eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Szycie i dostawa ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Łódź: Szycie i dostawa ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 116397 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Łodzi , ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6388277, faks 42 6388354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szycie i dostawa ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie i dostawa ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi, z podziałem na następujące zadania: 1. Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest szycie ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej Łodzi. 1) Składniki ubioru służbowego: a) składniki męskie: marynarka - 99 szt., spodnie - 202 pary; b) składniki damskie: marynarka - 36 szt., spódnica - 45 szt., spodnie - 28 par; 2) Składniki ubioru specjalnego: a) komplet całoroczny: kurtka i spodnie koloru czarnego - 1 kpl.; b) spodnie polowe koloru czarnego - 2 pary; c) kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego - 1 szt.; d) rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową - 1 para; e) kamizelka narzędziowa nasobna koloru czarnego - 1 szt.; f) buty letnie na grubej podeszwie - 1 para; g) buty wysokie na grubej podeszwie - 1 para; h) torba na umundurowanie - 1 szt. 3) Wymagania szczegółowe: a) Tkaniny i wszystkie dodatki dostarcza Wykonawca. b) Wszystkie składniki muszą być pierwszego gatunku. Składniki umundurowania muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. c) Tkaniny, z których uszyte zostaną składniki umundurowania powinny charakteryzować się trwałością barw, wytrzymałością na tarcie i uszkodzenia mechaniczne oraz niską kurczliwością. d) Tkanina, z której zostanie uszyty komplet całoroczny ubioru specjalnego powinna spełniać odpowiednie polskie normy (PN-EN-20105-A02:1996, PN-EN-ISO-105-C10:2009, PN-EN-ISO-105-E04:1999, PN-EN-ISO-105-X12:2005); powinna charakteryzować się stopniem odporności wybarwień 5. e) Tkanina, z której zostaną uszyte spodnie polowe ubioru specjalnego powinna spełniać odpowiednie polskie normy (PN-EN-20105-A02:1996, PN-EN-ISO-105-C10:2009, PN-EN-ISO-105-E04:1999, PN-EN-ISO-105-X12:2005); powinna charakteryzować się stopniem odporności wybarwień 4-5. f) Charakterystyka materiałowa spodni polowych zostaje rozszerzona o treść: przędza zastosowana w układzie osnowowym tkaniny winna mieć charakter przędzy czesankowej podwójnie składanej. g) Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia mają być oznakowane w sposób umożliwiający imienny przydział funkcjonariuszowi, dla którego są przeznaczone. 2. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek służbowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi: 1) składniki męskie: kurtka - 99 szt.; 2) składniki damskie: kurtka - 36 szt. 3) Wymagania szczegółowe: a) Tkaniny i wszystkie dodatki dostarcza Wykonawca. b) Wszystkie składniki muszą być pierwszego gatunku. Składniki umundurowania muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. c) Tkaniny, z których uszyte zostaną składniki umundurowania powinny charakteryzować się trwałością barw, wytrzymałością na tarcie i uszkodzenia mechaniczne oraz niską kurczliwością. d) Kurtki mają być oznakowane w sposób umożliwiający imienny przydział funkcjonariuszowi, dla którego są przeznaczone. 3. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nakryć głowy dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi: 1) składniki ubioru służbowego: czapka służbowa - 102 szt.; kapelusik - 40 szt. 2) składniki ubioru specjalnego: czapka polowa letnia koloru czarnego - 1 szt., czapka polowa zimowa koloru czarnego - 1 szt., czapka typu dokerka koloru czarnego - 1 szt. 3) Wymagania szczegółowe: a) Wszelkie materiały dostarcza Wykonawca. b) Wszystkie składniki muszą być pierwszego gatunku. Składniki umundurowania muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać odpowiednie polskie normy. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. c) Materiały, z których zostaną wykonane składniki umundurowania powinny charakteryzować się trwałością barw, wytrzymałością na tarcie i uszkodzenia mechaniczne oraz niską kurczliwością. d) Nakrycia głowy mają być oznakowane w sposób umożliwiający imienny przydział funkcjonariuszowi, dla którego są przeznaczone. 4. Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa swetrów typu polar z obszyciami dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi: 1) Składniki ubioru służbowego: a) składniki męskie: sweter typu polar z obszyciami - 97 szt.; b) składniki damskie: sweter typu polar z obszyciami - 40 szt. 2) Wymagania szczegółowe: a) Wszystkie składniki muszą być pierwszego gatunku. Składniki umundurowania muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. b) Tkaniny, z których uszyte zostaną składniki umundurowania powinny charakteryzować się trwałością barw, wytrzymałością na tarcie i uszkodzenia mechaniczne oraz niską kurczliwością. c) Swetry mają być oznakowane w sposób umożliwiający imienny przydział funkcjonariuszowi, dla którego są przeznaczone. 5. Zadanie nr 5: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dystynkcji do ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi: 1) dystynkcje (nasuwki na pagony) - w kolorze czarnym - 40 par, 2) dystynkcje (nasuwki na pagony) - w kolorze szarozielonym - 530 par, 3) Wymagania szczegółowe: dystynkcje muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz charakteryzować się trwałością. 6. Ubiory służbowe i specjalne powinny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. Nr 197, poz. 1521)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.10.00.00-0, 98.39.30.00-4, 18.23.20.00-4, 18.23.40.00-8, 18.42.40.00-7, 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6, 18.22.32.00-0, 18.44.33.20-5, 18.44.10.00-2, 18.23.53.00-8, 39.56.11.30-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie, w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch dostaw obejmujących minimum: a) dla zadania nr 1 - 135 kpl. mundurów służbowych (składających się z marynarki i spodni lub spódnicy), b) dla zadania nr 2 - 135 szt. kurtek służbowych, c) dla zadania nr 4 - 135 szt. swetrów typu polar z obszyciami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przed podpisaniem umowy Wykonawca (przedsiębiorca będący osobą fizyczną, wspólnikiem spółki cywilnej), który na etapie składania ofert nie złożył wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 4, zobowiązany jest złożyć w/w dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana wartości umowy, w przypadku zmian w obowiązujących stawkach podatku VAT, podatku akcyzowego, cła lub niespodziewanej zmiany cen, która spowoduje, że wykonanie umowy byłoby sprzeczne z jej społeczno-gospodarczym przeznaczeniem lub zasadami współżycia społecznego. 2) Zamawiający dopuszcza zmiany terminów realizacji zamówienia wynikających z działania siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenia niemożliwe do przewidzenia i do pokonania, na które strony nie mają wpływu, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, akty prawne organów władzy lub administracji państwowej uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.ic.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szycie ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej Łodzi. 1) Składniki ubioru służbowego: a) składniki męskie: marynarka - 99 szt., spodnie - 202 pary; b) składniki damskie: marynarka - 36 szt., spódnica - 45 szt., spodnie - 28 par; 2) Składniki ubioru specjalnego: a) komplet całoroczny: kurtka i spodnie koloru czarnego - 1 kpl.; b) spodnie polowe koloru czarnego - 2 pary; c) kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego - 1 szt.; d) rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową - 1 para; e) kamizelka narzędziowa nasobna koloru czarnego - 1 szt.; f) buty letnie na grubej podeszwie - 1 para; g) buty wysokie na grubej podeszwie - 1 para; h) torba na umundurowanie - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.10.00.00-0, 98.39.30.00-4, 18.23.20.00-4, 18.23.40.00-8, 18.42.40.00-7, 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kurtek służbowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek służbowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi: 1) składniki męskie: kurtka - 99 szt.; 2) składniki damskie: kurtka - 36 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nakryć głowy dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nakryć głowy dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi: 1) składniki ubioru służbowego: czapka służbowa - 102 szt.; kapelusik - 40 szt. 2) składniki ubioru specjalnego: czapka polowa letnia koloru czarnego - 1 szt., czapka polowa zimowa koloru czarnego - 1 szt., czapka typu dokerka koloru czarnego - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5, 18.44.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa swetrów typu polar z bszyciami dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa swetrów typu polar z obszyciami dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi: 1) Składniki ubioru służbowego: a) składniki męskie: sweter typu polar z obszyciami - 97 szt.; b) składniki damskie: sweter typu polar z obszyciami - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa dystynkcji do uborów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dystynkcji do ubiorów służbowych i specjalnych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Łodzi: 1) dystynkcje (nasuwki na pagony) - w kolorze czarnym - 40 par, 2) dystynkcje (nasuwki na pagony) - w kolorze szarozielonym - 530 par,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.11.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.