eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z posesji na terenie Gminy Bralin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Bralin: Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z posesji na terenie Gminy Bralin
Numer ogłoszenia: 116351 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84345 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z posesji na terenie Gminy Bralin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Przedmiot i zakres zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych gminy Bralin 1.2.W zakresie zamówienia jest: 1) odbiór odpadów komunalnych a)niesegregowanych (zmieszanych), w tym zmieszanych mokrych , w sposób umożliwiający ważenie tych odpadów w miejscu odbioru, wraz z identyfikacją pojemnika, b)wysegregowanych odpadów suchych (plastik, papier, opakowania wielomateriałowe np. Tetra-pak, drobne elementy metalowe), c)wysegregowanych opakowań ze szkła, d)wysegregowanych odpadów zgromadzonych w 8 punktach przy obiektach użyteczności publicznej, zaopatrzonych w pojemniki o poj. 1,1m3 każdy (razem 21 szt. pojemników) przeznaczonych do selektywnej zbiórki (osobno: szkła - 8 szt, plastiku - 8 szt. papieru - 5 szt.) z częstotliwością wynikającą wg bieżących potrzeb, nie częściej jednak niż 1 raz w miesiącu, e)z koszy ustawionych na przystankach autobusowych (ok.25 szt.) oraz odpadów zebranych podczas okolicznościowych imprez gminnych ( do 4 x w roku, np. Dni Gminy Bralin), f)wielkogabarytowych oraz zużytych opon, g)zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, h)niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych, takich jak: stare farby, rozpuszczalniki i oleje odpadowe (chemikalia) - z wyznaczonych miejsc w poszczególnych sołectwach, i)przeterminowanych leków z punktów zbiórki tych odpadów, j)zebranych odpadów komunalnych podczas akcji Sprzątanie Świata oraz makulatury zebranej podczas zbiórek szkolnych, z czterech placówek oświatowych, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin, lecz nie częściej niż 2x w roku w placówce; k)zgromadzonych w pojemnikach na komunalnych przepompowniach ścieków sanitarnych (łącznie ok. 6 punktów odbioru, łącznie ok. 12 pojemników, łącznie do 10 ton na rok); 2)zakup i wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w worki o poj. 120 l przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów w ilości łącznej ok. 30 000 szt./rok, w tym: - w kolorze żółtym - na zmieszane odpady komunalne suche (tj. na papier, plastik, metale, opakowania wielomateriałowe), - w kolorze zielonym - na szkło; w terminie do dnia 30.06.2013 r. dystrybucja po pięć worków na nieruchomość lub lokal, a następnie systematyczne dystrybuowanie tych worków sukcesywnie wg bieżącego zużycia i potrzeb. 3)trwałe oznakowanie nowych pojemników Zamawiającego 120 l i 240 l w ilości łącznej do 1500 szt. przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych mokrych lub zmieszanych w sposób umożliwiający elektroniczną identyfikację tych pojemników podczas opróżniania, a także rozwiezienie właścicielom nieruchomości tych pojemników - w terminie do dnia 30.06.2013 r.; 4)trwałe oznakowanie używanych i nowych pojemników właścicieli nieruchomości (pojemniki o pojemności 1100 l i większej, ewentualnie kontenery, pojemniki plastikowe 120 l i 240 l) w ilości łącznej do 50 szt. przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych mokrych lub zmieszanych - w sposób umożliwiający elektroniczną identyfikację - w terminie nie później niż przed dniem pierwszej zbiórki odpadów wynikającym z harmonogramu (między 01 a 15 lipca 2013r.); 5)usuwanie odpadów komunalnych i gruzu z miejsc nielegalnego ich złożenia oraz cmentarzy - w miarę bieżących potrzeb, nie więcej jednak niż do 50 Mg w okresie trwania umowy (w terminie 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego); 6)transport do zagospodarowania odebranych odpadów (do składowiska odpadów komunalnych w Mianowicach, gmina Kępno (odległość od centrum Bralina ok. 8 km), a po uruchomieniu docelowej instalacji RIPOK - do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Inwestor Kępno w Olszowej (odległość od centrum Bralina ok. 12 km); 7)przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów nt. zebranych odpadów; 8)bieżące monitorowanie poprawności sposobu gromadzenia i segregowania odpadów zgodnie z obowiązującym Regulaminem, dokumentowanie stwierdzonych nieprawidłowości i przekazywanie informacji na ten temat Zamawiającemu; 9)inne obowiązki Wykonawcy określone w siwz. 1.3. Wykonawca na obowiązek wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawą z dnia 27 kwietnia 2011 Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.); ustawą z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 391 ze. zm.); ustawą z dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bralin. 1.4. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z odbiorem odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin oraz ich transportem: 1) na Składowisko Odpadów Komunalnych w Mianowicach jako instalacji zastępczej wskazanej w uchwale nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017, zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017, w tym odpady wysegregowane do PSZOK-u tam zlokalizowanego. 2) Odpady niesegregowane oraz odpady zmieszane mokre - do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Inwestor Kępno w Olszowej jako docelowej instalacji RIPOK - począwszy od terminu uruchomienia tej instalacji (planowane IV kwartał 2014r.), a odpady wysegregowane do PSZOK-u w Mianowicach lub w Olszowej. 1.5. Ogólna charakterystyka gminy Bralin Liczba mieszkańców gminy 6021 osób, z czego 2779 osób mieszka w Bralinie; Liczba sołectw: 12; Powierzchnia Gminy: 85,16 km2; Liczba gospodarstw domowych: 1385; Przewidywana przez Zamawiającego ilość nieruchomości wskazywanych do odbioru odpadów średnio w okresie trwania umowy) nieruchomości zamieszkałe: ok.1400 szt. - nieruchomości niezamieszkałe: ok. 80 szt.(informacje poglądowe); Ilość odpadów komunalnych zmieszanych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w 2012roku: 1195,5 Mg ; Wg wojewódzkiego PLANU GOSPODARKI ODPADAMI jednostkowe wskaźniki wytwarzania odpadów komunalnych dla terenów wiejskich w latach 2012-2015 wynoszą: od 246 do 265 kg/mieszkańca na rok. 1.6. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia określono w zał. nr 10 do SIWZ 9.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunalno - Transportowe WENCEL Józef Wencel, ul. Poznańska 9, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 305856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 305856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 496368,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.