To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-07
Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, oznaczenie
sprawy WIM/ZP/2/2014
Numer ogłoszenia: 116382 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54566 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej, ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2348729, 2348741, faks 22 2348514.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, oznaczenie sprawy WIM/ZP/2/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w niniejszym SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że jest to materiał o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż produkt oryginalny oraz spełnia te same warunki użytkowe i funkcjonalne. 3. W sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę w swojej ofercie produktu równoważnego, jest on zobowiązany do podania jego nazwy oraz opisu. 4. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych artykułów biurowych, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5.Zamawiający wymaga, aby: 5.1. oferowane artykuły biurowe były fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku. Zamawiający nie dopuszcza artykułów regenerowanych. Artykuły mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności: znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu; 5.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych artykułów biurowych do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy (tj. data, godzina); 5.3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych nie wyższych niż podane w ofercie przez cały okres trwania umowy. 5.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakupu każdego rodzaju asortymentu poniżej ilości określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ jednak nie więcej niż o 30% bez jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu niezamówienia przez Zamawiającego ilości przedmiotu dostawy określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ lub niewykorzystania w całości wynagrodzenia umownego brutto. Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji ilości danego rodzaju asortymentu w ramach ogólnej ilości asortymentu określonej w OPZ jednak nie więcej niż o 30% (zwiększenie ilości danego artykułu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości artykułu, którego zapotrzebowanie zmalało); 5.5. w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen jednostkowych artykułów biurowych podanych w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej nie przekroczą wartości, na którą zostanie zawarta umowa. 7. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie z zamówieniami Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia następnego po otrzymaniu przez wykonawcę od Zamawiającego zamówienia e-mailem lub faksem. 8. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ lub posiadać lepsze parametry.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATMAZ Sp. z o.o., ul. Nakielska 4, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92577,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104284,86
Oferta z najniższą ceną: 65548,90 / Oferta z najwyższą ceną: 104284,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.