eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa z zaprojektowaniem placów zabaw i miejsc postojowych przy szlaku rowerowym na terenie gminy Będzino, Koszalin, Manowo, Mielno, Polanów i Sianów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Koszalin: Budowa z zaprojektowaniem placów zabaw i miejsc postojowych przy szlaku rowerowym na terenie gminy Będzino, Koszalin, Manowo, Mielno, Polanów i Sianów
Numer ogłoszenia: 116358 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego , ul. Dworcowa 11-15, 75-201 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3435167, faks 094 3435167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ko-pomerania.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa z zaprojektowaniem placów zabaw i miejsc postojowych przy szlaku rowerowym na terenie gminy Będzino, Koszalin, Manowo, Mielno, Polanów i Sianów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 niżej wymienione części i obejmuje: CZĘŚĆ NR 1 - PLACE ZABAW Wykonanie projektów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla każdego placu zabaw tj. 12 placów zabaw: pozyskanie map do celów projektowych, opracowanie dokumentacji projektowo wykonawczej placów zabaw, oświadczenie, że opracowana dokumentacja jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej, sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, złożenie wymaganych dokumentów i uzyskanie prawomocnego zgłoszenia robót, pełnienie bezpłatnego nadzoru autorskiego przez okres budowy wraz z rozwiązywaniem wszelkich szczegółów wymagających dopracowania, a brakujących w opracowanych PT, stała współpraca z wykonawcą robót. Dokumentację projektową należy wykonać w formie papierowej w 4 egz. dla każdej lokalizacji oraz 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na nośniku CD. Po uzyskaniu decyzji pozwalającej na budowę i zgłoszeniu rozpoczęcia robót lecz przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest przekazać 2 egz. dokumentacji projektowej w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w ramach kosztów określonych w kosztorysie ofertowym. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: wykonanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową. Wykonawca zapewni: materiały, siłę roboczą, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót, urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy, wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą i montażem urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem podłoża, uporządkowanie całego terenu placu zabaw (wyrównanie, obsianie trawą, zakup piasku i wypełnienie piaskownicy oraz inne prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania placów zabaw, organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienia kieroka budowy, przywrócenie do stanu pierwotnego nie objętych przedmiotem zamówienia składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, udzielenie minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały CZĘŚĆ NR 2 - MIEJSCA POSTOJOWE Wykonanie projektów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla każdego miejsca postojowego oddzielnie, tj. 12 miejsc postojowych: pozyskanie map do celów projektowych, opracowanie dokumentacji projektowo wykonawczej miejsc postojowych, oświadczenie, że opracowana dokumentacja jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej, sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - po 2 egzemplarze, złożenie wymaganych dokumentów i uzyskanie prawomocnego zgłoszenia robót, pełnienie bezpłatnego nadzoru autorskiego przez okres budowy wraz z rozwiązywaniem wszelkich szczegółów wymagających dopracowania, a brakujących w opracowanych PT, stała współpraca z wykonawcami robót. Dokumentację projektową należy wykonać w formie papierowej w 4 egz. dla każdej lokalizacji oraz 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na nośniku CD. Po uzyskaniu decyzji pozwalającej na budowę i zgłoszeniu rozpoczęcia robót lecz przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest przekazać 2 egz. dokumentacji projektowej w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w ramach kosztów określonych w kosztorysie ofertowym. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: wykonanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową. Wykonawca zapewni: materiały, siłę roboczą, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót, urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy, wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą i montażem urządzeń miejsc postojowych wraz z wykonaniem podłoża, uporządkowanie całego terenu miejsc postojowych do prawidłowego funkcjonowania, organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienia kierownika budowy, przywrócenie do stanu pierwotnego nie objętych przedmiotem zamówienia składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, udzielenie minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części wynosi 2. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane części. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru pojedynczej części zawierającej najniższą cenę. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa następująca dokumentacja: program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 1a do SIWZ), mapki z zaznaczonymi działkami (załącznik nr 1b do SIWZ), wzór logo programu do zamieszczenia na tablicach na placu zabaw i miejscach postojowych (załącznik nr 1c do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ NIŻEJ WMIENIONE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1/ posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1. oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W przypadku, gdy wykonawca jest spółka cywilna lub jawna - umowa spółki. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W załączniku tym warunkiem koniecznym jest wykazanie iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W powyższym załączniku warunkiem koniecznym jest wykazanie: - że dysponują lub będą dysponować projektantem (1 osoba), który posiada wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego, - że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy (1 osoba), który posiada wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego. Do załącznika należy załączyć kserokopię stosownych uprawnień i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Wykaz robót budowanych - załącznik nr 4 do SIWZ - w ciągu ostatnich 5 lat, tj. 2004 - 2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. - wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty - odpowiadającej swoim rodzajem co przedmiot zamówienia, tj. dostawa i montaż urządzeń w zakresie małej architektury o wartości: -minimum 10.000,00 zł. brutto (w przypadku placów zabaw), -minimum 5.000,00 zł. brutto (w przypadku miejsc postojowych) Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku nie dysponowania przez wykonawcę narzędziami i urządzeniami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 3/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ko-pomerania.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiebiorstwo Usług Inwestycyjnych Powiernik Sp. z o.o. w Koszlainie, ul. 4 Marca 38, 75 - 708 Koszalin. Opłata za materiały przetargowe wynosi 20,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego, ul. Dworcowa 11-15, 75 - 201 Koszalin - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt United in diversity realizowany w ramach Programu Operacyjnego dla Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007 - 2013 będacego częścią Europejskiej Współpracy Terytorialnej na lata 2007 - 2013..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Place Zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w części głównej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Miejsca postojowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w części gównej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.