eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Modernizacja nawierzchni sportowej w obiekcie hali sportowej przy ul. Kusocińskiego 2 w Kłodzku realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Kłodzko: Modernizacja nawierzchni sportowej w obiekcie hali sportowej przy ul. Kusocińskiego 2 w Kłodzku realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 116357 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni sportowej w obiekcie hali sportowej przy ul. Kusocińskiego 2 w Kłodzku realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie przeprowadzenie modernizacji nawierzchni podłogi sportowej wraz z robotami towarzyszącymi w celu dostosowania nawierzchni do wymagań Międzynarodowej Federacji Koszykówki FIBA - poziom I FIBA w obiekcie hali sportowej przy ul. Kusocińskiego 2 w Kłodzku. Zadanie to będzie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje projektem budowlanym remontu (modernizacji) nawierzchni hali sportowej w Kłodzku. Realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj ma na celu dokonanie zmian w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie opisanym poniżej. Zamawiający dopuszcza wykonanie projektu zamiennego jako aneksu uzupełniającego do podstawowej dokumentacji projektowej Projekt budowlany - remont (modernizacja) nawierzchni hali sportowej w Kłodzku (dotyczy także przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, planu BIOZ). Zamówienie obejmuje wykonanie projektu zamiennego (2 egzemplarze), przedmiaru robót (1 egzemplarz), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egzemplarz), sporządzenia planu BIOZ (1 egzemplarz) oraz dokonania uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. Należy wykonać projekt zamienny spełniający niżej wymienione wymagania Zamawiającego. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań z opracowanego projektu. Należy wykorzystać główne założenia projektowe zawarte w p.4 - projektu. Zaprojektować nowy system podłogi sportowej układany na istniejących bloczkach betonowych. Poziom projektowanej podłogi bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. Należy przewidzieć montaż tulei do mocowania wyposażenia sportowego oraz system wentylacji podłogi. Zaprojektować instalacje elektryczne oraz sterowanie (dotyczy tablicy wyników oraz zegarów). Uwaga: Zamawiający w przyszłości planuje zakup koszy najazdowych. Do czasu zakupu koszy najazdowych zegary czasów akcji zasilane i sterowane muszą być przewodami poprowadzonymi w przestrzeni pod sufitem podwieszanym. W przyszłości po zakupie koszy najazdowych Zamawiający własnymi siłami dokona przełączenia zasilania i sterowania od wyprowadzonych przewodów pod podłogą sportową (w miejscu montażu koszy najazdowych). Zaprojektować instalację gniazd wtykowych, przewidzieć montaż gniazd na słupach konstrukcyjnych w ilości 12 gniazd podwójnych. Zaprojektować skrzynkę umożliwiającą wpięcie się ze sterowaniem tablicy wyników i umiejscowić ją przy stoliku sędziowskim. Materiały z rozbiórki tj. parkiet oraz deski z rusztu - dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta, do wyceny należy przyjąć odległość do 3 km. Zamawiającego oświadcza, że posiada prawa autorskie do projektu. Szczegółowy zakres robót do wykonania: W ramach zadania planuje się zaprojektowanie i wykonanie: 1. modernizacja nawierzchni sportowej. Opis: podłoga sportowa musi być wysokiej jakości systemem przeznaczonym do hal sportowych, spełniającym normy związane z: - obciążeniami układu kostnego człowieka, - ograniczający prawdopodobieństwo kontuzji, - zapewniające odpowiednie dla tego typu podłóg parametry użytkowe. Istniejąca w hali sportowej podłoga zbudowana jest na betonowych podporach (bloczki betonowe) rozmieszczonych średnio co 500 mm. Wysokość zabudowy od poziomu podpór betonowych do poziomu 0 wynosi obecnie średnio 105 mm. Istniejące podpory należy sprawdzić pod względem stabilności, wszystkie ruchome elementy należy przykleić za pomocą odpowiedniej chemii budowlanej. Istniejący system podłogi sportowej należy zdemontować oraz przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. Zostanie on zmagazynowany w celu ewentualnego ponownego wykorzystania. Dopuszcza się wykorzystanie elementów istniejącej podłogi w celu wypoziomowania nowego systemu podłogi. Nową podłogę należy wbudować na istniejących podporach betonowych lub w przypadku innego rozstawu punktów podparcia nowej podłogi w ofercie należy uwzględnić koszt demontażu i ponownego montażu istniejących podpór betonowych oraz ewentualnego zakupu i montażu dodatkowych podpór betonowych. Projektowany system podłogi rozumiany jako konstrukcja legarowana wraz z deską warstwową (jako komplet) musi charakteryzować się zgodnością z obowiązującą dla podłóg sportowych normą PN EN 14904 (we wszystkich jej parametrach). Dokument potwierdzający, że oferowana podłoga posiada zgodność ze wszystkimi parametrami normy EN 14904 należy dołączyć do oferty. System podłogi musi posiadać aktualny certyfikat FIBA stopień I - najwyższy. Kopia takiego certyfikatu powinna zostać dołączona do oferty. 1.2. Składowe systemu. System podłogi powinien składać się z: - konstrukcji legarowanej - legar pojedynczy lub podwójny, konstrukcja posadowiona na systemowych podkładkach sprężystych, - ślepej podłogi wykonanej z desek, - paneli sportowych lakierowanych fabrycznie, o minimalnej grubości 12,6mm z czego warstwę użytkową stanowić musi drewno klon kanadyjski, klasa I o minimalnej grubości 3,6 mm, a pozostałą część paneli stanowić ma sklejka stolarska. Konstrukcja podłogi - panele, legary, podkładki sprężyste i elementy ślepej podłogi muszą zostać dostarczone przez producenta systemu podłogi. Nie dopuszcza się zastosowania tych elementów zakupionych osobno i montowanych jedynie na wzór konstrukcji systemu podłogi wskazanego producenta. Cała podłoga powinna być odsunięta od ścian i wykończona odpowiednio frezowanymi listwami umożliwiając w ten sposób swobodną cyrkulację powietrza. Należy przewidzieć roboty malarskie przy listwach w przypadku zastosowania listw o mniejszej wysokości. Od strony trybun oraz przy wszystkich istniejących otworach drzwiowych podłoga powinna być wykończona odpowiednią listwą metalową. Dopuszcza się stosowanie dodatkowych podkładek poziomujących, o ile producent systemu podłogi dopuszcza takie rozwiązanie. Malowanie linii boisk farbami wskazanymi przez producenta systemu podłogi. Wymagane boiska: koszykówka jako dyscyplina główna, dodatkowo siatkówka i piłka ręczna. Kolory linii należy uzgodnić z Zamawiającym. Z uwagi na zastosowanie w przyszłości certyfikowanych koszy najazdowych należy wykonać wzmocnienie konstrukcji podłogi w miejscach posadowienia koszy oraz na całej trasie przejazdu koszy najazdowych. Zamawiający wskaże trasę przejazdu koszy najazdowych. 1.3. Sposób montażu: 1.4. Montaż musi być przeprowadzony przez autoryzowane i przeszkolone ekipy montażowe, przy użyciu odpowiednich narzędzi zapewniających odpowiednią jakość prac, zgodnie z instrukcją montażu producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, w szczególności z przepisami z zakresu bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej. 2. Montaż tulei do mocowania wyposażenia sportowego. Opis: tuleje zamontować w miejscach zgodnie z projektem budowlanym będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Boisko przeznaczone będzie do gry w koszykówkę, piłkę ręczną, piłkę siatkową oraz dodatkowo boiska treningowe do gry w piłkę siatkową. Należy dobrać typ koszy najazdowych, zaprojektować i wykonać w podłodze tuleje z przeznaczeniem do montażu koszy najazdowych. Do wszystkich tulei należy przewidzieć dekle zapewniające stabilność mocowania. Mają one stanowić jednolitą nawierzchnię podłogi kolorystycznie i wysokościowo. Dodatkowo należy zaprojektować i wykonać dwie tuleje do mocowania słupków do piłki siatkowej (boisko treningowe) za bramkami do piłki ręcznej (przy ścianie) w miejscach istniejących tulei. Sposób montażu wszystkich tulei musi zapewnić ich stabilność. Rodzaj zastosowanych tulei winien zapewnić montaż słupków do gry będących na wyposażeniu hali. 3. Malowanie linii. Opis: zgodnie z projektem budowlanym będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji. 4. Wzmocnienie podłogi na trasie przejazdu koszy najazdowych. Opis: Należy zaprojektować i wykonać wzmocnienie podłogi na trasie przejazdu koszy najazdowych. Zamawiający na rysunku wskazał trasę przejazdu koszy najazdowych. 5. Mocowanie koszy najazdowych. Opis: Należy zaprojektować i wykonać system mocowania koszy najazdowych. 6. System wentylacji przestrzeni pod podłogą. Opis: Należy zaprojektować i wykonać system wentylacji przestrzeni pod podłogą uwzględniając istniejący system wentylacji. 7. Dostawa i montaż tablicy świetlnej wyników wraz z zegarami akcji i pulpitem sterującym. Opis: Należy zamontować profesjonalną tablice wyników sportowych do obsługi wszystkich gier halowych. Sterowanie: przewodowe przy pomocy pulpitu sterowniczego z podglądem podstawowych informacji na wyświetlaczu. Wyświetlane funkcje: - czas bieżący / czas gry - z dokładnością do 0,1 sek. - czas 24 / 14 sekund na dodatkowych tablicach wyposażone w funkcję wyświetlania głównego czasu gry, zgodne z przepisami gry w koszykówkę - wynik gry 0 - 199 pkt. - stan setów/przewinień 0-9, - numer części meczu 0-9, - wskaźniki przerw na żądanie, zatrzymania czasu, zagrywki, - przewinienia indywidualne zawodników, - wynik w rozegranych setach / czasy kar zawodników, - numery zawodników przy przewinieniach, - suma punktów indywidualnych zawodników, - nazwy drużyn, dowolne teksty, - czas przerwy dla trenera, - możliwość szybkiego wyboru dyscypliny sportowej. Sygnalizacja dźwiękowa - automatyczna z możliwością ręcznego wywołania, głośność dźwięku minimum 120 dB. Wielkość znaków: cyfry główne: minimum 30 cm. Obudowa: PCV z osłoną czołową wykonaną z materiału odpornego na uderzenie piłki. Wymiary: minimum 4.5 x 2.0 [m.] Sposób montażu: do ściany z zastosowaniem konstrukcji mocującej. 9. Instalacje elektryczne. Opis: zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznych do zasilania i sterowania tablicą świetlną, zegarami akcji (podwójne zasilanie i sterowanie tj. pod podłogą sportową - do wykorzystania w przyszłości i sufitem podwieszanym). Zaprojektować i wykonać instalację gniazd wtykowych - zgodnie z p. 4.5.3 projektu. Miejsce montażu tablicy świetlnej wyników i lokalizacja stolika sędziowskiego - zgodnie z załączonym projektem, rys IE-01. Przy wykonywaniu powyższych robót należy przewidzieć między innymi roboty malarskie w celu przywrócenia stanu pierwotnego. Należy przewidzieć również obłożenie korkiem 6 szt. słupów stalowych. Grubość korka minimum 5 mm na wysokość ok. 2,0 m. Instalację oświetlenia hali sportowej - pominąć. Zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji terenowej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu w celu uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przedstawiane w SIWZ urządzenia techniczne, wyroby i materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie , a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń [ równoważnych] niż podane w SIWZ pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w specyfikacji, zapewniające efekt złożony przez Zamawiającego (techniczny, ekonomiczny i ekologiczny)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunki zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie montażu posadzek sportowych w obiektach sportowych o powierzchni co najmniej po 500 m2 każda oraz załączą dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa są poświadczenia oraz w przypadku zamówień na roboty budowlane inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunki zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunki zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunki zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki. 2) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowy muszą zostać zaakceptowane bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 3) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, ze nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/zamowienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1; 57-300 Kłodzko , pok. 231..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1; 57-300 Kłodzko , pok. 101 -Biuro Obsługi Ludności..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.