eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Wrocław: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 116325 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie -od dnia zawarcia umowy do dnia 4 marca 2011 roku- usługi serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej. Usługa będzie polegać między innymi na: - przyjmowaniu zgłoszeń o awarii; -diagnozowaniu sytuacji awaryjnej, -wypracowaniu działań naprawczych, -naprawie,( wymianie uszkodzonych części) i wykonaniu testów naprawionego sprzętu Opis sprzętu : 77 sztuk zestawów Action Actina Solar 120X2, składających się z: - obudowa Evercase zawierająca dwa komplety połączone wspólnym systemem zasilania: - płyta główna Intel S3000PT - jeden procesor Intel Xeon X3220 - pamięć RAM 8 GB - interfejs InfiniBand DDR Mellanox MT25204 InfiniHost III Lx HCA - dysk SATA 160 GB Jeden z ww. kompletów posiada dyski 320 GB zamiast 160 GB. Procesory, pamięć i karty IB są aktualnie objęte kontraktem serwisowym i nie podlegają zamawianemu w tym postępowaniu serwisowi pogwarancyjnemu. Serwer Action Actina Solar 220 X2 - obudowa Intel SR2500, - płyta główna Intel S5000PAL, - dwa procesory Intel Xeon E5160, - pamięć RAM 16 GB, - kontroler PCIe RAID Intel SAS + 4 dyski SAS, - 2 dyski SATA 160 i 320 GB, - interfejs FC 4Gbps dual-port, - interfejs InfiniBand DDR Mellanox MT25204 InfiniHost III Lx HCA Pamięć, interfejs FC, interfejs InfiniBand, kontroler SAS i dyski SAS są aktualnie objęte kontraktem serwisowym i nie podlegają zamawianemu w tym postępowaniu serwisowi pogwarancyjnemu. Wymiana uszkodzonej karty graficznej i zasilacza w komputerze PC na kartę i zasilacz o mocy uwzględniającej nową kartę. Minimalne parametry karty graficznej: -obsługa DirectX11 i OpenGL 3.2 -2 x DVI-I -1 x HDMI -1 x DisplayPort -Przepustowość pamięci co najmniej 150GB/s -Pamięć co najmniej 1024MB GDDR5 -Częstotliwość taktowania Shaderów >= 850MHz -Liczba zunifikowanych procesorów strumieniowych >=1600 Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną kartę graficzną i zasilacz na okres 24 miesięcy. Warunki serwisu: -Tryb zgłaszania awarii: od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) w godzinach od 800 do 1600; -Zgłoszenie usterek następuje w drodze pisemnej: faksem lub pocztą elektroniczną na adres podany przez Wykonawcę w umowie; -Przyjęcie zgłoszenia usterki musi zostać potwierdzone przez Wykonawcę tego samego dnia roboczego na drodze pisemnej: faksem lub pocztą elektroniczną na adres podany przez Zamawiającego; -Wykonawca naprawi lub wymieni uszkodzone części, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu rozpoczęcia prac serwisowych z Zamawiającym. Naprawa musi zakończyć się do godziny 16:00 następnego dnia roboczego, licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia; -Naprawy i testy naprawionego sprzętu wykonywane będą wyłącznie siłami Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego albo w serwisie zewnętrznym, przy czym Wykonawca pokryje wszystkie koszty transportu z ubezpieczeniem do miejsca naprawy i z powrotem, w tym koszty wyniesienia i wniesienia sprzętu do siedziby Zamawiającego; -Wykonawca gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie umowy. Gdyby sprzęt objęty umową stał się wadliwy, Wykonawca według własnego wyboru naprawi lub wymieni uszkodzone części na nowe; -Gwarancja obejmuje także wszelkie oprogramowanie niezbędne do poprawnej pracy wszystkich serwisowanych podzespołów (firmware itp),w tym prawo do otrzymywania przez Zamawiającego nowszych wersji tego oprogramowania; -Wykonawca zapłaci karę umowną za opóźnienie w wysokości 500 zł za każdą rozpoczętą dobę po terminach zdefiniowanych powyżej za każdy niesprawny w pełni komputer; Wymagania wobec Wykonawcy Wykonawca, który będzie świadczył usługi serwisowe winien posiadać certyfikat ISO 9001-2008. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie świadczenia serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego przez minimum 12 miesięcy dla klastra obliczeniowego składającego się z co najmniej 70 węzłów serwerowych o wartości usługi co najmniej 60 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty - ( Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo dla osoby (osób) podpisującej (cych) ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) z oficjalnej strony Zamawiającego 2) w siedzibie BZP (ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław) 3) na pisemny wniosek Wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie BZP ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.