Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Wrocław: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 116325 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie -od dnia zawarcia umowy do dnia 4 marca 2011 roku- usługi serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej. Usługa będzie polegać między innymi na: - przyjmowaniu zgłoszeń o awarii; -diagnozowaniu sytuacji awaryjnej, -wypracowaniu działań naprawczych, -naprawie,( wymianie uszkodzonych części) i wykonaniu testów naprawionego sprzętu Opis sprzętu : 77 sztuk zestawów Action Actina Solar 120X2, składających się z: - obudowa Evercase zawierająca dwa komplety połączone wspólnym systemem zasilania: - płyta główna Intel S3000PT - jeden procesor Intel Xeon X3220 - pamięć RAM 8 GB - interfejs InfiniBand DDR Mellanox MT25204 InfiniHost III Lx HCA - dysk SATA 160 GB Jeden z ww. kompletów posiada dyski 320 GB zamiast 160 GB. Procesory, pamięć i karty IB są aktualnie objęte kontraktem serwisowym i nie podlegają zamawianemu w tym postępowaniu serwisowi pogwarancyjnemu. Serwer Action Actina Solar 220 X2 - obudowa Intel SR2500, - płyta główna Intel S5000PAL, - dwa procesory Intel Xeon E5160, - pamięć RAM 16 GB, - kontroler PCIe RAID Intel SAS + 4 dyski SAS, - 2 dyski SATA 160 i 320 GB, - interfejs FC 4Gbps dual-port, - interfejs InfiniBand DDR Mellanox MT25204 InfiniHost III Lx HCA Pamięć, interfejs FC, interfejs InfiniBand, kontroler SAS i dyski SAS są aktualnie objęte kontraktem serwisowym i nie podlegają zamawianemu w tym postępowaniu serwisowi pogwarancyjnemu. Wymiana uszkodzonej karty graficznej i zasilacza w komputerze PC na kartę i zasilacz o mocy uwzględniającej nową kartę. Minimalne parametry karty graficznej: -obsługa DirectX11 i OpenGL 3.2 -2 x DVI-I -1 x HDMI -1 x DisplayPort -Przepustowość pamięci co najmniej 150GB/s -Pamięć co najmniej 1024MB GDDR5 -Częstotliwość taktowania Shaderów >= 850MHz -Liczba zunifikowanych procesorów strumieniowych >=1600 Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną kartę graficzną i zasilacz na okres 24 miesięcy. Warunki serwisu: -Tryb zgłaszania awarii: od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) w godzinach od 800 do 1600; -Zgłoszenie usterek następuje w drodze pisemnej: faksem lub pocztą elektroniczną na adres podany przez Wykonawcę w umowie; -Przyjęcie zgłoszenia usterki musi zostać potwierdzone przez Wykonawcę tego samego dnia roboczego na drodze pisemnej: faksem lub pocztą elektroniczną na adres podany przez Zamawiającego; -Wykonawca naprawi lub wymieni uszkodzone części, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu rozpoczęcia prac serwisowych z Zamawiającym. Naprawa musi zakończyć się do godziny 16:00 następnego dnia roboczego, licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia; -Naprawy i testy naprawionego sprzętu wykonywane będą wyłącznie siłami Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego albo w serwisie zewnętrznym, przy czym Wykonawca pokryje wszystkie koszty transportu z ubezpieczeniem do miejsca naprawy i z powrotem, w tym koszty wyniesienia i wniesienia sprzętu do siedziby Zamawiającego; -Wykonawca gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie umowy. Gdyby sprzęt objęty umową stał się wadliwy, Wykonawca według własnego wyboru naprawi lub wymieni uszkodzone części na nowe; -Gwarancja obejmuje także wszelkie oprogramowanie niezbędne do poprawnej pracy wszystkich serwisowanych podzespołów (firmware itp),w tym prawo do otrzymywania przez Zamawiającego nowszych wersji tego oprogramowania; -Wykonawca zapłaci karę umowną za opóźnienie w wysokości 500 zł za każdą rozpoczętą dobę po terminach zdefiniowanych powyżej za każdy niesprawny w pełni komputer; Wymagania wobec Wykonawcy Wykonawca, który będzie świadczył usługi serwisowe winien posiadać certyfikat ISO 9001-2008. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie świadczenia serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego przez minimum 12 miesięcy dla klastra obliczeniowego składającego się z co najmniej 70 węzłów serwerowych o wartości usługi co najmniej 60 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Oferty - ( Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo dla osoby (osób) podpisującej (cych) ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) z oficjalnej strony Zamawiającego 2) w siedzibie BZP (ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław) 3) na pisemny wniosek Wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie BZP ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
- Remont nawierzchni tarasowej nad parterem budynku Żłobka nr 1 przy ul. Lwowskiej 20 we Wrocławiu. (część niska)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
- Świadczenie usługi serwisu utrzymaniowego systemu enova 365
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.