących w skład wyposażenia biura np. (komputery wraz z klawiaturą, aparaty telefoniczne), codzienne zamiatanie i mycie podłóg (przed lub po godzinach pracy pracowników biura), mycie stolarki okiennej i drzwiowej co najmniej raz na dwa miesiące. b. utrzymanie porządku i czystości na zewnątrz budynku: 1.codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2.bieżące usuwanie i wywożenie śmieci oraz zgrabianych jesienią liści z terenów przyległych do budynku, 3.sprzątanie altany śmietnikowej lub terenu wokół pojemników na śmieci wraz z ich dezynfekcją według potrzeb, 4.codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach, 5.niezwłoczne usuwanie śniegu w porze zimowej z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych - po większych opadach śniegu z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego - traktorka do odśnieżania, 6.zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych (po sezonie zimowym wywóz na koszt własny zalegającego piasku) oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, 7.na terenach, które nie są otoczeniem budynków mieszkalnych zakres utrzymania porządku i czystości jest ograniczony do bieżącego usuwania odpadów i liści na polecenie ROM, 8.bieżące powiadamianie ROM o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych, 9.usługi określone w pkt. 5 i 6 winny być wykonywane w dni powszednie będące dniami roboczymi, lecz w zależności od potrzeb również przez siedem dni w tygodniu. c. współpraca z administracją (z ROM) : 1.niezwłoczne zawiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz o przypadkach dewastacji i naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego, 2.wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie, 3.niezwłoczne doręczanie korespondencji otrzymanej od ROM do lokali znajdujących się w budynkach wykazanych w Załączniku Nr 6 wg zasady: Wykonawca dwukrotnie podejmuje próbę doręczenia korespondencji. W przypadku braku lokatora lub odmowy złożenia podpisu na wykazie doręczeń lub kopii pisma roznoszący dokonuje zapisu: brak lokatora, data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej ; lokator odmówił podpisu data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej. 4.wskazanie numeru telefonu, pod którym lokatorzy będą mogli zgłaszać przypadki nie wykonywania przez Wykonawcę czynności określonych w przedmiocie zamówienia (telefon interwencyjny). Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach-164.440,12 m2 (łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -127.395,10 m2). Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych-476.226,35 m2 (łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -235.457,82 m2). Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania: 640.666,47 m2. Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku Nr 8 będące podstawą określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie: 362.852,92 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7800656 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLEAN SERVICE Z.TARCZYLUK T.PRZERADZKA
jakie przetargi wygrała firma
CLEAN SERVICE Z.TARCZYLUK T.PRZERADZKA
- Clean Service Z. Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7800656
- Oferta z najniższą ceną: 7800656 / oferta z najwyższą ceną: 7800656
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.