eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Modernizację drogi gminnej Nr 102020N stanowiącej dojazd do pól uprawnych w miejscowości Wikrowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Gronowo Elbląskie: Modernizację drogi gminnej Nr 102020N stanowiącej dojazd do pól uprawnych w miejscowości Wikrowo
Numer ogłoszenia: 116345 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103845 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, faks 055 2315623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację drogi gminnej Nr 102020N stanowiącej dojazd do pól uprawnych w miejscowości Wikrowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej nr 102020N stanowiącej dojazd do pól uprawnych w miejscowości Wikrowo. Zamówienie będzie realizowane na nieruchomości: działka nr 93 obręb Wikrowo. 3.Zakres zamówienia: 3.1.Roboty objęte opracowaniem należy wykonać przy założeniu, że: a)Odcinek od km 0+000 do km 0+260 należy wykonać kompleksowo tzn. wraz z zakupem i dostarczeniem wszystkich niezbędnych do realizacji materiałów, b)Odcinek od km 0+260 do km 0+320 należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Inwestora (wszystkie niezbędne do realizacji robót materiały zakupi i dostarczy Inwestor). Nawierzchnię drogi gminnej Nr 102020N na odcinku o długości L-320 m w miejscowości Wikrowo zakwalifikowano do remontu z uwagi na zły stan techniczny nawierzchni wykonanej z płyt betonowych typu IOMB ułożonych w śladzie kół. Szerokość remontowanej nawierzchni wynosi 3,0 m oraz po obu stronach pobocza utwardzone o szerokości 0,5 m. W opracowaniu przyjęto, że w istniejącej nawierzchni drogi gminnej w dobrym stanie technicznym jest 40 % płyt typu IOMB. Tym samym zdemontowane płyty będące w dobrym stanie technicznym należy zmagazynować w bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowej drogi gminnej, w uzgodnieniu z Inwestorem. Zdemontowane, mocno zniszczone (nie nadające się do ponownego wbudowania) płyty należy zwieść, jako gruz betonowy do magazyn Inwestora w Gronowie Elbląskim. W trakcie prowadzonych robót należy zapewnić dojście i dojazd do posesji zlokalizowanych wzdłuż remontowanej drogi gminnej. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: -opracowanie techniczne - stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, -wzór umowy - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, -przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2.Wymagania dotyczące materiałów: a)dostarczone przez Wykonawcę materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane, a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, b)na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat z PN lub aprobatę techniczną, c)atest Wykonawca dostarcza na swój koszt, d)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowane materiały. 4.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną wykonania obejmuje także: 4.1.organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zapewnienie na swój koszt dostawy energii i wody, 4.2.ustalenie tymczasowego oznakowania i organizację ruchu na drodze na czas prowadzenia robót, 4.3.zapewnić w trakcie prowadzonych robót dojście i dojazd do posesji zlokalizowanych wzdłuż remontowanej drogi gminnej, 4.4.zabezpieczenie placu budowy, 4.5.wykonanie dokumentacji powykonawczej, badań i odbiorów oraz ewentualnie uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 4.6.po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego oraz uporządkowanie terenu, wywiezienie materiałów ubocznych powstałych w trakcie realizacji zamówienia, złożenie materiałów z odzysku w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5.Minimalny wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, maksymalny 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykład i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROZD Centrum Techniki mgr inż. Adam Nowosad, ul. Dolna 12, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119683,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144564,26

  • Oferta z najniższą ceną: 144564,26 / Oferta z najwyższą ceną: 186231,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.