Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Ciechanów: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia 3 - dniowych, wyjazdowych warsztatów w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych dla 30 osób pełnoletnich, niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego i 3 opiekunów - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .
Numer ogłoszenia: 116324 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ppowiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia 3 - dniowych, wyjazdowych warsztatów w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych dla 30 osób pełnoletnich, niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego i 3 opiekunów - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia 3 - dniowych, wyjazdowych warsztatów w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych dla 30 osób pełnoletnich, niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego i 3 opiekunów - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami warsztatów będą osoby z dysfunkcją narządu ruchu , w tym 2 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, z chorobą psychiczną, neurologiczną, niepełnosprawnością intelektualną, dysfunkcjami sprzężonymi. Miejsce realizacji warsztatów ( zakwaterowanie + realizacja działań ) ma znajdować się w odległości nie większej niż 200 km od Ciechanowa. Celem wyjazdowych warsztatów jest poprawa oraz wzmocnienie kompetencji życiowych i społecznych poprzez pozyskanie umiejętności: w dziedzinie pozytywnego kształtowania wizerunku zewnętrznego, organizacji własnej pracy, zarządzanie czasem, ciągłe doskonalenie się, trening redukcji flustracji, trening w zakresie autoprezentacji ( ćwiczenia z mikrofonem i kamerą ). Wykonawca zamówienia publicznego zobowiązany jest do: 1) Zorganizowania wykładów psychologicznych w sali wykładowej i ćwiczeń w plenerze, w wymiarze 14 godzin po 45 minut. 2) Zapewnienia całodobowego pobytu z noclegami ( 2 noclegi ) i wyżywieniem ( śniadanie, barek kawowy, ciasto, owoce w przerwach między zajęciami, obiad, kolacja ), 3) Zapewnienia opieki medycznej na czas pobytu grupy ( lekarską i pielęgniarską ). 4) Przewiezienia całej grupy ( 33 osób ) z Ciechanowa do ośrodka ( na miejsce pobytu ) i z powrotem, w wygodnym autokarze ( ważny przegląd techniczny ) wyposażonym w klimatyzację i pojemne luki bagażowe. 5) Zapewnienia uczestnikom bezpłatnej obsługi kulturalno-rekreacyjnej: 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek lub grillowaniem , gry i zabawy towarzyskie. 6) Zakwaterowani uczestników w 2-osobowych pokojach, w jednym ośrodku, w budynku w którym zostały zniesione bariery architektoniczne, wyposażonym w windy dla osób niepełnosprawnych. 7) Teren ośrodka wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych lub pochylnie. 8) Opracowania Program warsztatów zawierającego: - nazwę i zakres wyjazdowych warsztatów w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych, - opis miejsca, gdzie odbywać się będą warsztaty, - czas trwania (daty i godziny ), - plan warsztatów, określający zakres tematyczny zagadnień psychologicznych i działań rekreacyjno- kulturalnych, - cel warsztatów ( przewidywane efekty ). 7) Opracowania i przekazania Zamawiającemu i uczestnikom harmonogramu realizowanych zajęć. 8) Przedłożenia Zamawiającemu Programu warsztatów i harmonogramu zajęć najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. 9) przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu warsztatów, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do informowania o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu ćwiczeń informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji zespołu , zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a )imiennej listy obecności uczestników ( w każdym dniu ) warsztatów; b) imiennej listy, na której uczestnicy warsztatów będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych, c) imiennej listy, na której uczestnicy zespołu będą potwierdzać odbiór posiłków ( w każdym dniu warsztatów ), d) opis działań, którymi zostali objęci uczestnicy warsztatów i osiągniętych efektów, e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników warsztatów. 12) Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za warsztaty, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów . 13) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia warsztatów, następujących dokumentów: a )imiennej listy obecności uczestników ( w każdym dniu ) warsztatów; b) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych, c) imiennej listy, na której uczestnicy zespołu będą potwierdzać odbiór posiłków ( w każdym dniu warsztatów ), d) opis działań którymi zostali objęci uczestnicy warsztatów i osiągniętych efektów, e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników warsztatów f) ankiet oceniających realizację warsztatów przeprowadzonych wśród uczestników warsztatów. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego wyjazdu do dnia 31.12.2020 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpri-ciechanow.pl i http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. 17 Stycznia 7 , 06 - 400 Ciechanów pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Jednorazowe wyposażenie sal dla bloku operacyjnego
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Remonty w placówkach oświatowych 2024 r. - II
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.