eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dlamiasta Kamień Pomorski, gminy i miasta Golczewo, gminy i miasta Wolin, z podziałem na 3 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Kamień Pomorski: Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla: miasta Kamień Pomorski, gminy i miasta Golczewo, gminy i miasta Wolin, z podziałem na 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 116362 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamieński, ul. Mieszka I 5B, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3823120, fax 091 3823121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienpomorski.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla: miasta Kamień Pomorski, gminy i miasta Golczewo, gminy i miasta Wolin, z podziałem na 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miasta Kamień Pomorski, gminy i miasta Wolin,i gminy i miasta Golczewo Dane statystyczne: Zadanie nr 1 m. Kamień Pom. Liczba obrębów: 7, Liczba działek: 2985, Powierzchnia 1074, Liczba budynków: 2990, Liczba lokali: 1388 Zadanie nr 2 m. i gm. Golczewo Liczba obrębów: 26, Liczba działek: 6336, Powierzchnia 17509, Liczba budynków: 3714, Liczba lokali: 550 Zadanie nr 3 m. i gm. Wolin Liczba obrębów: 48, Liczba działek: 15302, Powierzchnia 32733, Liczba budynków: 6830, Liczba lokali: 1083 1. Opracowaniem projektu objęte są obręby miasta Kamień Pomorski, Miasta i gminy Wolin oraz miasta i gminy Golczewo. 2. Prace wyszczególnione w punkcie 1 warunków oraz tabeli z danymi statystycznymi są odrębnymi zadaniami. 3. Zakres prac do wykonania w ramach kompleksowej modernizacji ewidencji należy określić na podstawie wykonanej analizy. Dokumentacja z analizy będzie stanowiła załącznik do realizowanego projektu modernizacji ewidencji. 4. Materiały z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego udostępnione zostaną do wglądu Wykonawcy prac w Powiatowym Biurze Geodezji i Kartografii w Kamieniu Pomorskim. 5. Dokumentacja powstała w wyniku analizy podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Warunkiem przystąpienia do opracowania projektu jest przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń wykonanej analizy. 6. Całość dokumentacji (Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków) należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, przy czym załącznik do projektu tj. dokumentację z analizy operatów geodezyjnych i kartograficznych w jednym egzemplarzu. 7. Zakończenie prac (realizacji umowy) nastąpi z chwilą uzgodnienia projektu przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego lub zgodnie z § 33 ust 3 Rozporządzenia, projekt uważa się za uzgodniony w przypadku niezajęcia stanowiska przez WINGiK w terminie jednego miesiąca od dnia jego otrzymania. W przypadku sporu między Starostą a WINGiK w sprawie projektu, zgodnie z § 33 ust 4, spór ten rozstrzyga Główny Geodeta Kraju. 8. Termin wykonania całości prac, włącznie z uzgodnieniem przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, ustala się na 1 grudnia 2007r. 9. W przypadku uwag Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego co do zrealizowanego projektu Wykonawca prac ma obowiązek ustosunkować się do tych uwag i w razie konieczności poprawić i uzupełnić zrealizowany projekt. 10. Sprawy, które nie zostały uregulowanie w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach technicznych wykonania prac, należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym. Uzgodnienia te wpisywane są w prowadzonym przez Wykonawcę prac dzienniku roboty i potwierdzane przez obie strony umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający następujące warunki dodatkowe: 1. kierownik robót wyznaczony przez Wykonawcę powinien posiadać uprawnienia z zakresu nr 1 i 2, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. (t.j. Dz. U. z 2000 roku, nr 100 poz. 1086 ze zm.) Prawo geodezyjne i kartograficzne. 2. wykonali, w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub wykonywali prace związane z modernizacją ewidencji dla min. 1 obrębu. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych z ofertą, metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej instrukcji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Kopie uprawnień zawodowych z zakresu nr 1 i 2 kierownika robót wyznaczonego przez wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. (t.j. Dz. U. z 2000 roku, nr 100 poz. 1086 ze zm.) Prawo geodezyjne i kartograficzne. 4. Wykaz wykonanych prac zgodnie z załącznikiem nr 4. 5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług podanych w wykazie, tak aby potwierdzały spełnianie warunku określonego w p.II.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, ul. Mieszka I 5b, 72-400 Kamień Pomorski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, ul. Mieszka I 5b, 72-400 Kamień Pomorski Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miasta Kamień Pomorski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - m. Kamień Pomorski Liczba obrębów: 7 Liczba działek: 2985 Powierzchnia 1074 Liczba budynków: 2990 Liczba lokali: 1388.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miasta i gminy Golczewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 m. i gm. Golczewo Liczba obrębów 26 Liczba działek: 6336 Powierzchnia 17509 Liczba budynków: 3714 Liczba lokali: 550.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miasta i gminy Wolin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 m. i gm. Wolin Liczba obrębów: 48 Liczba działek: 15302 Powierzchnia 32733 Liczba budynków: 6830 Liczba lokali: 1083.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.